Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö parrakkaista, "karuista" miehistä?

Vierailija
05.01.2025 |

vai enemmän pehmeistä piirteistä ja parrattomista? Itse tykkään parrasta ja omalla miehelläni on sellainen. Hämmästyin kuin tajusin että niin moni nainen inhoaa partaa. Ehkä jos se on sellainen "haituva" niin sitten ei ole hyvä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää että kolmekymppinen näyttää 80 vuotiaalta niin mikäs siinnä.

Kaikilla meillä on omat perversiomme.

Vierailija
42/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää että kolmekymppinen näyttää 80 vuotiaalta niin mikäs siinnä.

Kaikilla meillä on omat perversiomme.

Ehkä sitten näyttää vanhalta, jos on joku Zztop -parta. Mutta kolmikymppisillä parran tarkoitus kai on yleensäkin näyttää aikuisemmalta? Sen lisäksi, ettei tarvitse ajaa koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, taitaa olla vähän ikäkysymys. Nuorena usein tykätään siloposkista.

Näin se meni itselläkin, parikymppiseksi asti kammoksuin partoja, siitä lähtien olen rakastanut niitä. Siloposket näyttää luonnottomilta omaan silmääni nykyään. :D N37

Vierailija
44/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, taitaa olla vähän ikäkysymys. Nuorena usein tykätään siloposkista.

Näin se meni itselläkin, parikymppiseksi asti kammoksuin partoja, siitä lähtien olen rakastanut niitä. Siloposket näyttää luonnottomilta omaan silmääni nykyään. :D N37

Parikymppinen on nuori! 

Vierailija
45/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

karuista miehistä ilman partaa

Vierailija
46/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu tuollaiset miehet oli naisten suosiossa joskus 100 vuotta sitten.

Nykyään naiset tykkää miehistä jotka panostaa ulkonäköönsä, jotka laittautuu ja pukeutuu muotivaatteisiin. 

Justin Bieber,Robin, Antti Tuisku jne on nykyisin miesmallit joista naiset tykkää. 

Vierailija
47/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos on tyylikäs muuten ja ilman tatuointeja niin vois mennä.

Vierailija
48/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karut ja parealliset ovat itelleni ainakin automaattinen turn off 

Vierailija
49/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tykännyt sekä parralla ja ilman

M32

Tuntuuko musta hyvältä?

Vierailija
50/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!

Vierailija
51/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat muuttuu tuollaiset miehet oli naisten suosiossa joskus 100 vuotta sitten.

Nykyään naiset tykkää miehistä jotka panostaa ulkonäköönsä, jotka laittautuu ja pukeutuu muotivaatteisiin. 

Justin Bieber,Robin, Antti Tuisku jne on nykyisin miesmallit joista naiset tykkää. 

Oli joskus 10 vuotta sitten. Nykyään on kaikki kpop tähdet, jotka panostavat ulkonäköönsä vielä enemmän. Toi hypermiehekkyys on tosin edelleen suosittua queer piireissä, niin jos op on miehistä kiinnostunut ;)

Vierailija
52/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl Marxin tyyli on eroottiinen.

Vierailija
53/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZZ top 😎

Vierailija
54/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään maskuliinisista miehistä. Olen itse aika maskuliininen nainen, sellainen joka vois olla ns. rekkalesbo jos ei olisi hetero. Mutta se, miten se maskuliinisuus ilmenee, ei ole suoraan riippuvainen esim. parrasta. Mutta sellainen siro "pretty boy" ei yleensä ole minun makuuni oli partaa tai ei.

Vierailija
55/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän komeista/ kauniista ja huolitelluista sekä treenatuista miehistä. 

Vierailija
56/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli parta, mikä oli kasarilla harvinaista. Oon ehkä tottunut partaan miehellä. Ja niinhän se omakin mies sitten on parrakas. En tiedä tykkäänkö, vai en. Paremminkin se on luonnollinen juttu, että miehellä on parta.

Vierailija
57/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on tullut (valitettavasti) takaisin muotiin. Viimeksi parta oli muotia 70-luvulla ehkä hieman vielä 80-luvun alussa.

Huomattavan suuret ja muotoillut viikset olivat myös joskus muotia (huh huh). 

Pidän itse siloposkista. Liiat karvat naamassa vanhentavat ja antavat usein epäsiistin kuvan. Eri asia tietysti jos partaa laitetaan, leikataan ja hoidetaan kuten naiset laittavat hiuksiaan (harva mies kuitenkaan näin toimii edes hiustensa kanssa, mikä on tietty sekin turn off), silloin parta ei ole epäsiisti, vanhentava tosin. 

Mutta hyvä kun rölleillekin on ottajansa. 

Vierailija
58/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Parta on ehdoton, en pidä parrattomia komeina. Vielä jos on isokokoinen ja vähän jörö niin plussaa. Myös tatuoinneista tykkään, en tosin kasvoissa.

Vierailija
59/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä parrakkaista miehistä, parta on todella epähygieninen. En pystyisi suutelemaan ilman että parta pestään pesuaineella. Parta voi olla jollain miehellä ihan hyvännäköinen, mutta yhdelläkään omalla miehellä ei sitä ole ollut.

Vierailija
60/65 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies ajaa partansa niin kauan kun minä ajan säärikarvani, eli loppuelämäni. Ja hiuksia on suotavaa olla päälaella, niiden puuttuminen kertoo liiallisesta aggressiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän