Räväkät kuulumiset
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustelet itsesi kanssa?
Komppaat omia viestejäsi?
Eikö sinulla, taaskaan, ole ketjun aiheeseen kirjoitettavaa?
Perunaa, kalapuikkoja. Sidney Sheldon: Kun taivas putoaa
Kuule, Doris. Sinulla on jäänyt nyt levy pysyvästi jumiin. Tämä on räväkät kuulumiset, ei tylsät kuulumiset. Kalapuikot ei nyt riitä. Mene toiseen ketjuun täältä. Vaikka sinne tylsiin jossa spämmäät joka päivä ja raportoit tyhjästä elämästäsi. Tänne et ole tervetullut.
Tylsät taitaa olla huumoriketju, kuivaa huumoria.
Hauska ketju tuo. Siellä kyllä toppuutellaan liian värikkäistä kuulumisista. Siellä saa nauraa. Onneksi.
Olen käynyt niitä välillä lukemassa. Hyviä oivalluksia, terävää porukkaa. Sovussa kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustelet itsesi kanssa?
Komppaat omia viestejäsi?
Eikö sinulla, taaskaan, ole ketjun aiheeseen kirjoitettavaa?
Perunaa, kalapuikkoja. Sidney Sheldon: Kun taivas putoaa
Kuule, Doris. Sinulla on jäänyt nyt levy pysyvästi jumiin. Tämä on räväkät kuulumiset, ei tylsät kuulumiset. Kalapuikot ei nyt riitä. Mene toiseen ketjuun täältä. Vaikka sinne tylsiin jossa spämmäät joka päivä ja raportoit tyhjästä elämästäsi. Tänne et ole tervetullut.
Tylsät taitaa olla huumoriketju, kuivaa huumoria.
Hauska ketju tuo. Siellä kyllä toppuutellaan liian värikkäistä kuulumisista. Siellä saa nauraa. Onneksi.
Siellä(kin) yksi emäntä pilaa kaiken.
Eipä siellä ole emäntää, tosi sopuisa, hassukin ketju. Ne yhdet suunnittelee tapaamistakin.
Vierailija kirjoitti:
Joku/jotkut täällä esittää dtä, luulen minä. Yks menee halpaan ja kirjoittaa jo isolla = huutaa.
Mietin ihan samaa :)
Djankkaaja voisi perustaa uuden oman ketjun. Kannatetaan!
Sivusta tämä. Mutta kannatan että sinä poistut tästä ja muista kuulumisketjuista.
Kenelle luulet taas kirjoittavasi
HäirikköjankkaajaDorikselle tietenkin. Hänestä kaikki haluavat eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämä. Mutta kannatan että sinä poistut tästä ja muista kuulumisketjuista.
Kenelle luulet taas kirjoittavasi?
Hän vastasi minulle, mutta en toki ole d, ei sinne päinkään. Mutta poistun ketjusta niin ei tarvitse enää minua pyytää poistumaan. Soon moro.
:)
Sivusta tämä:
Olen eläissäni kerran syönyt kalapuikkoja. Siis minulle aika harvinainen ruoka!
Eri asiat voi olla 'räväkät'!
Et ole kouluja käynyt? Tai syönyt vanhusten ruokaa? Kahden viikon välein on kalapuikkoja niissä. En usko sua taaskaan. Eikä muut.
Valitettavasti sinne tylsiinkin yritti yksi emännöitsijä saada jalkaa oven väliin. Eivät oikein tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämä:
Et ole kouluja käynyt? Tai syönyt vanhusten ruokaa? Kahden viikon välein on kalapuikkoja niissä. En usko sua taaskaan. Eikä muut.
Sama Sivusta tämä:
Ei ollut minun kouluissani koskaan tälläisiä. Kerran olin lapsikylässä syömässä, siellä maistoin.
Ihan sama minulle, uskooko joku. Ok?
Hauskaa pelleilyä tuon yhden kustannuksella.
Päivä taas mennyt ilman kuulumisten hiventäkään.
Itse kirjoittelin aiemmin jo. Eipä kovin räväköitä ole muillakaan. Perus tiistai.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sinne tylsiinkin yritti yksi emännöitsijä saada jalkaa oven väliin. Eivät oikein tykänneet.
Koko ajan yrittää. Häneltä turha odottaa älykästä huumoria. Toiset ei vaan osaa.
Monena päivänä olen ajatellut, että minne kertoisin jotain päivästäni. Tuli esim ajatus koiraani liittyen mieleen. Sitten, kun nämä ketjut aina suljetaan niin minulla ei ole paikkaa kirjoittaa mitään. Ehkä silti vähitellen hyväksyn sen. Eli jos en voi kertoa päivästäni niin sitten en voi kertoa. Kertokoon se jolla on läheisiä sitten heille. Minä toki äitini kanssa puhun monesti, mutta ei se aina meinaa riittää.
