Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä, jotka inhoavat peseytymistä?

Vierailija
05.01.2025 |

Minusta se on ihanimpia asioita elämässä. Lämmin suihku ja puhtaan tuoksuinen pesuaine <3

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyminen on ok, mutta kylpyhuoneen kuivaaminen peseytymisen jälkeen ei ole kivaa. Kylpyhuoneeseenkin kertyy pölyä päivässä tai parissa eikä se pysy siistinä, jos paikkoja ei pyyhi kuivaksi kunnolla.

Vierailija
62/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusta päätellen on.

Välillä tulee vastaan näitä limahiuksia, joiden kokonaisvaltainen paha haju saa melkein oksentamaan.

Ja nyt on sellaista kitkerää hikeä liikkeellä. Hapanta tiskirättiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää. Palellun suihkuun vsikka käyttäisin tulikuumaa vettä. Jälkeenpäin iho kutisee ja rutistuu, pakko käyttää tuubi rasvaa että kestää olla. Käyn päivittäin suihkussa kun on pakko mennä töihin, mutta lomalla menee helposti pari viikkoa ilman. En myöskään liiku silloin ihmisten ilmoilla, joten ihan sama jos haisee.

Peset väärin. Käytä lämmintä/haaleaa vettä, älä hinkkaa. Mieto pesuaine, maitohappopitoinen.

Vierailija
64/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asunto on kylmä niin ei se suihkuunmeno houkuttele. Oispa sauna, lämmittäisin niin usein kuin raaskisin, taitaa maksaa vitosen kerta näillä sähkö hinnoilla.

Vierailija
65/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää. Palellun suihkuun vsikka käyttäisin tulikuumaa vettä. Jälkeenpäin iho kutisee ja rutistuu, pakko käyttää tuubi rasvaa että kestää olla. Käyn päivittäin suihkussa kun on pakko mennä töihin, mutta lomalla menee helposti pari viikkoa ilman. En myöskään liiku silloin ihmisten ilmoilla, joten ihan sama jos haisee.

Peset väärin. Käytä lämmintä/haaleaa vettä, älä hinkkaa. Mieto pesuaine, maitohappopitoinen.

Olen eri, mutta toisinaan suihkussa/kylpyhuoneessa vaan palelee niin paljon, että lämmin tai haalea vesi tuntuu kauhealta.

Vierailija
66/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää käydä suihkussa. Inhottava tunne kun märkä tukka liimautuu pitkin selkää. Ja tukan kuivaaminen on rasittavaa kun kuontalo pitää saada siistiksi. Mutta käyn kumminkin suihkussa päivittäin. Tukkaa ei onneksi tarvitse pestä joka kerta.

Ei mulla ainakaan liimaudu eikä oikeastaan edes kosketa selkää. Pesen hiukset pää alaspäin ja hoitoaineen vaikutusajaksi kiinnitän hiukset hainhampaalla ylös. Pesun jälkeen käärin ne välittömästi mikrokuituturbaanin. Minusta on erikoista, että jotkut ihmiset eivät keksi ratkaisuja tällaisiin arjen ongelmiin.

Ap

Vierailija
67/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn pesulla suihkussa joka päivä mutta en kyllä pidä saati sitten nauti siitä yhtään. Vähän kuin vessassa tai kaupassa käynti, ei se mikään nautinto ole mutta pakko hoitaa. 

Jos on sauna niin sitten se on mukavaa.

Vessassa ja kaupassa käyntihän ovat elämän suurimpia nautintoja, suihkussa käynti pakollinen paha!

Vierailija
68/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää käydä suihkussa. Inhottava tunne kun märkä tukka liimautuu pitkin selkää. Ja tukan kuivaaminen on rasittavaa kun kuontalo pitää saada siistiksi. Mutta käyn kumminkin suihkussa päivittäin. Tukkaa ei onneksi tarvitse pestä joka kerta.

Aja millin sänki. Ei liimaudu tukka mihinkään.

Vierailija
69/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itse peseytymisestä, mutta ikää on tullut niin paljon, että suihkusta on tullut vain yksi rutiini lisää, imuroimisen ja muun siivouksen ja ruuanlaiton lisänä.

Eli siitä on tullut tylsää. Pitäisi kai pistää kylpyhuone täyteen kynttilöitä ja pistää musiikki soimaan, että saisi vaihtelua.

Mä laitan aina puhelimesta areenasta podcastin kun menen suihkuun😁

Inhoan suihkussa käymistä pelkiltään. Käyn joka päivä vaikka kahdesti jos olisi sauna päällä. Pelkkä suihku ei edes tunnu puhdistavan niin hyvin kuin sauna+suihku.

Vierailija
70/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja on ihmisiä jotka kehuvat että heidän hiukset puhdistavat itse itsensä. Myös sellaisia, jotka sanovat etteivät tarvitse hajusteita, kun todellisuudessa haisevat vanhalle maidolle. 

Vierailija
71/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot noin ihmiselle joka paleltuu suihkuun vaikka vesi olisi miten kuumaa? Joko olet ymmärrykseltäsi vajaa tai et lukenut kunnolla, tai et vain ymmärrä lukemaasi

Vierailija
72/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mukavaa lämpimässä vedessä joka päivä lotrata suihkussa mutta täällä meillä päin vesi on kallista ja muutenkin kalliit vesimaksut ja 5 henkilöä käyttää vettä niin lasku on 260eur, joten itse voin käydä vaan 1-2 kertaa viikossa suihkussa, olen etätöissä. Varmaan jos kerrostalossa asuisin missä olisi kiinteä vesimaksu niin suihkussa tulisi lotrattua.

Vierailija
73/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Käyn kyllä joka päivä pesulla siitä huolimatta. Inhottaa olla märkä ja kuivata hiukset, ärsyttää myös se kuinka kauan näin pitkän reuhkan kuivaaminen kestää.

Vierailija
74/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan liimaudu eikä oikeastaan edes kosketa selkää. Pesen hiukset pää alaspäin ja hoitoaineen vaikutusajaksi kiinnitän hiukset hainhampaalla ylös. Pesun jälkeen käärin ne välittömästi mikrokuituturbaanin. Minusta on erikoista, että jotkut ihmiset eivät keksi ratkaisuja tällaisiin arjen ongelmiin.

Ap

Olet varma että jokainen maailman ihminen pystyy pitämäänmpäätään slaspäin pestessä? 😂 hainhampaalla laittaminen ylös sotkee hoitoainetta hiuspohjaan joten noin ei voi tehdä sellainen jonka hiukset rasvoittuvat muutenkin. Turbaaniko kuivattaa hiukset täydellisesti? Vai välittömästikö sen pois oton jälkeen föönaat kuivaksi?

Vierailija
75/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iippadaa ja tuksu

Vierailija
76/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti vihaa, mutta en myöskään nauti millään tasolla. pakollinen paha johon tärvääntyy aikaa, saunominen tosin on mukavaa ajanvietettä mutta siinä pääpointti ei olekaan peseytyminen, se on enemmänkin kiva lisä :D

Vierailija
77/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, valitettavasti. Mt-ongelmat ovat yleisiä.

Vierailija
78/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se suihkuun meneminen aina jotenkin vastenmielistä, mutta sitten sinne veden alle kun pääsee niin toteaa aina etteihän se niin kauheaa ollutkaan. Jotenkin se kylmyys siinä välissä ennen lämpimän veden alle menoa inhottaa.

Vierailija
79/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän itse peseytymisestä, mutta ikää on tullut niin paljon, että suihkusta on tullut vain yksi rutiini lisää, imuroimisen ja muun siivouksen ja ruuanlaiton lisänä.

Eli siitä on tullut tylsää. Pitäisi kai pistää kylpyhuone täyteen kynttilöitä ja pistää musiikki soimaan, että saisi vaihtelua.

Mä laitan aina puhelimesta areenasta podcastin kun menen suihkuun😁

Inhoan suihkussa käymistä pelkiltään. Käyn joka päivä vaikka kahdesti jos olisi sauna päällä. Pelkkä suihku ei edes tunnu puhdistavan niin hyvin kuin sauna+suihku.

Ei se sinun puhelimesi tykkää suihkuhuoneen kosteudesta ja vesiroiskeista. Myös uuden puhelimen takuu loppuu siihen, jos sitä on käytetty väärin kosteissa tiloissa.

Vierailija
80/100 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot noin ihmiselle joka paleltuu suihkuun vaikka vesi olisi miten kuumaa? Joko olet ymmärrykseltäsi vajaa tai et lukenut kunnolla, tai et vain ymmärrä lukemaasi

"Paleltuu", eli tuntee kylmää. Hui, hetkellistä epämukavuutta, kamalaa. Tuskin kumminkaan kamppailee hypotermian rajalla elämästä ja kuolemasta jokaisella pesulla, tai jos kamppailee, niin kannattaisi varmaan tiivistää ikkunat ja tarkastaa että lämmitys toimii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän