Onko liian iso ikäero: nainen 47 v ja mies 38 v?
Kommentit (51)
Ei jos mies ei halua lapsia tai olet entinen urheilija.
Äitini oli 7 v isääni vanhempi. M57
Ei mitn haittaa. Se jeppe hyörii sun kans tasan niin pitkään, kun sulla on seksiviettiä. Kohta alkaa mummottamaan ja "ei haluta", niin kyllä se siitä maisemaan katoaa...
Ei ikä ole ongelma. Oma asenteesi voi olla, mutta se on itsestäsi kiinni.
No ei, jos mies on suht sitoutunut ja kunnollinen, eli ei käytä tilaisuutta vain petipuuhiin. Mutta jos ei ota vakavasti että on jo lähdössä, sitten on varmaan liikaa sille ikäero.
Oon 68 v mies ja minula olla 7 v pikulappsi vaimo. Liia vanhha muta ei ze mitä.
- Omar, vihreiden kannattaja
Mieheni on 13 vuotta minua nuorempi. Ei ole vielä tullut ongelmia.
M48 + N61
Miksi aikuinen ihminen kysyy vierailta neuvoa ihmissuhteisiinsa?
Haukio/Niinistö, Katri-Helena/Tommi, Danny/joku, Harkimo/uusivaimoke jne. jne. jne.
Seksiä lienee luvassa ja saapi nussii paljahalla kalulla laukaista mällit puutarhan perälle!
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen ihminen kysyy vierailta neuvoa ihmissuhteisiinsa?
Tämä. Kehityksen viivästymääkö?
Olen miettinyt samaa kun mua itse kiinnostaa eräs 9 vuotta nuorempi mies. Mä olen siis 45v nainen. Voihan olla ettei tuota miestä kiinnosta lainkaan, mutta aina voin ihailla kaukaa. Aloitetta en tee koska en halua nolata itseäni. Olen siis yksin.
Olen 8v miestäni vanhempi, aloimme seurustella kun mies oli 21 ja minä 29. Ei se ikäero enää niin suurelta tunnu, kun mieskin on täyttänyt 32. Jännitin, haluaako omia lapsia (voi vieläkin haluta, tiedostan tämän), mutta toistaiseksi on ollut tyytyväinen elämään ilman.
Kannattaa siltä mieheltä kysyä haluaako sinuun pussinsa tyhjentää vai ei.
Annat palaa vain, jos oikealta tuntuu. Mitä sitä jarruttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon 68 v mies ja minula olla 7 v pikulappsi vaimo. Liia vanhha muta ei ze mitä.
- Omar, vihreiden kannattaja
Teidän persujen mielestä on tosiaan hauskaa vitsailla pedojutuilla? Kuka nauraa tuollaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitn haittaa. Se jeppe hyörii sun kans tasan niin pitkään, kun sulla on seksiviettiä. Kohta alkaa mummottamaan ja "ei haluta", niin kyllä se siitä maisemaan katoaa...
Ei 38 ole mikään jeppe, vaan keski-ikään astuva aikuinen.
Ei kuulosta kovin suurelta ikäerolta, molemmat on pitkällä aikuisiällä. Tietysti ikäerosuhteissa on aina vaarana, että toisen vanhetessa nuorempi jossain vaiheessa etsii oman ikäistään seuraa, mutta se on sen ajan murhe. Ja vaikka olisi samanikäinenkin pari, ero tulee usein parin vuoden päästä, turhaan miettiä näitä kuvioita turhan pitkälle. Kannattaa elää tänään, jos hyvältä tuntuu niin eikun suhteeseen vaan, aika näyttää kuinka pitkälle suhde vie.
Siis mietityttää tulevaisuus, ei tämä hetki. Alkaako ikäero näkyä vanhempana?