Onko mahdollista että pelimies viestittelee kokopäivän naisten kanssa?
Vai miten on paikalla koko ajan ? Olemme tapailleet jo 1kk ja ei hän ainakaan mulle viestitä koko aikaa
Kommentit (33)
Mulla oli tällainen 'vonkale', rakastnut minäkin. Järki lähti siitä tuijottelusta ja kun selvästi oli viestittelyt menossa samalla kun ignooraa mun viestin. Siinä tuli kirjaimellisesti hulluksi. Ja se oli pelimies. En ollut ensin uskoa kun sillä oli sellainen nuppivika joka sitoi sen tölliinsä mutta akat kävi siellä kuin kärpäset hunajapurkilla. Mun kanssa olis kuulemma pitänyt päästä naimisiin. Monenkohan muun?
Unohda tyyppi, hän on saanut sinut satimeen ilman vastarakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut tietää että tällä pelimiehellä on toinen ja ehkä kolmaskin puhelin. Tämä pelimies etsii sopivia sinisilmäisiä jota voisi puijata. Oli kyse sitten rakkaudesta tai rahasta, mutta mitä useampi remmistä niin suurempi sato.
Keksi jotain parempaa tekemistä ja pysy pois pelimiehistä.
Eikö pelimies käy töissä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut tietää että tällä pelimiehellä on toinen ja ehkä kolmaskin puhelin. Tämä pelimies etsii sopivia sinisilmäisiä jota voisi puijata. Oli kyse sitten rakkaudesta tai rahasta, mutta mitä useampi remmistä niin suurempi sato.
Keksi jotain parempaa tekemistä ja pysy pois pelimiehistä.
Eikö pelimies käy töissä ollenkaan?
Tietäisit miten moni 'pelimies' on syrjäytynyt. Ne langoittaa naisia paapomaan itseään ja sitten kun käy liian hankalaksi tulee kenkää. Ja uutta matoa. Se käy työstä se. Yleensä saavat kaikki tuet mitä löytyy, ja asuminen on järjestetty jonkun toisen onnettoman hyvällä tahdolla.
Joo tiedän yhden pelimiehen , joka on kotihoidossa Pieksämäellä töissä. Pitkin työpäivää laittaa viestiä. Vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta. Luulee ison jortikan tekevän vaikutuksen naisiin 🤣
Olen ollut hetkellisissä pätkissä ns. pelimies. Stressaavaa ja aikaa vievää työtä. Menee kuin kokoaikaisesta työstä pyöritellä monia naisia. En suosittele.
Fantasia peleis pystyy viestittelee
Ei taida ainakaan mikään massimies siinä tapauksessa olla