Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin peliin vaihdat kielletyn Afrikan Tähden

Vierailija
06.01.2025 |

Nyt kun Afrikan Tähti on laiton, mitä pelaatte sen sijaan?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimblekin varmaan pian kielletään. :-D 

Vierailija
62/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on toinen sessio. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svart petteriin

Vierailija
64/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaan kunnon klassikkoon: kuka pelkää mustaa miestä. 

Vierailija
65/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuka pelkää mustaa miestä on hyvä peli. Ja sitten taustalla soi hausmyllyn klassikko : me halutaan olla suklaata 😁 

Vierailija
66/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelen juuri Kimbleä. Se on kyllä minulle aika vaikea peli. Toinen mihin siirryn on Pipsa Possu -muistipeli. Se vähän jänskättää jo. T. Persupoika

Vierailija
67/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-peli

Vierailija
68/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Pekka on kiva peli myös.

Vierailija
69/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pip-peliin.

Vierailija
70/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelen juuri Kimbleä. Se on kyllä minulle aika vaikea peli. Toinen mihin siirryn on Pipsa Possu -muistipeli. Se vähän jänskättää jo. T. Persupoika

Hullun edistynyttä! Minulla on mamman kanssa nyt menossa Äänipalapeli Farmi. Sen parissa kuluu vielä varmaan pari vuotta. On se niin jännä. T. Persupoikakamu

Vierailija
71/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen lautapeliin nimeltä Mama Afrika.

Siinä kuvitteellinen naispuolinen demari, joka toimii EU:n komissaarina jakaa suomalasilta kerätyt rahat Afrikan gebardihatuille.

Vierailija
72/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullun edistynyttä! Minulla on mamman kanssa nyt menossa Äänipalapeli Farmi. Sen parissa kuluu vielä varmaan pari vuotta. On se niin jännä. T. Persupoikakamu

Seuraavaksi sitten Operaatio, kunhan ootte isoja poikia. Sitä Mäkelän Jani-setä juuri opettelee kieli keskellä suuta. Niks naks näin! T. riikka-täti

Vierailija
73/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda teerenpeliin.

Vierailija
74/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pip-peliin, sehän on wokea ja muotia nykyään.

Vierailija
75/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei halua mamupelejä Suomeen. Siksi kielto.

Vierailija
76/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkkäräpää seikkailee uunissa.

Vierailija
77/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelataan samanthan strip pokeria ja sit sex gamesia kuusnelosella. Tac2 tikkaa kuin singeri. 

Vierailija
78/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikan tähteä ei saa pelata, koska se on rakenteellista rasismia afrikkalaisia kohtaan. Me täällä Suomessa emme voi pelata sitä, koska se loukkaa afrikkalaisia. Se kertoo kolonialaismista siitä, että kuka tahansa voi mennä Afrikkaan ja varastaa sieltä dimangeja. Eihän Suomeenkaan voi tulla ulkomaalainen kaivosyhtiä ja viedä rikkauksia maasta ja jättää paskat veronmaksajien kontolle. Järjetön ajatuskin demarille.

saahan afrikkalaiset tulla suomeen ja viedä suomalaisten veronmaksajien rahat tukina ja pap erittomat saavat vielä ilmaisen terveydenhuollon

Vierailija
79/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orporaatio siinä rakennetaan tunnin munaa Turusta Helsinkiin kiukkuraivareiden saattelemana. Nappuloita on sakset, hyvinvointi, Suomen Kulttuuri ja sivistys.

Vierailija
80/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee aina possun ja lehmän äänet sekaisin. Uuden vuoden lupaus äipälle oli että opin ne viimein. Hitsin vaikeaa. T. Ap Persupoika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä