Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaa miehelle rajat? Mies pelaa kustannuksellani

Vierailija
06.01.2025 |

Mies pelaa kylmää-kuumaa peliä. Ei suostu tapaamaan. Liehittelee ja sitten jättää luetulle ja palaa hetken hiljaisuuksien päästä liehittelemään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen kehitysvamma sulla on kun jäät tollaseen roikkumaan? Ei muuta ku estot ja siirryt seuraavaan. 

Yhtä komeata miestä ei löydy helpolla.

Jos on käytökseltään 2-vuotiaan tasolla, siinä ei komeus paina mitään. 

Vierailija
22/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään rajojen asettamista, että yrität manipuloida toisen sitoutuneeseen parisuhteeseen, johon hän ei selvästikään halua. Sinä voit päättää vain itsestäsi. Tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että jos ei miehen käytös tunnu sinusta hyvältä, niin sinä katkaiset yhteydenpidon ja keskityt niihin ihmisiin jotka tykkäävät sinusta ja haluavat viettää kanssasi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko katkaiset yhteydet, laitat hänet estoon joka kanavalla.

Tai alat itsekin pelaamaan.

Kokemuksesta sanon, että jälkimmäinen vaihtoehto käy pidemmän päälle rankaksi, jos ei ole itse ollenkaan pelihenkinen. Toki, jos ei ole mitään pakollisia tapaamisia esim. työn tai harrastuksen puitteissa, voi pelin katkaista milloin vain laittamalla tyyppi estoon.

Vierailija
24/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sika

Vierailija
25/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et niistä aikaisemmista aloituksistasi oppinut mitään muuta kuin sanaparin 'kylmää-kuumaa'?

Vierailija
26/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää mulle ulkopuoliselle miksi ihminen pitää laittaa estoon jos katkaisee välit? Miksei riitä se ettei vaan itse viestittele tai vastaa?

Vierailija
27/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei

Vierailija
28/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen kehitysvamma sulla on kun jäät tollaseen roikkumaan? Ei muuta ku estot ja siirryt seuraavaan. 

Yhtä komeata miestä ei löydy helpolla.

Eipä sen miehen komeudella ole mitään merkitystä, jos tyyppi on pelimies.

Vierailija
29/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää luetulle🤮

Tää on suora käännös englannista. He sanovat "to leave on read", tarkoittaen, että viesti on luettu, mutta viestiin ei vastata.

Vierailija
30/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mones aloitus tälle aamua missä syytä miehiä pelimieheksi kun mies ei tee täsmälleen niin kuin sinä haluat/vaadit/määrittelet?

Vierailija
31/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinä haluat tuollaisen miehen kanssa edes olla? Poikki vaan ja sellaista miestä etsimään, joka ei sinua noin kohtele.

Vierailija
32/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle ulkopuoliselle miksi ihminen pitää laittaa estoon jos katkaisee välit? Miksei riitä se ettei vaan itse viestittele tai vastaa?

Silloin tämä kylmää-kuumaa tyyppihän lirkuttelee oma-aloitteisesti ja sitten taas ollaan siinä koukussa ja lähtöruudussa.

Vierailija
33/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te siedättekin. 

Vierailija
34/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat välit poikki samantien. En ite jäis katseleen tollasta pelleilyä. Vähän itsekunnioitusta hei, jos se mies olisi oikeasti kiinnostunut (eikä pitäisi sinua löysässä hirressä pelkkänä ego boostina) olis pelkkää kuumaa eikä yhtään kylmää.

Vierailija
35/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää katselemaan urpoa