Nyt sitten on pakko ja näin kirjoittaminen tänne käy mahdottomaksi vähitellen, kun ketjuja ei voida edes auki enää pitää. Toki ymmärrän sen. Silti tietynlaista yksinäisen ihmisen kiusaamista tuokin. Samoin tämä ketju, vaikka tämän perustinkin saa puolestani jatkaa miten vaan. En minä tänne ikinä enää kirjoita, enkä tätä ns "itselleni" perustanut, koska minun kuulumiseni ovat niitä tavanomaisia. Vitsillä tämän perustin ja näin täyttäköön joku tämän vaikka kaikella ikävyydellä sitten jos niin tahtoo ja kokee sen itselleen oikeaksi tavaksi toimia.
Ei mitään väliä minulle näin ikävästi sanoen. En jaksa enää lyödä päätäni seinään. Elämää voi viettää muissa merkeissä kuin täällä. Katsos kun minäkin opin ja pääsen eroon tästä kaikesta muistaen hyviä asioita kaiken joukossa kuitenkin. - P
Vierailija kirjoitti:
Monena päivänä olen ajatellut, että minne kertoisin jotain päivästäni. Tuli esim ajatus koiraani liittyen mieleen. Sitten, kun nämä ketjut aina suljetaan niin minulla ei ole paikkaa kirjoittaa mitään. Ehkä silti vähitellen hyväksyn sen. Eli jos en voi kertoa päivästäni niin sitten en voi kertoa. Kertokoon se jolla on läheisiä sitten heille. Minä toki äitini kanssa puhun monesti, mutta ei se aina meinaa riittää.
Nyt sitten on pakko ja näin kirjoittaminen tänne käy mahdottomaksi vähitellen, kun ketjuja ei voida edes auki enää pitää. Toki ymmärrän sen. Silti tietynlaista yksinäisen ihmisen kiusaamista tuokin. Samoin tämä ketju, vaikka tämän perustinkin saa puolestani jatkaa miten vaan. En minä tänne ikinä enää kirjoita, enkä tätä ns "itselleni" perustanut, koska minun kuulumiseni ovat niitä tavanomaisia. Vitsillä tämän perustin ja näin täyttäköön joku tämän vaikka kaikella ikävyydellä sitten jos niin ta
Tsemppiä P. Löytyisipä riidaton ketju :D
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka kirjoitat täällä paljon D:sta. Oletko huomannut, että jotkut seuraavat, jopa huvittuneenakin tässä ketjussa sitä, kuinka sinä ärsyynnyt/ kimpaannut/ hermostut, kun olet lukevinasi täällä D:n viestejä? Ja saattavat sinua jopa tahallaan höynäytellä tekeytymällä ko. henkilön tapaiseksi kirjoittajaksi?
Aika kurjaa tämä ja kääntyy sinua vastaan tavalla, jota et ole tarkoittanut. En usko, että tämä helpottaa sinun oloasi. Vaikka kuinka yrität saada muita vakuuttuneiksi D:n tekosista, viestisi menee ohi ja hukkaan. Pahinta sinun kannaltasi on, että muiden ärtymys ja huvittuneisuus kohdistuu sinuun. Voisit varmasti olla muutakin kuin kohde tällaiselle.
Eipä taida näillä mun sanomisilla olla mitään merkitystä, mutta kirjoitin minkä kirjoitin ja toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvää.
Monta hyvää pointtia tässä. Viisaampi väistyis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle luulet taas kirjoittavasi?
Hän vastasi minulle, mutta en toki ole d, ei sinne päinkään. Mutta poistun ketjusta niin ei tarvitse enää minua pyytää poistumaan. Soon moro.
Niinpä. Hapuilevaa hakuammuntaa. Huti taas!
Riidelkää rauhassa, tähän väliin vaan kerron, että minuakin on erehdytty pitämään vaikka kenenä. Tietotekniikkanörttinä, huumehörhönä, erikoismiehenä ja trollina.
Monien muiden viestejä on tulkittu minun viesteiksi. Viimeksi jonkun Kolumbiasta kirjoittaneen. Näitä sattuu koko ajan ja monille. Viestit ja vastaukset menee lomittain ja joku ehtii kirjoittaa väliin.
Ei muuta, jatkakaa vaan.
Kuis panee ja mistä suunnasta ja missä asennossa ja mihinkä reikään.😀😀🤪
Vierailija kirjoitti:
Kuis panee ja mistä suunnasta ja missä asennossa ja mihinkä reikään.😀😀🤪
Hernettä menee joillain nenänreikään. Ei ehkä muuta.
Kuka täällä jankkaa D:stä koko ajan?
Onneksi ilmoittajia riittää
Jankutukset on tylsiä. Kaikki luettu sataan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämä:
Sama Sivusta tämä:
Ei ollut minun kouluissani koskaan tälläisiä. Kerran olin lapsikylässä syömässä, siellä maistoin.
Ihan sama minulle, uskooko joku. Ok?
Kukaan ei usko enää mitä sinä sanot. Ok. No. Toki. Ok.
Löysin oman kommenttini tuolta ketjun alkupuolelta. Olin silloin kovin tuohduksissani kun se mukava asiallinen ketju oli saatu lukittua tuolla jankkaamisella. Olisin toivonut että olisi siirtynyt tänne se riehuja ja jättänyt sen rauhaan.
Turha oli toivoni.
💐
Ethän sinä itsekään kirjoita kuulumisia.