Muita, jotka nauttii, kun puoliso on riennoissa
Oma mies käy harvoin missään, ja kun lähtee, niin ah-mikä autuus! Saa rötvätä kotona ihan rauhassa 🤩
Mutta ans olla; ovi käy 20:30..
*emmää jaksanu olla, muut lähti jatkamaan iltaa vielä toiseen paikkaan* 🤨
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähtee hiihto- ja laskettelureissulle ensi viikonloppuna ja saan olla pe- su yksin kotona. Ihanaa!!!
ja saunan päälle telakoituvat.
Aina ei voi saada mitä haluaa ja yleensä ei halua sitä mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Kotiin ei todellakaan ole mitään syytä juhlijan tulla liian aikaisin, että toinen saa viettää iltaa kotona niin kuin haluaa.
Joo pahinta on jos on odottanut saavansa olla yksin kotona vähintään yhteen kahteen ja sitten ovi käykin jo joskus yhdeksältä. Mikä pettymys!
Ovi takalukkoon ja aukeaa vasta klo 03.
Yksinolo on ihanaa! Saa puuhailla omia juttuja ilman ihmettelijöitä, ajatella rauhassa ilman keskeytyksiä ja vaikka katsoa telkkarista mitä vaan, eikä tarvi huomioida toisten mieltymyksiä. Olen yksinäni aikaansaava ja energinen, palaudun tehokkaasti ja luovuuteni kukoistaa. Sopivan yksinäisyysretriitin jälkeen olo on freesi ja levännyt, jolloin on ihan parasta vastaanottaa rakas perhe takaisin kotiin. Kohtalon ivaa, että munkin perheeseen on siunaantunut vain kotihiiriä, eikä edes teinit vietä aikaa juuri kotoa poissa. Miehellä työ ja harrastus myös kotona. En siltikään kaikesta huolimatta kuunaan vaihtaisi osaani perheettömyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähtee hiihto- ja laskettelureissulle ensi viikonloppuna ja saan olla pe- su yksin kotona. Ihanaa!!!
... ja saunan päälle telakoituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksiin miesten kesken kulissimies menee.
Nautin todellakin. Avovaimo vaan käy liian harvoin viihteellä, että saisin olla koko illan ihan omissa oloissani useammin.