Miksi pienimunaiset miehet ovat huonoja seksissä?
Noh, aika paha yleistys toki, mutta minun kokemukseni mukaan se on aina mennyt niin, että mitä pienempi muna, sitä huonompi, ja toisinpäin. Luulisi, että jos ei edes sillä kullilla pysty yhtään tyydyttämään naista, yrittäisi muuten olla hyvä. Mutta ei. Pienimunaiset ovat olleet todella itsekkäitä, huonoja ja laiskoja. Ja taas miehet, joiden kanssa pelkkä yhdyntäkin on jo ihanaa, ovat nuolleet, sormettaneet, koskettaneet eri paikkoihin, puhuneet tuhmia, halunneet kokeilla kaikkea erilaista jne
Onko tässä kyse jostain itsevarmuustekijästä? Että kun päässä on ajatus, ettei pysty tyydyttämään naista munallaan, ei sitten viitsi edes yrittää?
Usein sanotaan, että ei se koko, vaan miten sitä käyttää, mutta mun kokemuksien mukaan se koko juuri vaikuttaa siihen, miten sitä käyttää
Mielipiteitä? Arvauksia? Kokemuksia?
Kommentit (15)
En tiiä onko vaan sattumaa mutta mulla ollu toisinpäin. Enimmäkseen kellä ollu iso ollu muuten huonoja ja siksi seksi ollu mitä on. Ja yhden kanssa kellä ollu pieni on ollu parasta seksiä ikinä. Kaikki oli kohdallaan ja jakso pitkään ja monesti. Kyllä niin nautin. Ai isojen kanssa on lähinnä inhottavaa jos ei hoida kunnolla alkulämmittelyä. Ja takaa on joskus inhottava vaikka se on paras
"Onko tässä kyse jostain itsevarmuustekijästä? Että kun päässä on ajatus, ettei pysty tyydyttämään naista munallaan, ei sitten viitsi edes yrittää?"
Ei ole heteromiehenä kokemusta sen enempää isojen kuin pienien munien kanssa hässimisestä, että osaisi oikein tilastollisesti ottaa kantaa. Muuta kuin tietysti omasta vehkeestä on kokemusta ja se on pienemmästä päästä.
Kyllähän tuo sinun teoriasi ainakin jokseenkin uskottavalta vaikuttaa. Useinhan ihminen ei viitsi kauheasti panostaa sellaisiin asioihin, joissa omasta mielestään lähtee liikkeelle takamatkalta muihin verrattuna. Tietysti osa ihmisistä on päinvastaista koulukuntaa ja haluaa oikein näyttää maailmalle, että minä poika/tyttö pystyn, vaikka kukaan ei minuun usko.
Mulla sama naisten kanssa, löysä vittuiset ottaneet suihin ja nuolleet peräaukkoa ja pari halunnut, että virtsaan suuhun ja sitten tiukan pillun omistaneet, maanneet kuin lahnat paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama naisten kanssa, löysä vittuiset ottaneet suihin ja nuolleet peräaukkoa ja pari halunnut, että virtsaan suuhun ja sitten tiukan pillun omistaneet, maanneet kuin lahnat paikallaan.
Mulla just toisin päin.
Itselläni on ihan kivoja kokemuksia pienimunaisistakin. Joten en osaa itse yleistää tuota. On toki huonojakin, mutta niin on isomunaisistakin kyllä. Jos nyt saivarrellaan, niin keskikokoisten kanssa on yleensä seksi ollut parasta.
Isokaluiset ei mun (aika laajan) kokemukseni mukaan ole ollenkaan opetelleet seksitaitoja, henkisiä tai fyysisiä. Perusrynkytystä lähinnä, ja asennot tietysti rajallisia. Ehkä he ajattelevat, että iso vehje riittää, niin ei tartte satsata naiseen, tunnelmaan tai tutkimusmatkailuun. Muutama on ollut niin oman kalunsa lumoissa, että on ihan naurattanut ja vähän säälittänytkin. Mutta jos on taas ihan pieni penis, niin silloin luulisin, että tarvitaan jonkin verran henkistä itseluottamusta mieheltä, ja sen kasvattamiseksi tarvitsee varmaan hyviä kokemuksia naisista ja seksistä, ei sitä varmaan ihan pelkällä kirjoista opettelemalla ja psyykkaamalla saa.
Eiku löysäliisat sen kaiken pilaa......
Tiukkaperseiset fitness-babyt omaa kaikista löysimmät pillut, kun eivät treenaa ilolihaksia. Yleistys, mutta oma kokemuksena puoltaa tätä vahvasti.
Ison omaava on nuoresta asti itsevarmempi-suorastaan röyhkeyteen asti, ja tämähän vetoaa naisiin kuten kaikki tietävät, joten pääsevät paljon, paljon enemmän treenaamaan.
Helppoa!
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko vaan sattumaa mutta mulla ollu toisinpäin. Enimmäkseen kellä ollu iso ollu muuten huonoja ja siksi seksi ollu mitä on. Ja yhden kanssa kellä ollu pieni on ollu parasta seksiä ikinä. Kaikki oli kohdallaan ja jakso pitkään ja monesti. Kyllä niin nautin. Ai isojen kanssa on lähinnä inhottavaa jos ei hoida kunnolla alkulämmittelyä. Ja takaa on joskus inhottava vaikka se on paras
Palstalaisten ison perään mankumisesta päätellen olet vähemmistöä. Löysemmät enemmistönä siis.
Eiköhän penis ole tärkeämpi kuin munat ja munien koko. Pienestäkin munasta lähtee siittiöitä.
Itselle on sattunut kohdalle pari pieniaseista miestä. Olen 167/62kg mutta pieni ei oikeen tunnu miltään ja pelkkään nuolemiseen tai sormettamiseen en tyydy. Kyllä miehellä pitäisi olla jonkunlainen ase jolla tyydyttää nainen pätee ainakin minun kohdalla. Kuitenkin näitten miesten kanssa harrastin seksiä loukkaamatta heitä mutta, tapaaminen jäi kyllä yhteen kertaan heidän kanssaan. Meri 29.
Miksi sotketaan penis ja munat. Munat on munia ja niitä ei yleensä tungeta naisee n tai mieheen. Penis tungetaan.
Sitä saa ihan sitä mitä ansaitsee