Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausoireet vähentyneet!

Vierailija
15.09.2008 |

Testasin viikko sitten plussan, melko himmeän. Oireet olivat ihan selvät ja tiesin todella plussan tulevan. Kolme päivää sitten tein uuden testin, kun oireet olivat lieventyneet selkeästi, tuli hieman vahvempi plussa. Nyt kuvottavaa oloa on aamulla herätessä ja illalla myöhään, päivällä olo on (liian) hyvä.

Lapsia on ennestään kolme ja kaikissa raskauksissa oireet ovat olleet alusta saakka voimakkaat, kuvotus tuntunut koko päivän. Muita oireuta ei juurikaan ole ollut, eikä nytkään ole.

Eli siis kysymys, pitäisikö olla huolissaan, kun olo on näin hyvä?? Voiko kaikki olla kunnossa kuitenkin? Auttakaa joku! Huolestuttaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet vaihtelevat eri ihmisillä ja eri raskauksissa, toiset säästyvät alkuraskauden oireilta ihan kokonaankin ja alun oireet voivat kadota tai tulla kohta entistä kamalampina takaisin. Oireiden katoaminen ei todellakaan ole merkki mistään kamalasta, älä vertaa aikaisempiin.

Vierailija
2/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri raskauksissa vaik kuinka paljon. Mulla pahonvointi alko molemmissa raskauksissa vasta 6+ viikoilla. Ainoastaan rinnat olivat kipeät jo ennen testiä ja oletettujen menkkojen alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksissa olen voinut niin huonosti, että nyt tuntuu kun en olisikaan raskaana. Siksi olen huolissani. Huonosta olosta tiesin ja tunsin olevani raskaana. Ajattelin, että kaikki on varmasti hyvin, kun olo on niin huono.. En voi nauttia ollenkaan tästä "hyvästä" olosta. Odotan vaan, että tulisi se pahoinvointi- hullua!!! Tiedän kyllä, että toisilla ei ole ollenkaan huonoa oloa ja silti kaikki on hyvin.

Onko joku, jolla ollut todella niin, että toisessa raskaudessa kauhea pahoinvointi ja toisessa ei mitään?

Vierailija
4/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin elämäni kunnossa kaksi ensimmäistä raskautta. Ei mitään muita oireita kuin menkkojen puute, lisääntynyt ruokahalu ja väsymys. Mutta kolmannessa raskaudessa rv 6-15 voin niin huonosti (mm. huonoa oloa/pahoinvointia, huimausta), että th:kin tuumasi, että tyttö tulee. :) Ja niin tulikin. =D

Seuraava oli taas poika ja nyt olis kuulemma tulossa tyttö, mutta raskaudet ovat olleet keskenään samanlaisia, vain lievää kuvotusta rv 6-12 sekä väsymys, mutta ei juuri muuta. Ja yli puolen välin ollaan jo.

Vierailija
5/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksi ensimmäistä lasta on poikia...

7

Vierailija
6/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ensimmäinen tyttö- oli huono olo, toinen ja kolmas poikia, ja oli huono olo! Eli kohdallani ei sukupuoli vaikuta oloon. Mutta jos se olo tästä vielä huononisi:) T.ap