Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miisa Nuorgam poseeraa alasti HS:ssä: Minulla on isot, roikkuvat tissit

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tamperelainen elänyt koskaan saamelaiskulttuurin keskellä, kun kertoo se vaikuttaneen hänen kehosuhteeseensa? Toki hänellä on saamelaiset juuret, mutta se on eri asia.

Vierailija
102/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tamperelainen elänyt koskaan saamelaiskulttuurin keskellä, kun kertoo se vaikuttaneen hänen kehosuhteeseensa? Toki hänellä on saamelaiset juuret, mutta se on eri asia.

sen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa instan kuvassa edes kunnolla näy tissejä. Miksi siis mainostaa?

Vierailija
104/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon, kuin USAssa suurkaupungissa syntynyt ja kasvanut, kaikkien kulttuurien ja ihonvärien sekoituksessa koulunsa käynyt afroamerikkalainen kokee olevansa Afrikkalaisen kulttuurin tuotos.

Vierailija
105/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei näy kuvassa. Miehet voivat rauhoittua. Vain pieni sivuosa vilahtaa.

Harmi että mitään ei näy, sillä minä niin tykkään heitukoista joilla on kunnon hinkit, ootan malttamattomana seiväs tanassa tulevaa OnlyFans sisältöä.

Vierailija
106/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitö toikin poroneekerin vahinko oikein itsestään luulee? 15 minuuttia feimiä ja seuraava stoppi on of.

Vierailija
107/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää on ja miks tää nimi näkyy kokoajan esillä jossain? En oikeasti tiedä kuka hän on. 

N27

Stadislaistunut saamelaisaktivisti, jonka mielestä kenenkään ei pitäisi esim. ostaa saamelaistuotteita niitä myyviltä saamelaisyrittäjiltä.

Saamelaiset ovat hänelle todella käärmeissään, koska vouhotus on vienyt monelta saamelaiselta käsityöläiseltä leivän suusta.

Vierailija
108/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin Miisana enemmän huolissani niistä silmistä, jotka on korvien paikalla. 

Vierailija
109/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkkujille tiedoksi; hän on Ylöjärven saamelaisia.

Vierailija
110/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän naisen kulmakarvoja vaivaa, lentoon lähdössä.

Taitavat olla kestopigmentoidut kulmakarvat. Nykyään ne ovat suurimmalla osalla naisista. Eivät sovi yhtään heille.

No ei todellakaan ole "suurimmalla osalla naisista" mitään pigmentoituja kulmakarvoja, voi hyvää päivää. Itse en edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta karseelta näyttää. 

Tämmöiset älyvapaat somepimut ei ole "kaikki naiset". Ei edes 5 % naisista. Ei edes 1%. Oikea elämäntaju vääristyy jos tuijottelee vain näitä pintaliito"vaikuttajia", niiden vaikutus on ainoastaan siinä, että ne huonontavat mielikuvaa kaikista naisista. 

Vierailija
111/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkkujille tiedoksi; hän on Ylöjärven saamelaisia.

🤣🤣🤣

Vierailija
112/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo pitää sitten porojaan.

Vierailija
113/117 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin Miisana enemmän huolissani niistä silmistä, jotka on korvien paikalla. 

Entäs se joka on tuota pallia vasten?

Vierailija
114/117 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo palli muuten yleisessä käytössä kaikkien Hesarin nakukuvissa käyvien kesken. Ja pyyhitäänkö se hyvin kuvattavien välissä. Melkoiset persehiet siinä muuten.

Vierailija
115/117 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen tyypillisimmillään. Ei ole pitkiä raajoja tai siroutta.

Niin? Onko meillä naisilla joku velvollisuus olla sellaisia? Miellyttää miesten silmää 🙄

Vierailija
116/117 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kuinka itsenäiset ja vahvat naiset esineellistää itsensä hakemalla alastomuudella huomiota

Ja jos tulee sitä ainoaa huomiota, mitä tuolla tavalla voi saada, voi sitten uhriutua.

Vierailija
117/117 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo palli muuten yleisessä käytössä kaikkien Hesarin nakukuvissa käyvien kesken. Ja pyyhitäänkö se hyvin kuvattavien välissä. Melkoiset persehiet siinä muuten.

Minulla alkoi jöpöttämään