Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkku levitti minun ja miehen kinaa eteenpäin. Meni luotto, ei saisi levitellä muiden asioita.

Vierailija
06.01.2025 |

Meillä oli miehen kanssa kinaa ihan tyhmästä asiasta, ei mistään vakavasta todellakaan.

Serkkuni oli kylässä meillä. Hän kertoi miehelleen siitä ja ei olla enää tervetulleita heidän kotiinsa.

Meidän kina oli siitä, mitä ruokaa. Eli aivan naurettavasta asiasta. Ja ei missään nimessä ollut vakavaa, vain kinaa.

Omasta mielestä ylireagointia kertoa miehelleen.  Serkun miehen mielestä ei olla tervetulleita heille kylään, ellei opita käyttäytymään. Molemmat ovat tavallisia suomalaisia työssäkäyviä.

Oltiin molemmat väsyneitä, valvoimme vauvan kanssa. Ei silti huudettu, eikä kiroiltu.

Omasta mielestä normaalia, mutta ei niinkään, tämän miehen kieltäminen. Serkkuni hyväksyi, ettei olla enään tervetulleita heille. 

En itse edes kerro miehelleni, jos muut riitelevät/kinastelevat. Miksi kertoisin? Eri asia jos joku eroaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä täydellisiä pariskuntia! Ei kertaakaan ole pienen vauvan aikana ollut kinaa? Ap:n serkku oli ollu monta tuntia kylässä, joten ihan ymmärrettävää. 

Miksi ap:n serkku esitti kaiken olevan hyvin? Mutta kuitenkin hänen miehensä on noin jyrkkä? Serkku olis voinu olla reilu.  Mun mielestä helvetin kova reaktio mieheltä. Kontrolloiva?

Hei ap, se pieni vauva aika kestää hetken, tsemppii!

Kiitos tuesta! Surkea olo tästä kaikesta. Tiedän että olen itse vastuussa tunteistani, mutta synnytyksen jäljiltä olen herkillä selkeästi.

En tiedä. Serkku vain sanoi tukevansa miestään. Mitä muuta voi. En tunne tätä serkun miestä, mutta ihan mukava mielikuva hänestä on. 

En ole ennen kuullut ainakaan, että hänen miehensä kieltäisi tulemasta kylään. Olemme läheisiä serkun kanssan.

Ap

Vierailija
22/23 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin kylässä ja isäntäväki alkaa tapella, niin ihan varmasti kertoisin puolisolleni. Tosin ei puoliso tuon takia kieltäisi tulemasta kylään. Ihme porukkaa koko sakki. 

Kina on eri asia kuin tappelu! Oppikaa ero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä täydellisiä pariskuntia! Ei kertaakaan ole pienen vauvan aikana ollut kinaa? Ap:n serkku oli ollu monta tuntia kylässä, joten ihan ymmärrettävää. 

Miksi ap:n serkku esitti kaiken olevan hyvin? Mutta kuitenkin hänen miehensä on noin jyrkkä? Serkku olis voinu olla reilu.  Mun mielestä helvetin kova reaktio mieheltä. Kontrolloiva?

Hei ap, se pieni vauva aika kestää hetken, tsemppii!

Kiitos tuesta! Surkea olo tästä kaikesta. Tiedän että olen itse vastuussa tunteistani, mutta synnytyksen jäljiltä olen herkillä selkeästi.

En tiedä. Serkku vain sanoi tukevansa miestään. Mitä muuta voi. En tunne tätä serkun miestä, mutta ihan mukava mielikuva hänestä on. 

En ole ennen kuullut ainakaan, että hänen miehensä kieltäisi tulemasta kylään. Olemme läheisiä serkun kanssan.

Ap

Jos sinulla ei ole luottoa serkkuusi, anna asian olla niin pääset helpommalla.

Muut tekevät omat valintansa ja sinä omasi. Annat asiat vaan olla ja ajan kulua.

Ylireagoit väsymyksestä ja hormonienkin vuoksi. Nauti perheestäsi. Onnea vauvasta.