Miisa Nuorgam poseeraa alasti HS:ssä: Minulla on isot, roikkuvat tissit
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tamperelainen elänyt koskaan saamelaiskulttuurin keskellä, kun kertoo se vaikuttaneen hänen kehosuhteeseensa? Toki hänellä on saamelaiset juuret, mutta se on eri asia.
sen*
Eihän tuossa instan kuvassa edes kunnolla näy tissejä. Miksi siis mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tamperelainen elänyt koskaan saamelaiskulttuurin keskellä, kun kertoo se vaikuttaneen hänen kehosuhteeseensa? Toki hänellä on saamelaiset juuret, mutta se on eri asia.
Yhtä paljon, kuin USAssa suurkaupungissa syntynyt ja kasvanut, kaikkien kulttuurien ja ihonvärien sekoituksessa koulunsa käynyt afroamerikkalainen kokee olevansa Afrikkalaisen kulttuurin tuotos.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei näy kuvassa. Miehet voivat rauhoittua. Vain pieni sivuosa vilahtaa.
Harmi että mitään ei näy, sillä minä niin tykkään heitukoista joilla on kunnon hinkit, ootan malttamattomana seiväs tanassa tulevaa OnlyFans sisältöä.
Mitö toikin poroneekerin vahinko oikein itsestään luulee? 15 minuuttia feimiä ja seuraava stoppi on of.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on ja miks tää nimi näkyy kokoajan esillä jossain? En oikeasti tiedä kuka hän on.
N27
Stadislaistunut saamelaisaktivisti, jonka mielestä kenenkään ei pitäisi esim. ostaa saamelaistuotteita niitä myyviltä saamelaisyrittäjiltä.
Saamelaiset ovat hänelle todella käärmeissään, koska vouhotus on vienyt monelta saamelaiselta käsityöläiseltä leivän suusta.
Minä olisin Miisana enemmän huolissani niistä silmistä, jotka on korvien paikalla.
Ilkkujille tiedoksi; hän on Ylöjärven saamelaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän naisen kulmakarvoja vaivaa, lentoon lähdössä.
Taitavat olla kestopigmentoidut kulmakarvat. Nykyään ne ovat suurimmalla osalla naisista. Eivät sovi yhtään heille.
No ei todellakaan ole "suurimmalla osalla naisista" mitään pigmentoituja kulmakarvoja, voi hyvää päivää. Itse en edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta karseelta näyttää.
Tämmöiset älyvapaat somepimut ei ole "kaikki naiset". Ei edes 5 % naisista. Ei edes 1%. Oikea elämäntaju vääristyy jos tuijottelee vain näitä pintaliito"vaikuttajia", niiden vaikutus on ainoastaan siinä, että ne huonontavat mielikuvaa kaikista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ilkkujille tiedoksi; hän on Ylöjärven saamelaisia.
🤣🤣🤣
Missä tuo pitää sitten porojaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin Miisana enemmän huolissani niistä silmistä, jotka on korvien paikalla.
Entäs se joka on tuota pallia vasten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo palli muuten yleisessä käytössä kaikkien Hesarin nakukuvissa käyvien kesken. Ja pyyhitäänkö se hyvin kuvattavien välissä. Melkoiset persehiet siinä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tyypillisimmillään. Ei ole pitkiä raajoja tai siroutta.
Niin? Onko meillä naisilla joku velvollisuus olla sellaisia? Miellyttää miesten silmää 🙄
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kuinka itsenäiset ja vahvat naiset esineellistää itsensä hakemalla alastomuudella huomiota
Ja jos tulee sitä ainoaa huomiota, mitä tuolla tavalla voi saada, voi sitten uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo palli muuten yleisessä käytössä kaikkien Hesarin nakukuvissa käyvien kesken. Ja pyyhitäänkö se hyvin kuvattavien välissä. Melkoiset persehiet siinä muuten.
Minulla alkoi jöpöttämään