Vaimo lipittänyt 3l hanapakkauksen viiniä viikonloppuna
Nyt meni pohjat.. on kyllä valtava määrä kun tarkemmin ajattelee
Kommentit (30)
Lopeta sen alkoholin kanssa pelleileminen. Se sopii ehkä teinien tyyliin, mutta aikuisella pitäisi olla parempaakin tekemistä. Viinan kanssa ei saa kuin ongelmia.
Eihän toi mitenkään hirvee määrä edes oo!😅 Ootko sitä mieltä, et mies voi kyllä juoda monta 24 packia olutta viikonlopun aikana, mut naiselle riittää lasi viiniä, tai pari siideriä?🙄
3 iltaa ja 3 litraa, ei se oo paljoo
En näe alkoholista mitään hyötyä. Pitää oppia palautumaan ja rentoutumaan muilla konsteilla. Minulla on iloa ja tyyneyttä, en tarvitse sitä mihinkään. Te, jotka tarvitsette alkoa, olette opettaneet aivonne kaipaamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä illassa toi ois paljon, mutta ei useemmalle illalle jaettuna.
On se paljon useammallekkin illalle jaettuna. Erityisesti jos on yksin kotona juonut
Määrä on todella iso, mutta en ymmärrä miten on huolestuttavampaa juoda kotona. Itse käyn baarissa yleensä holittomilla ja liikun autolla. Jos taas haluan rentoutua, ostan itselleni pullon viiniä, kokkaan, vaihdan villasukat jalkaan ja kuuntelen musiikkia/katson elokuvia ilman, että kukaan häiritsee.
Just, sellaisten kanssa miehet sitten menee naimisiin. Ei kelpaa kunnollinen nainen.
Itse otan neljä viisi nopeeta paukkua ja sitten olutta päälle.