Miten laittaa miehelle rajat? Mies pelaa kustannuksellani
Mies pelaa kylmää-kuumaa peliä. Ei suostu tapaamaan. Liehittelee ja sitten jättää luetulle ja palaa hetken hiljaisuuksien päästä liehittelemään.
Kommentit (35)
Laita itse itsellesi rajat ja lopeta tuollaisten kanssa leikkiminen.
Raja tulee vastaan siinä, kun laitat estot päälle ja suuntaat kohti uusia seikkailuja. Yritä löytää joku muu mies, joka suostuu tapaamaan sinua.
Oletko se sama, joka täällä on kysellyt neuvoja, kun mies ei vastaa eikä välitä?
Vierailija kirjoitti:
Raja tulee vastaan siinä, kun laitat estot päälle ja suuntaat kohti uusia seikkailuja. Yritä löytää joku muu mies, joka suostuu tapaamaan sinua.
Oletko se sama, joka täällä on kysellyt neuvoja, kun mies ei vastaa eikä välitä?
Tämä on ensimmäinen viesti palstalla aiheesta
Minkälainen kehitysvamma sulla on kun jäät tollaseen roikkumaan? Ei muuta ku estot ja siirryt seuraavaan.
Alä anna ja katkaise kaikki yhteys.
Sillä siitä pääset.
Onneksi seurustelin aikakautena, jolloin sitä joko soitettiin puhelimella tai sitten ei. Ei ollut mitään tarvetta miettiä, että nyt se näkin mun viestin mutta ei vastaa ja naisetkin saattoi vapaasti tehdä mitä halusivat ilman, että piti liimata nenä puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen viesti palstalla aiheesta
Ei ole, älä valehtele!
Pidät muita idiootteina, vaikka olet itse🤯🤯🤯🤯
Ala pelaamaan hänen kanssaan Afrikan tähteä.
Mies vastaa, kun vastaa ja sitten sinä voit vastata siitä 2-5 tunnin kuluttua tai ensi viikolla. Minulla on puhelin, jolla voi viestitellä monen ihmisen kanssa, ei ole sidottu yhteen.
Vau, kaikista aikaisemmista aloituksista sentään opit sanaparin 'kylmää-kuumaa'.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kehitysvamma sulla on kun jäät tollaseen roikkumaan? Ei muuta ku estot ja siirryt seuraavaan.
Yhtä komeata miestä ei löydy helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäiset toimivat näin?
n50
Tyypillisimmin kaikenikäiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä komeata miestä ei löydy helpolla.
Kyse on siloposkisesta blondista lihaksikkaasta alfamiehestä
Sori, se voi olla mun tuleva eksä. Vähän hankalaa sillä on silloin kun olen paikalla. Vapautuu pian. Voisit itsekin vauhdittaa tilannetta ja lopettaa tuon nynnyilyn. ; )
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäiset toimivat näin?
n50
Suurin osa naisista jää roikkumaan komeaan mieheen vaikka mies olisi kuinka tyly tahansa.
Ei mitenkään. Nostat elämänlaatuasi vain ja ainoastaan lähtemällä lopullisesti miehen luota.
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä.
Jätä se sika