Jonathanin kevään väreistä, kuinka vaaleita?
Onko kukaan nähnyt livenä noita vihreää ja vaaleansinistä takkia?
Ensi syksyn ekaluokkalaiselle kosteussuojatakkia etsin ja noita jonathaneja olen nettisivuilta katsonut, livenä en ole päässyt näkemään.
Ovatko kuinka vaaleita luonnossa, eli siis ovatko niin vaaleita että kaikki lika näkyy ja pinttyy nopeasti?
Onko tuo vihreä samaa sävyä kuin jonathanin tämän talven vihreä sävy?
Entä tuo vihreä-ruskea yhdistelmä, mahtaako siihen sopia värinä siniset housut?
Kiitos jos joku osaa kertoa!
Kommentit (3)
Minä en ymmärrä ollenkaan miksi lasten ulkoiluvaatteiden pitää olla noin vaaleita. Olisin muuten ostanut Jonathanin, mutta en halua sitä olla jatkuvasti pesemässä. Sama juttu kevään Reimateceissa.
Meillä on tuossa odottamassa v.punainen takki ja sit ruskeat henkselimalliset housut ja housut on mielestäni ennemmin tummat kuin vaaleat, en usko lian näkyvän saati pinttyvän.
Vihreä oli mun mielestä limen ja ruohon vihreän sekoitus.... hankalaa selittää, ei kuitenkaan niin lime mitä kuva antaa ymmärtää. Eikä mielestäni sovi sinisten housujen kanssa. En ainakaan itse laittaisi.
Näytti tosi kivoilta kun katsoin netistä mutta kun näin kaupassa ne oli jotenkin epäluonnollisia... Ja en usko että siihen vihreä/ruskeaan sopii tummansiniset housut.. ainakaan kovin hyvin :)
Vihreä on hieman erivihreä kuin talvipuvussa. mutta lähes sama...
yst.terv. Vridessa