Tekeekö jotkut ihmiset muka nykyään vielä makaronilaatikon itse kotona?
Ööööh, siis mitä ihmettä?
Kaupasta saa valmista makaronilaatikkoa?
Kommentit (77)
Niin eihän italianpatakaan enää uuniin laiteta 🙄
Teen itse mutta harvoin vaihtelun vuoksi, ei ole lempiruokaani. En koskaan osta valmis makaronilaatikkoa.
No saiskos makaronilaatikon ohjeen jossa olis makua. Ihan mitta tarkkuudella.
Ööööh, siis mitä ihmettä? Syökö jotkut ihmiset muka nykyään vielä itse?
Syöttäjiä voi ostaa palveluna!
Yli 10 vuotta kului, kun en tehnyt lainkaan makaronilaatikkoa. Kun ei kerran edes mieli tee, niin miksi tekisin. Nyt sitten ajattelin, että teenpä pitkästä aikaa nähdäkseni, onko se edelleen mitäänsanomatonta ruokaa. Ja samat ajatukset on nyt kuin ennenkin; ei tarvi taas seuraavaan 10 vuoteen tehdä.
Se on yksi inhokkiruoistani, mutta lapsi tykkää, joten teen silloin tällöin. Laitan mukaan cheddaria ja lihalientä, niin maistuu paremmalle.
Ostaako joku muka makaroonilaatikon valmiina eineksenä
HYH
Siihen pitää laittaa tarpeeksi paljon lihaa, muuten se on tosiaan pelkkää makaroonilaatikkoa
Ei mitään eineksiä, hyi.
Paras makaroonilaatikko tulee, kun ei laita kananmunaa:
400g jauheliha
sipuli
makaroonit
punainen maito
mausteet
Paista jauheliha ja sipuli ja mausta.
keitä makaroonit
sekoita ainekset uunivuokaan ja uuniin...
EI SE HAITTAA!!! Tuol on yks tyyppi joka kuivattelee lakanoita ja syö hirvipaistia! Ottakaa iisisti.
Ööööhhööhhööööhhhööööhhhöööööö......
Kerropa mikä saa sinut tekemään näitä koiruuksia? Onko sinun huumorintajusi jotenkin??? Outo?? Vaiko vaan ihan tekemisen puute?
Aattelepa että on olemassa koneita jotka hengittää sun puolesta! Kätevää, eikö?
Kertokaa mulle, miksi siitä pitää tehdä lastikko?
jos keität makaronit, paistat jauhelihan (tai korvikkeen), maustat sen, lisäät erilaisia kasviksia ja lopulta sekoitat aineet yhteen.
Lopputulos on maistuva makaronimössö (aka nistipata). Miksi se pitää vielä tunkea uuniin paistumaan munamaidon kanssa? Makuasioista ei toki voi kiistellä, mutta se makaronilaatikko (makaroni, liha + munamaito) ei ainakaan minua makuaistiltani hivele.. semmosen taisainen miltään maistuva mössö. Ilman paistoa voi lisätä erilaisia aineksia ja makaronin sijaan köyttää vaikka nuudeleita, riisinuudeleita.. paljon maittavampi omasta mielestäni