Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen kaveri pussasi yllättäen

Vierailija
07.01.2025 |

Ilman varoitusta miehen ystävä pussasi ja vielä kahteen kertaan juhlissa joissa aviomieskin oli ja myös hänen vaimo. Eivät kuitenkaan nähteet tilannetta. Hämmästyn niin, että en edes vastaan tajunnut pistää tai sanoa mitään. Kaikenlaista olisin kyllä jälkeenpäin keksinyt.

En haluaisi edes kertoa miehelle, ettei heidän ystävyys mene. Alkoholia oli nautittu, mutta humalassa ei oltu kumpikaan. Ärsyttävää! Kuka menee pussaamaan ystävänsä vaimoa tai miestä. Olen nähnyt tyypin senkin jälkeen ja on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvä suudelma vai pelkkä pusu? Jos sattuu hyvä suutelija kohdalle, niin ehdottomasti kannattaa suudella takaisin. Hyviä suutelijoita on niin vähän.

Vierailija
2/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös yksissä juhlissa niin, että miehen kaveri ihan pokkana alkoi käpälöidä mun persettä ja vyötäröä, mieheni oli myös noissa juhlissa mutta ei nähnyt tilannetta. Pyysin lopettamaan ja poistuin paikalta, miehelle en koskaan kertonut ja miehen kaverikin on ollut niinkuin ei mitään sen jälkeen. Hän oli enemmän juonut kuin minä, oltiin myös aika nuoria, liekö se vaikuttanut asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä homoilla jännä arki.

Vierailija
4/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko se ihanalta, kivalta vai pahalta

Vierailija
5/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi olisi suudellut miestäsi haluaisitko kuulla siitä? 

Vierailija
6/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. Halusiko se iskeä sut tai petiin. Olipa hurja meno.

Vierailija
7/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsikö kielen kurkkuun asti?

Vierailija
8/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnsikö kielen kurkkuun asti?

Ei ehtinyt. Heräsin ja päästin kissan ulos.

Vierailija
9/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyvä suudelma vai pelkkä pusu? Jos sattuu hyvä suutelija kohdalle, niin ehdottomasti kannattaa suudella takaisin. Hyviä suutelijoita on niin vähän.

Tämä. Ja siinä voi itsekin oppia kun antaa sen paremman suutelijan hallita suudelmaa.

Vierailija
10/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmasti totta, kun ei sitä mistään opi.

Vierailija
11/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hävinnyt pokerissa poikain kesken ja kaverilla on nyt sinuun pano-oikeus! Eli perse pystyyn ja rasvat ränniin kuten on sovittu.

Vierailija
12/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suojele sikaa. Kerro miehen vaimolle ja omalle miehellesi.

Minä jätin aikanaan kertomatta ja se kaduttaa. En halua ottaa asiaa enää puheeksi vuosien jälkeen. Ajattelin samoin, etten halua tuhota tai vaikeuttaa mieheni ja hänen kaverinsa ystävyyttä. Jälkeenpäin ajattelen että miksi minä olisin vastuussa asiasta, kun en ole tehnyt mitään väärää.

Vierailija
13/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitteko? Jos ette, niin eihän tuossa sitten mitään. Kyllähän ranskassakin on tapana pussailla tuttavia tervehdykseksi.

Vierailija
14/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi kaveri maahanmuuttaja, joka ei vielä ymmärrä maan tapoja?

Vierailija
15/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitteko? Jos ette, niin eihän tuossa sitten mitään. Kyllähän ranskassakin on tapana pussailla tuttavia tervehdykseksi.

Ranskassa huumataan vaimo ja kaverikin pääsee pukille.

Vierailija
16/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen huuletr supussa annettu pusu oli molemmilla kerroilla, mutta suulle jonka pidin kiinni.

Ap

Vierailija
17/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin aikanaan kertomatta ja se kaduttaa. En halua ottaa asiaa enää puheeksi vuosien jälkeen. Ajattelin samoin, etten halua tuhota tai vaikeuttaa mieheni ja hänen kaverinsa ystävyyttä. Jälkeenpäin ajattelen että miksi minä olisin vastuussa asiasta, kun en ole tehnyt mitään väärää.

Sinulle osui siis huono suutelija kohdalle?

Vierailija
18/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Suomessa ei.

Vierailija
19/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle osui siis huono suutelija kohdalle?

Ei hän ehtinyt suudella, väistin. Yritti vielä uudestaankin mutta väistin senkin.

Vierailija
20/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Suomessa ei.

Jep, täällä mennään suoraan asiaan eli arpa auki!