Räväkät kuulumiset
Vaihtelua kaipaaville
Kommentit (321)
Djankkaaja voisi perustaa uuden oman ketjun. Kannatetaan!
Sivusta tämä. Mutta kannatan että sinä poistut tästä ja muista kuulumisketjuista.
Kenelle luulet taas kirjoittavasi?
Hän vastasi minulle, mutta en toki ole d, ei sinne päinkään. Mutta poistun ketjusta niin ei tarvitse enää minua pyytää poistumaan. Soon moro.
Niinpä. Hapuilevaa hakuammuntaa. Huti taas!
Riidelkää rauhassa, tähän väliin vaan kerron, että minuakin on erehdytty pitämään vaikka kenenä. Tietotekniikkanörttinä, huumehörhönä, erikoismiehenä ja trollina.
Monien muiden viestejä
Hauska tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis panee ja mistä suunnasta ja missä asennossa ja mihinkä reikään.😀😀🤪
Hernettä menee joillain nenänreikään. Ei ehkä muuta.
No hyvä että jotain menee reikään antaa kaikien reikien nauttia tasa puolisesti oujee.😀😀🤪🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Luin tämän ketjun viestit. Että 'kukkakimppukin' on käynyt täällä moneen kertaan irvailemassa. Ja doris kymmenillä viesteillä. Miten koukussa voi eläkeläiset olla yhteen av palstan ketjuun? Kyllä nyt avautuivat silmät ja myötähäpeä on suuri.
Minäkin luin viestit
Dorikselta 0
Kukkakimpulta 3
Feikkejä sitten monta lisää :(
Vierailija kirjoitti:
Luin tämän ketjun viestit. Että 'kukkakimppukin' on käynyt täällä moneen kertaan irvailemassa. Ja doris kymmenillä viesteillä. Miten koukussa voi eläkeläiset olla yhteen av palstan ketjuun? Kyllä nyt avautuivat silmät ja myötähäpeä on suuri.
Kukkakimppu on meiän kaveri niin mene vaan nurkkaan myötähäpeämään paitsi jos haluat sinäkin olla meiän kaveri.
On katoavaista tosiaan. Kirjotin monta kertaa että hyvin kirjoitat ja että joku kateellinen poistaa. Näköjään on tosi kateellinen!
Vierailija kirjoitti:
Niin täällä ja muualla (tiedän 6 ketjua) jankkaa jostain hevosmiehestä ja kostajasta vuosi tolkulla. Kenenköhän pitäisi pikkasen miettiä elämänsä sisältöä?
Laita ne ketjut tänne!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä uskonut, että täällä joku jaksaa kirjoittaa samaa d:tä päivästä toiseen ja vuodesta toiseen näköjään. En ajatellut ihmisten olevan sellaisia. Mietin, ettei sellaiset ihmiset jotka toimivat niin viitsi täällä toteuttaa tuota toimintaa. Ajattelin sen kuuluvan pahassa mielessä jokaisen oikeaan elämään ja siellä oikeassa elämässä kai jokainen saa ikävässä mielessä kirjoittaa ja sanoa muista mitä tahtoo, mutta tämä on anonyymi palsta jossa kirjoittavat toiselleen vieraat ihmiset niin tähän ympäristöön yhdistettynä tuollainen toiminta on jo sairaalloista. Tämän totean näin tässä. On sairasta hokea yhdistä ihmisestä jatkuvasti päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen. Ja minä säälin ihmistä jonka elämään kuuluu tuollainen. Minun elämäni on mitä on, mutta en ole noin alas vajonnut vielä sentään.
Jonkun elämä = vauvapalsta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkakimppu on meiän kaveri niin mene vaan nurkkaan myötähäpeämään paitsi jos haluat sinäkin olla meiän kaveri.
Olen eri, mutta minä ainakaan en haluaisi olla täällä kenenkään kaveri. Kuulostaa klikiltä tai pikkulasten touhulta. Aikuiset ihmiset!
Tämän pitäisi olla julkinen keskusteluketju. Harvoin täällä kukaan keskustelee. Jotkut luettelee tekemisiään. Jotkut haukkuu ja riitelee. Olette tehneet tästä lastentarhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin täällä ja muualla (tiedän 6 ketjua) jankkaa jostain hevosmiehestä ja kostajasta vuosi tolkulla. Kenenköhän pitäisi pikkasen miettiä elämänsä sisältöä?
Laita ne ketjut tänne!
Voin kyllä laittaa. Jos ei hiljene ja poistu pilaamasta näitä ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minä ainakaan en haluaisi olla täällä kenenkään kaveri. Kuulostaa klikiltä tai pikkulasten touhulta. Aikuiset ihmiset!
Tämän pitäisi olla julkinen keskusteluketju. Harvoin täällä kukaan keskustelee. Jotkut luettelee tekemisiään. Jotkut haukkuu ja riitelee. Olette tehneet tästä lastentarhan.
Täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ystäviä etsi. Sopu sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattele, muka aikuiset ihmiset. Ihan sivusta seuraajaana sanon että kumpikin osapuoli voisi hetken miettiä mitä tekee ja mihin käyttää aikaansa. Johonkin riitaketjuun laitoin joskus: tämä elämä on ainutkertainen, tähänkö sen haluat käyttää? Minä en. Menen nyt koiran kanssa ulos ihanaan pakkasilmaan ja sitten nukkumaan. Huomenna aamulla taas sinne oikeaan lastentarhaan töihin, siellä lapset käyttäytyy huomattavasti paremmin kuin täällä.
Luin vastikään jutun siitä, mistä tunnistaa ihmisen, joka ei ole älykäs.
Ette ikinä usko. Siinä lueteltiin juuri ne asiat, jotka tässä ketjussa on tullut ongelmina esiin. En ollut uskoa silmiäni. En listannut niitä tänne, ettei taas tulisi uutta riitaa. Enkä myöskään siksi, ettei siitä olisi mitään hyötyä.
Ei, en kuvittele olevani älykäs. Ei, en kuvittele olevani mitään. Ei, en arvostele ketään yksittäistä henkilöä. Ajattelemisen aihetta kyllä tuli.
Ei enää naurata nuo d-höpinät, sori siitä. Ei sillä, yritin itse olla eilen humoristinen, mutta ei minunkaan huumoriani ymmärretty. Tänään sitten otan rauhallisemmin ja toivotan vain teille hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää naurata nuo d-höpinät, sori siitä. Ei sillä, yritin itse olla eilen humoristinen, mutta ei minunkaan huumoriani ymmärretty. Tänään sitten otan rauhallisemmin ja toivotan vain teille hyvää päivää.
Oot väärässä ketjussa! Täällä ei saa ottaa rauhallisemmin, sillä tämä on räväkät kuulumiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Otsikko on "Räväkät kuulumiset" ja yks jankkaa d:stä? Otsikon mukaistako? Ehei. Kyllästyttävää.
Juu. En minä ketjua sen vuoksi perustanut, että täällä oli tarkoitus jankata D:stä. Tarkoitin tänne niitä oikeita räväköitä kuulumisia. Nyt meno on samaa kuin aiemmin. Tämä valittaa D:n rajoittuneesta elämästä ja kirjoittaa itse samalla samaa joka päivä. Näin uusia tuulia kaipaisi itsekin. Terveisin P.
Vierailija kirjoitti:
Huumori ei tässä ketjussa käy. Täällä otetaan kaikki haudanvakavasti. Muuten ei saada loukkaannuttua ja polkaistua riitaa käyntiin.
Hei, kukkakimppu 👋