Mikä paras lelu jos ei saa edes satisfyerillä?
Kommentit (21)
Minuun Satisfyer ei tehonnut ollenkaan. Joko se tai minä olimme vääränmuotoisia. Ostin kymmenen euron Womanizer Minin, joka hoitaa homman alle minuutissa. Hinta näkyy nousseen kymmenestä eurosta kolmeenkymmeneen, mutta ei se vieläkään paha hinta ole.
Mikä hyvänsä kyykkyviinipullo hoitaa homman.
Satisfyeriin myydään umpinaisia suuttimia, voi myös kokeilla laittaa tuorekelmua tavallisen aukollisen suuttimen päälle. Tätä aion kokeilla jos joskus on omaa rauhaa ja satun muistamaan koko vempaimen, joskus on tuntunut hyvältä mutta usein ei asetu ollenkaan.
Kiinnostaisi kokeilla vibraattoria jossa olisi tasainen värinä, ei sellainen koliseva ja rämisevä.
Ootko kokeillut ihan perinteisesti penistä ottaa sisääsi?
Rouva ei tule millään. Sama vaikka porakoneella suristaisi klitorista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mun kanssa tulee aina...
Satisfyerilla en saa minäkään kyllä. Perinteisellä, paljon halvemmalla, tärisevällä vibralla saan paljon paremmin.
Satisfyer sopii minulla kyllä esileikkiin, muttei se kaikille ole mikään orgasmiautomaatti.
Vierailija kirjoitti:
MINÄ :
Tuleppa meille.
Keitä kaikkia siellä "teillä" on ja asuu?
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain lääkkeitä, esim masennuslääkkeet voi viedä tunnon ja lääkärit eivät tätä usko koska ovat aina oikeassa, vaikka monelle käynyt niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ :
Tuleppa meille.
Keitä kaikkia siellä "teillä" on ja asuu?
Minä ja pari kaverini, tule tänne vaan niin sua autetaan.
Mikä kumma siinä on, että kun kysytään nimenomaan lelusta, miehet ilmestyvät kehumaan ja suorastaan tarjoamaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kumma siinä on, että kun kysytään nimenomaan lelusta, miehet ilmestyvät kehumaan ja suorastaan tarjoamaan itseään?
Kyllähän mies voi olla nimenomaan sellainen ihana lelu.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mies voi olla nimenomaan sellainen ihana lelu.
N52
Yksilöipä sieltä joukosta sitten ap:lle se paras.
Satifyeria parempaa lelua ei olekaan. Siinä tuotekehitys on kyllä osunut aivan nappiin. Love it.
Harry Potter Legot.