Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä, jotka inhoavat peseytymistä?

Vierailija
05.01.2025 |

Minusta se on ihanimpia asioita elämässä. Lämmin suihku ja puhtaan tuoksuinen pesuaine <3

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastushan sekin on.

Vierailija
2/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin tykkää käydä vaan suihkussa. Pesulla on kivempi käydä jos käy kuumassa saunassa samalla. Eilen kävin saunassa, tänään en käy suihkussa ja huomen aamulla työvuoro. En kyllä tee tänään mitään missä tulee hiki,istun ja olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vaan vastaan tulee, karsee hienhaju , hiukset rasvaset, sellanen käry et huomaa et ei olla moneen päivään oltu pesulla. Ei pelkästään miehiä , naisia myös.

Vierailija
4/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta päätellen on.

Välillä tulee vastaan näitä limahiuksia, joiden kokonaisvaltainen paha haju saa melkein oksentamaan.

Vierailija
5/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin tykkää käydä vaan suihkussa. Pesulla on kivempi käydä jos käy kuumassa saunassa samalla. Eilen kävin saunassa, tänään en käy suihkussa ja huomen aamulla työvuoro. En kyllä tee tänään mitään missä tulee hiki,istun ja olen.

Minä käyn joka päivä vähintään kerran enkä lähtisi töihin ilman suihkua. Muutenkin päivä menee pilalle, jos ei pääse suihkuun aamulla.

Vierailija
6/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin henkilön joka ei pitänyt siitä, hänellä oli käsivarsissa pinttymää kun ei pessyt itseään kunnolla ja sai monesti huomautuksia esim töissäkin hajustaan...

Vierailija
7/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kaksi kertaa viikossa käyn suihkussa. Vain kädet pesen useamman kerran päivässä ja alapään silloin, jos käyn kaupassa. Muuten muhin "paskoissani".

Vierailija
8/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni. Kävi viimeksi suihkussa jouluaattona. 

Vierailija
9/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistiretardit haisee usein ja on siivottomia. Koska Yhyyy suihku tuntuu ikävälle yyhyy😩

Vierailija
10/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusta päätellen on.

Välillä tulee vastaan näitä limahiuksia, joiden kokonaisvaltainen paha haju saa melkein oksentamaan.

En ole koskaan nokkaani tunkenut niin lähelle vieraita ihmisiä, että heidän hajunsa häiritsisi.

Eikä esim. omia kuivia hiuksiani tarvitse pestä kuin  noin kahdesti viikossa. Elämässä on muutakain tekemistä kuin viettää siitä monta tuntia päivässä itsensä sutimiseen.

Vierailija
11/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, kun tulee vilu ilman vaatteita. Inhoan sitä tunnetta kun iho kastuu. Ja inhoan sitä kun on tottunut suihkuun, niin tulee taas uudelleen vilu kun suihku loppuu. Ja pyyhekin tuntuu karhealta ihoa vasten.

Käyn kyllä suihkussa joka työpäivä. 

Vierailija
12/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepsyt ja muut vammaset. 

Vierailija
13/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, kun tulee vilu ilman vaatteita. Inhoan sitä tunnetta kun iho kastuu. Ja inhoan sitä kun on tottunut suihkuun, niin tulee taas uudelleen vilu kun suihku loppuu. Ja pyyhekin tuntuu karhealta ihoa vasten.

Käyn kyllä suihkussa joka työpäivä. 

Autisti. 

Vierailija
14/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää. Palellun suihkuun vsikka käyttäisin tulikuumaa vettä. Jälkeenpäin iho kutisee ja rutistuu, pakko käyttää tuubi rasvaa että kestää olla. Käyn päivittäin suihkussa kun on pakko mennä töihin, mutta lomalla menee helposti pari viikkoa ilman. En myöskään liiku silloin ihmisten ilmoilla, joten ihan sama jos haisee.

Vierailija
15/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää. Palellun suihkuun vsikka käyttäisin tulikuumaa vettä. Jälkeenpäin iho kutisee ja rutistuu, pakko käyttää tuubi rasvaa että kestää olla. Käyn päivittäin suihkussa kun on pakko mennä töihin, mutta lomalla menee helposti pari viikkoa ilman. En myöskään liiku silloin ihmisten ilmoilla, joten ihan sama jos haisee.

Ei ihmekään kun iho kuivuu jos käyttää kuumaa vettä..

Vierailija
16/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet voi aiheuttaa hedelmättömyyttä. Ei ne turhaan....

Vierailija
17/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asunnot haisee rappukäytävässä 🤮

Vierailija
18/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku kosteuttaa oikeasti ihoa, mutta kuiva talvinen huoneilma on se mikä kuivattaa. 

Vierailija
19/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä talvella suihkussa käymisestä, koska palelen herkästi. Mutta käyn silti päivittäin. Olen jo eläkeläinen ja olen lukenut joskus, että vanhukset haisevat, koska eivät peseydy. Yritän pitää itseäni puhtaana. Kesällä taas ihanaa suihkussa käyminen.

Vierailija
20/100 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihku kosteuttaa oikeasti ihoa, mutta kuiva talvinen huoneilma on se mikä kuivattaa. 

Tämä. Suihkun jälkeen laitetaan vartalovoidetta koska se imeytyy silloin helposti mutta todellinen kuivattaja on talvi-ilma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme