Fazerin Sinisen hinta ylitti nyt maagisen kipurajan 5 € 🍫 💵
Alkakaapa keksiä korvaajaa suklaalle
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/c371c2a2-ba4d-4c0b-b78c-613…
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ostan muutenkin Brunbergin sinistä, sen rasva on pelkkää kaakaorasvaa, toisin kuin Fazerissa.
Brunbergin tuotteet tuntemattomia ei mainittavaa aikoinaan oli .suukot 😆
NYKY-Faiserin arvo on luokkaa 1,50 €. Pahvinen maku. Entisajan Faiser oli maukas ja hintansa väärti, tosin se oli SILLOIN halpaa kuin saippua ja nykyään kallista kuin keisarin kusi.
Noita maraboun levyjä myyty halvalla viime aikoina, viimeksi sai cittarista 6 levyä kympillä.
En ostanut tosin
En kyllä osta sinistä levyäkään femmalla. Harvemmin ostan levyjä.
Tykkään enempi konvehdeista etc. Ja muutenkin kääreellisistä suklaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindt on premiumsuklaa ja tummaa, aitoa suklaata, makuina mm. appelsiini ja minttu, sekä ilman ja pystyy kilpailemaan tuon hinnan kanssa
Marabou aika sokerista ja rasvaista
Pandalla löytyy myös hyvä tumma suklaa, edullinen, eikä palmuöljyä
Jopa Fazun taloussuklaa on parempaa kun se maitosuklaa ja halvempaa kuin maitosuklaa
Tuo nyt on puhdas makuasia tykkääkö tummasta suklaasta vai maitosuklaasta. Itse maistan karvaan maun niin voimakkaana etten pidä tummasta suklaasta enkä kahvista jne.
En minä juo kahvia, mutta tummaa syön. Siihen tottuu nopeasti ja on terveellisempää . Siihenkin voi totutella asteettain, ensin 50 % ja siitä sitten siirtyy vahvempiin.Tummaa tarvitsee syödä vähemmän . Esim. appelsiini taittaa sitä karvautta Lindtin suklaassa
Järkky hinta. Jää kauppaan ihan jo periaatteen vuoksi.
Mitä kipua viiden euron menetys tuottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kipua viiden euron menetys tuottaa?
Henkistä
Vierailija kirjoitti:
Kai se on aika selvä että valkosuklaa maistuu parhaalta ja siinä ei ole kaakaota ollenkaan :D3
Ei se ole suklaatakaan, vaikka on noin nimetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindt on premiumsuklaa ja tummaa, aitoa suklaata, makuina mm. appelsiini ja minttu, sekä ilman ja pystyy kilpailemaan tuon hinnan kanssa
Marabou aika sokerista ja rasvaista
Pandalla löytyy myös hyvä tumma suklaa, edullinen, eikä palmuöljyä
Jopa Fazun taloussuklaa on parempaa kun se maitosuklaa ja halvempaa kuin maitosuklaa
Tuo nyt on puhdas makuasia tykkääkö tummasta suklaasta vai maitosuklaasta. Itse maistan karvaan maun niin voimakkaana etten pidä tummasta suklaasta enkä kahvista jne.
En minä juo kahvia, mutta tummaa syön. Siihen tottuu nopeasti ja on terveellisempää . Siihenkin voi totutella asteettain, ensin 50 % ja siitä sitten siirtyy vahvem
Tiedän kyllä että on terveellisempää ja yritin totutella mutta kun en pidä niin en pidä. Ei se ole minulle mikään herkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on aika selvä että valkosuklaa maistuu parhaalta ja siinä ei ole kaakaota ollenkaan :D3
Valkosuklaassa on kaakaovoita yhtä lailla, ei se sen halvempaa ole.
Menkää töihin jos jonkun kämäsen suklaalevyn hinta itkettää. Uskomatonta.
Ei ainakaan täällä. S ja K-marketissa 3,69 euroa, K-supermarketissa 3,99 euroa. Taitaa olla niin sanottuja makulevyjä nuo kalliimmat.
Vierailija kirjoitti:
..mmMmm...Marabou 💖
Mmmmm...niin imelää, että kitalaki ja ikenet palaa!
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa mitä suklaanne sisältää, onko palmuöljyä, paljonko kaakaota ja kaakaovoita, sokeria monessa ihan liikaa Tummaa tarvitsee syödä vähemmän ja on terveellistä
Kyllä mä voin tummaa suklaatakin syödä ihan yhtä paljon kuin maitosuklaata. Varsinkin niitä "tummia" missä on joku 50% kaakaota.
No onneksi silloin tällöin tulee tarjouksia, kun on pakko saada myydyksi
Ihan sama en syö suklaata koska se on läs kejä varten.
Palstamamman painojainen 😃 Nyt eivät saa enää suklaalevyjä päivittäin kuluttaa...😂
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa mitä suklaanne sisältää, onko palmuöljyä, paljonko kaakaota ja kaakaovoita, sokeria monessa ihan liikaa Tummaa tarvitsee syödä vähemmän ja on terveellistä
Entä jos sisältää polttoöljyä? Mikä on terveysvaikutus?
Oikeesti hyvää suklaata vaikea löytää. Tonys Chocolonely on hyvää (vielä).