Mihin peliin vaihdat kielletyn Afrikan Tähden
Nyt kun Afrikan Tähti on laiton, mitä pelaatte sen sijaan?
Kommentit (103)
vanhaan kunnon klassikkoon: kuka pelkää mustaa miestä.
Juu, kuka pelkää mustaa miestä on hyvä peli. Ja sitten taustalla soi hausmyllyn klassikko : me halutaan olla suklaata 😁
Opettelen juuri Kimbleä. Se on kyllä minulle aika vaikea peli. Toinen mihin siirryn on Pipsa Possu -muistipeli. Se vähän jänskättää jo. T. Persupoika
Vierailija kirjoitti:
Opettelen juuri Kimbleä. Se on kyllä minulle aika vaikea peli. Toinen mihin siirryn on Pipsa Possu -muistipeli. Se vähän jänskättää jo. T. Persupoika
Hullun edistynyttä! Minulla on mamman kanssa nyt menossa Äänipalapeli Farmi. Sen parissa kuluu vielä varmaan pari vuotta. On se niin jännä. T. Persupoikakamu
Uuteen lautapeliin nimeltä Mama Afrika.
Siinä kuvitteellinen naispuolinen demari, joka toimii EU:n komissaarina jakaa suomalasilta kerätyt rahat Afrikan gebardihatuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullun edistynyttä! Minulla on mamman kanssa nyt menossa Äänipalapeli Farmi. Sen parissa kuluu vielä varmaan pari vuotta. On se niin jännä. T. Persupoikakamu
Seuraavaksi sitten Operaatio, kunhan ootte isoja poikia. Sitä Mäkelän Jani-setä juuri opettelee kieli keskellä suuta. Niks naks näin! T. riikka-täti
Pip-peliin, sehän on wokea ja muotia nykyään.
Persut ei halua mamupelejä Suomeen. Siksi kielto.
Meillä pelataan samanthan strip pokeria ja sit sex gamesia kuusnelosella. Tac2 tikkaa kuin singeri.
Vierailija kirjoitti:
Afrikan tähteä ei saa pelata, koska se on rakenteellista rasismia afrikkalaisia kohtaan. Me täällä Suomessa emme voi pelata sitä, koska se loukkaa afrikkalaisia. Se kertoo kolonialaismista siitä, että kuka tahansa voi mennä Afrikkaan ja varastaa sieltä dimangeja. Eihän Suomeenkaan voi tulla ulkomaalainen kaivosyhtiä ja viedä rikkauksia maasta ja jättää paskat veronmaksajien kontolle. Järjetön ajatuskin demarille.
saahan afrikkalaiset tulla suomeen ja viedä suomalaisten veronmaksajien rahat tukina ja pap erittomat saavat vielä ilmaisen terveydenhuollon
Orporaatio siinä rakennetaan tunnin munaa Turusta Helsinkiin kiukkuraivareiden saattelemana. Nappuloita on sakset, hyvinvointi, Suomen Kulttuuri ja sivistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee aina possun ja lehmän äänet sekaisin. Uuden vuoden lupaus äipälle oli että opin ne viimein. Hitsin vaikeaa. T. Ap Persupoika
Kimblekin varmaan pian kielletään. :-D