Elon Musk vastasi Jonille: Haista v*ttu
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010945456.html
Tilanteesta tekee hauskan se, että se on niin älytön, Joni Askola sanoo.
Kommentit (303)
Ehkä Elon on kehittänyt uuden, tehokkaamman kielen ja me olemme vain liian hölmöjä ymmärtämään mitä hän tarkoittaa.
Eipä yllätä yhtään, että persut on täällä välittömästi puolustelemassa tätä äärioikeistolaista kokovartalokyrpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä levittää älyttömiä väitteitään, seuraisi maailman menoa niin tajuaisi kuinka älyttömiä juttuja laukoo. Mitä muuta siihen voi vastata.
EIPÄ NUO MUSKIN VÄITTEET MITÄÄN MUUTA KUIN ÄLYTTÖMIÄ OLE KOSKAAN OLLEET
Niin siis Musk jakoi Suomen virallisen tilastokeskuksen kuvan joka on julkaistu myös iltapäivälehdissä, ja kommentoi siihen wow. Retardiksi haukuttu henkilö kiirehti kutsumaan tilastokeskuksen kuvaa disinformaatioksi.
Kumpi tässä oli älytön?
Niin siis et osaa lukea? Tätä se on aina palstalla ja netissä, että ihmiset draamailee ilman, että ovat edes lukeneet juttua kunnolla, keksivät omiaan, levittävät valheita jne.
Lue uudelleen: Muutama minuutti Jonille haistattelun jälkeen Musk jakoi X:ssä Suomen seksuaalirikosten tilastoja koskevan julkaisun, jossa näkyy kuvakaappaus Ilta-Sanomien graafista. Visegrád 24 -sivuston uudelleenjulkaisun saatteeksi Musk kirjoitti lyhyesti Wow.
jälkeen, lue vielä kerran: j ä l k e e n
Putler, Trump ja Musk. Voisimmeko vielä antaa ydinaseita vaikka Talebaneille ja Hizbollahille, että olisi turvallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonin olisi parempi haistaa, tai sitten itkee ja haistaa. Siinä on vähän isommat poijjaat vastassa.
Hyvä vaan Muskille. Suomessa menestystä aina pilkataan toisin kuin Yhdysvalloissa.
Suomalaisilla on terveemmät ja maamläheisemmät arvot kuin ämeriiggälaisilla. Minusta hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joni on tyhmä jätkä. Itse meni ensim urputtamaan ja nyt itkettää.
Sosialistilta ei voi enempää odottaakaan.
Te persuthan täällä itkette kuorossa, Joni itse otti asian ihan huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Jonin olisi parempi haistaa, tai sitten itkee ja haistaa. Siinä on vähän isommat poijjaat vastassa.
Muskihan halusi naida Jonia, ei haistaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kuvitellu että musk on kanadalainen. En oo koskaan googlettanu mistä on ja mikä loppujenlopuksi.
Onko se ostanut itselleen usan kansalaisuuden, jos meinaa häärätä valkosessa talossa??? Siis jos on kanukki.
Vastatkaa, onko kanukki vai ei?
Olen aina ihmetelly miten sakut jaksoivat kuunnella Aatun sekopäisiä juttuja. Näköjään eivät olekaan mitenkään ainutlaatuisia. Nykyisin enemmän sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No sehän yhdessä twiitissä sanoi ihan suoraan tappaneensa ihmisiä vaikka kuinka paljon, ne jotka on häntä vastustaneet elämän aikana. Kukaan ei lotkauttanut korvaansa koska tyyppi on niin aineissa, mutta saattaa puhua tottakin."
En epäile yhtään. Luultavasti jokainen äääääririkas on tap panut itse ihmisen tai useampia, tai ainakin palkannut muita sen tekemään. Kun on niin rikas, sitä on melkein pakko kokeilla, koska voi.
Eiköhän tässäkin taas totuus, että joku peräkylän jamppa peruskoulun englannilla yrittänyt tehdä käännöstä twiitistä suomeksi Google kääntäjä avulla, siinä pahasti epäonnistuen.
Mitä joku twiitti liittyy siihen, kyllä biljardöörit/miljardöörit pakostakin kokeilee murhaamista ja murhauttamista, kun voi tehdä niin jäämättä kiinni. Ei noin rikkailla ole samat lait kuin muilla, lisäksi omistavat paljon pinta-alaa ja rakennuksia, jossa voivat tehdä rauhassa mitä hyvänsä ja rahalla tietysti saa apuria joka lähtöön. Varmasti on syönyt myös ihmispaistia. Noin suuri omaisuus tekee ihmisen hyvin sairaaksi, se on fakta.
On suorastaan mahdottomuus, että noin rikas ihminen ei olisi murhannut tai murhauttanut koskaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kuvitellu että musk on kanadalainen. En oo koskaan googlettanu mistä on ja mikä loppujenlopuksi.
Onko se ostanut itselleen usan kansalaisuuden, jos meinaa häärätä valkosessa talossa??? Siis jos on kanukki.
Onko kanukki vai eikö ole, miksette vastaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetelly miten sakut jaksoivat kuunnella Aatun sekopäisiä juttuja. Näköjään eivät olekaan mitenkään ainutlaatuisia. Nykyisin enemmän sääntö kuin poikkeus.
Silloinkin marxilaisten punikkien tarjoilema vaihtoehto oli vielä sekopäisempi, niinkuin nytkin.
Olemme täysin saman asian edessä kuin saksa 1930-luvulla, narrit vain ovat vaihtuneet. Aatteet eivät ole.
Juuri näin. Toivottavasti pääset kuolemaan jossain turhassa sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä levittää älyttömiä väitteitään, seuraisi maailman menoa niin tajuaisi kuinka älyttömiä juttuja laukoo. Mitä muuta siihen voi vastata.
EIPÄ NUO MUSKIN VÄITTEET MITÄÄN MUUTA KUIN ÄLYTTÖMIÄ OLE KOSKAAN OLLEET
Niin siis Musk jakoi Suomen virallisen tilastokeskuksen kuvan joka on julkaistu myös iltapäivälehdissä, ja kommentoi siihen wow. Retardiksi haukuttu henkilö kiirehti kutsumaan tilastokeskuksen kuvaa disinformaatioksi.
Kumpi tässä oli älytön?
Niin siis et osaa lukea? Tätä se on aina palstalla ja netissä, että ihmiset draamailee ilman, että ovat edes lukeneet juttua kunnolla, keksivät omiaan, levittävät valheita jne.
Lue uudelleen: Muutama minuutti Jonille hais
Ei nuo liuskaotsat ymmärrä lukemaansa. Yleensä eivät lue otsikkoa pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikkalainen.
Hähhh??!!!! Mitä hittoa, se sitten on valkoiseen taloon menossa trumpin kanssa?. Trumpia ei kans samat lait koske kuin muita usan presidenttejä, viimeksi palkkasi perheenjäsenet sinne ja nyt ulkomaalaisen?!!
En ymmärrä mitä misinformaatiota siinä tilaston jakamisessa oli? En ole mikään elon musk fani, mutta tuon tilaston olen itsekin nähnyt, eikä siinä ole mielestäni mitään väärää sitä esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikkalainen.
African American.
Vierailija kirjoitti:
Myski lupsuttaa Trumputtimen palleja ja molemmat hihkuvat kiimaisina onnesta.
Ehkä vielä lupsuttelee, mutta lopulta se ohjailee trumppia omiin hulluihin juttuihinsa mukaan. Elonilla on joku tarve sekaantua kaikkeen mitä maailmassa tapahtuu ja syy on varmasti pelkästään itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä misinformaatiota siinä tilaston jakamisessa oli? En ole mikään elon musk fani, mutta tuon tilaston olen itsekin nähnyt, eikä siinä ole mielestäni mitään väärää sitä esitellä.
Musk jakoi tilaston sen JÄLKEEN, kun Joni oli sanonut sille niin kuin on, eli että Musk antaa valeinfon levitä.
Pisti pikku minionit töihin, että etsikää jotain ikävää Suomesta, ja nehän etsi.