Muita, jotka nauttii, kun puoliso on riennoissa
Oma mies käy harvoin missään, ja kun lähtee, niin ah-mikä autuus! Saa rötvätä kotona ihan rauhassa 🤩
Mutta ans olla; ovi käy 20:30..
*emmää jaksanu olla, muut lähti jatkamaan iltaa vielä toiseen paikkaan* 🤨
Kommentit (29)
Mikset pysynyt "peräkammarintyttönä", kun on noin vaikeaa olla miehen kanssa?
Mun mies lähtee hiihto- ja laskettelureissulle ensi viikonloppuna ja saan olla pe- su yksin kotona. Ihanaa!!!
Ymmärrän sinua, ap. Kun toinen käy harvoin juhlimassa, niin toivoo hänen siellä myös olevan. Juhlijalla ei ole mitään asiaa saapua kotiin ennen puolta yötä ja valittaa, kuinka oli tylsää eikä huvittanut olla pidempää. Eikö se juhliin mennyt ymmärrä, että pilaa aikaisin kotiin saapumalla mahdollisesti sen toisen illan ja rauhoittavan oman ajan? Ja pahimmassa tapauksessa vielä valittaa illan kulkua.
Kyllä minusta on mukavaa, jos puoliso jossain käy kavereitaan katsomassa tai iltaa viettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähtee hiihto- ja laskettelureissulle ensi viikonloppuna ja saan olla pe- su yksin kotona. Ihanaa!!!
Ryhmäseksiin miesten kesken kulissimies menee.
Meillä on aika paljon omia reissuja ja menoja molemmilla muuten, "riennoissa", jos tarkoittaa ns. viihteellä käydään kyllä yhdessä. Nyt ollaan oltu monta viikkoa noin 24/7 kimpassa, ihan hyvä että hän lähtee kohta Lappiin. ..
Oletteko te 24/7 saman katon alla? Jos näin, niin enpä ihmettele ajatuksiasi. Todellakin täytyy olla omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te 24/7 saman katon alla? Jos näin, niin enpä ihmettele ajatuksiasi. Todellakin täytyy olla omaa aikaa.
Välillä pitkiäkin aikoja joo, lukuunottamatta jotain kauppareissuja tai koiralenkkejä. Toisaalta usein viikko tai enemmänkin erossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes välttämättä olla. Itse reissaan töidenkin takia paljon, mutta nautin siitä, että saisi olla joskus ihan yksin omassa kotona.
Eikä tässä mitään eroa tarvitse tehdä, mutta välillä huvittaa kontrasti, kun toiset pohtii miten saisi estettyä miehen vapaa-ajan matkan kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes välttämättä olla. Itse reissaan töidenkin takia paljon, mutta nautin siitä, että saisi olla joskus ihan yksin omassa kotona.
Eikä tässä mitään eroa tarvitse tehdä, mutta välillä huvittaa kontrasti, kun toiset pohtii miten saisi estettyä miehen vapaa-ajan matkan kavereiden kanssa.
Tuossa on syy miksi kummallakin pitäisi olla omat tuvat ja omat luvat. Se ei ole parisuhteelle mikään este.
Minä. Onneksi mies käy ihan säännöllisesti kavereidensa kanssa viihteellä ja mökillä. Eikä todellakaan tule baarista tylsistyneenä takaisin ennen yhdeksää kuin joku autisti.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmisillä taitaa olla erilaisia oman ajan tarpeita - jotkuthan ei kestä "hetkeäkään" olla itsekseen, joillekin riittää että toinen on vaikka kauppareissulla tai saunassa ja itse toisella puolen huushållia.
Ihana olla yksin. Toisinaan. Sit on taas kiva kimpassa mennä ja touhuta
Olen ollut lapsena ja nuorena paljon yksinäni ja tuntuu siltä, että omissa oloissa viihtyminen on jotenkin tullut osaksi minuutta. Rakastan miestäni yli kaiken ja todellakin tykkään touhuta hänen kanssaan kaikenlaista tai sitten ihan vaan olla tekemättä ja puhumatta mitään esim. leffan äärellä. Silti kaipaan ja tarvitsen välillä sitä itsensä kanssa olemista. Kun miehellä ei ole muita kodin ulkopuolisia harrastuksia kuin yhteiset menot, valvon toisinaan myöhään ihan vaan siksi, että saan olla itsekseni
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua, ap. Kun toinen käy harvoin juhlimassa, niin toivoo hänen siellä myös olevan. Juhlijalla ei ole mitään asiaa saapua kotiin ennen puolta yötä ja valittaa, kuinka oli tylsää eikä huvittanut olla pidempää. Eikö se juhliin mennyt ymmärrä, että pilaa aikaisin kotiin saapumalla mahdollisesti sen toisen illan ja rauhoittavan oman ajan? Ja pahimmassa tapauksessa vielä valittaa illan kulkua.
Kyllä juhlissa kuuluu olla vähintään kolmeen. Mikä autisti se tulee jo puolilta öin kotia?
Mieheni pysyy kotona joka ilta. Ei ole käynyt baarissa 8 vuoteen. Viimeksi kävi laivalla 8 v sitten. Sanoo ettei jaksa ryypätä vaikka minä maksaisin illanvieton.
Kotiin ei todellakaan ole mitään syytä juhlijan tulla liian aikaisin, että toinen saa viettää iltaa kotona niin kuin haluaa.
Joo, ei ole jaloissa pyörimässä