Miisa Nuorgam poseeraa alasti HS:ssä: Minulla on isot, roikkuvat tissit
Kommentit (117)
Oliko Kata Kärkkäistä kohtaan sitten tissi kateus?
Pitkät miehet keski- Euroopasta tykkäävät tämäntyyppisistä pehmeistä naisista kun omissa maissaan naiset ovat usein pitkäraajaisia ja solakoita. Ja hyvä että geenit sekoittuu. Olin itse ihmeissäni Saksassa kun niin moni mies olisi halunnut tutustua, minuun pieneen ja pyöreään isorintaiseen suomalaiseen maatiaiseen. Ja kyllä siellä itsensä usein pieneksi ja pehmeäksi tuntee itsensä kun naiset ovat päätä pidempiä melkein kaikki ( olen 163 cm). Ymmärrän ettei tälläiset Suomessa herätä kiinnostusta kun monet miehetkin ovat pieniä ja pulleita täällä.
Miksi näistä päävikaisista nuorgameista pitää nähdä mitään julkisuudessa??!! Ovatko ne esim laulajia, poliitikkoja tai näyttelijöitä? Ei oikein siltä vaikuta. Täysin sekaisin olevat siskot, mitenhän ne on kasvatettu kun molemmat elää huomiosta?
Toisella silmät on eri puolella päätä ja toisella kiinni toisissaan, toinen on lihava ja toinen normipainoinen. Toinen omii afrikkalaista kulttuuria pitämällä afrikkalaisia vaatteita ja turbaania päässä, ja molemmat uhriutuvat saamelaisten puolesta jos joku erehtyy pukeutumaan saamelaismaisesti. Siinähän se olikin. Mikä pointti näistä on tehdä juttuja mediaan, kaksi tyhmää turhaketta.
Miten Miisa taas selittää, että miten saamelaisyhteisössä ollaan mitäkin mieltä ym.
Eikös Miisa ole koko ikänsä asunut jossain ihan muualla, eikä ole koskaan ollut oikeasti mitenkään osa saamelaisyhteisöä? Isä ainoastaan saamelainen. Kieltäkin opiskellut vasta aikuisena vähän.
Jotenkin niin myötähäpeää herättävää kun niin kovin pitää itseään saamelaisena. Mitäköhän ne oikeat Lapissa asuvat saamelaiset mahtaa Miisasta olla mieltä...
Mitään ei näy kuvassa. Miehet voivat rauhoittua. Vain pieni sivuosa vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska toi, että saamelaiset eivät olisi yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin ns. länsimaalaiset eli suomalaiset.
Sen piti vaan päästä sanomaan "saamelaiset". Itsehän on suomalainen, vaikka näyttää kyllä naamasta kummallisen epäsuomalaiselta kun silmät on pään molemmin puolin. Yleensä tuollasta silmien väliä ei näe kuin saksalaisilla. Karmivaa.
Jospa se lappilainen veri onkin saksalaissotilaan perua, eikä saamelaista.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät miehet keski- Euroopasta tykkäävät tämäntyyppisistä pehmeistä naisista kun omissa maissaan naiset ovat usein pitkäraajaisia ja solakoita. Ja hyvä että geenit sekoittuu. Olin itse ihmeissäni Saksassa kun niin moni mies olisi halunnut tutustua, minuun pieneen ja pyöreään isorintaiseen suomalaiseen maatiaiseen. Ja kyllä siellä itsensä usein pieneksi ja pehmeäksi tuntee itsensä kun naiset ovat päätä pidempiä melkein kaikki ( olen 163 cm). Ymmärrän ettei tälläiset Suomessa herätä kiinnostusta kun monet miehetkin ovat pieniä ja pulleita täällä.
Vai ovat suomalaiset miehet "pieniä ja pulleita". Hah! Suomalaisten miesten keskipituus on 179,6 cm. Eli ovat Euroopan top 5 sijalla!
Taitaa nyt palstamamma kuvitella itsestään liikoja, ihan niin kuin tämä Miisa!
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe on sitten joko eduskunta tai onlyfans. Tämmöiseksi tämä yhteiskunta on mennyt.
Minusta tuntuu että nämä kaksi asiaa yhdistyy pian mikä olisi luontevaa ottaen huomioon yhteiskunnan rappiotilan.
Miksi ei näy tissit kunnolla? Tuo EI ole alastonkuva
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei näy tissit kunnolla? Tuo EI ole alastonkuva
Petyitkö? Oliko käsi jo housuissa
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on ja miks tää nimi näkyy kokoajan esillä jossain? En oikeasti tiedä kuka hän on.
N27
Hallinsa myyneen Hjallliksen Diili-voittaja vm 2018.
Hauskaa kuinka itsenäiset ja vahvat naiset esineellistää itsensä hakemalla alastomuudella huomiota
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on ja miks tää nimi näkyy kokoajan esillä jossain? En oikeasti tiedä kuka hän on.
N27
Pitäisikö ottaa selvää? Tyhmyys ei kaunista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Pitäisikö ottaa selvää? Tyhmyys ei kaunista
Suoraan sanottuna ei kannata. Mistään ei jää paitsi jos ei tiedä Nuorgamin sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten Miisa taas selittää, että miten saamelaisyhteisössä ollaan mitäkin mieltä ym.
Eikös Miisa ole koko ikänsä asunut jossain ihan muualla, eikä ole koskaan ollut oikeasti mitenkään osa saamelaisyhteisöä? Isä ainoastaan saamelainen. Kieltäkin opiskellut vasta aikuisena vähän.
Jotenkin niin myötähäpeää herättävää kun niin kovin pitää itseään saamelaisena. Mitäköhän ne oikeat Lapissa asuvat saamelaiset mahtaa Miisasta olla mieltä...
Miksi saamelaiset olisivat mitään erityistä mieltä muualla kuin Lapissa asuvasta saamelaisesta? Et sinäkään varmasti kyseenalaista vaikka Ruotsissa asuvan suomalaisen suomalaisuutta?
Hauska toi, että saamelaiset eivät olisi yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin ns. länsimaalaiset eli suomalaiset.