Näissä televisioissa Yle Areena lakkaa toimimasta huhtikuun puolivälissä 2025
Samsung, äly-tv-mallit vuosilta 20132016
LG, äly-tv-mallit vuosilta 20132016
Sony, äly-tv-mallit vuosilta 20142016. Vuosimalleille 20172020 julkaistaan korvaava sovellus. Sen toimivuus vuosien 2017 ja 2018 malleilla voi olla laitteen suorituskyvystä johtuen hidasta.
Panasonic, äly-tv-mallit vuosilta 20152017. Vuosimalleille 2018 alkaen julkaistaan korvaava sovellus.
Grundigin äly-tv-mallit
Vestelin äly-tv-mallit (Finlux, JVC, Luxor, Toshiba, ProCaster, Eletra). Vuosimalleille 2018 alkaen julkaistaan korvaava sovellus.
Kommentit (7)
Olen itse katsonut Yle Areenaa aina vain tabletilla sovelluksella tai tietokoneella nettiselaimella.
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä Areena ärsytti televisionkatsojia vaatimalla heiltä kirjautumista. Kyse on Yle Tunnuksen luomisesta. Myös mobiilikäyttäjiä koskeva kirjautumispakko joutui tietosuojavaltuutetun syyniin.
Mikä sua siinäkin haittaa? Luuletko, ettei sun päätelaitteen rekisteeröidyn käyttäjän nimi näy tälläkin alustalla kommenttiesi vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä Areena ärsytti televisionkatsojia vaatimalla heiltä kirjautumista. Kyse on Yle Tunnuksen luomisesta. Myös mobiilikäyttäjiä koskeva kirjautumispakko joutui tietosuojavaltuutetun syyniin.
Mikä sua siinäkin haittaa? Luuletko, ettei sun päätelaitteen rekisteeröidyn käyttäjän nimi näy tälläkin alustalla kommenttiesi vieressä.
linkki?
Ei haittaa vaikkei näkyisi millään televisiolla. Kuka yleä muutenkaan haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse katsonut Yle Areenaa aina vain tabletilla sovelluksella tai tietokoneella nettiselaimella.
Mulla on neljä taulutelkkaria (eri huoneissa, vessassa ei ole) joilla katson. Lisäksi läppäri ja puhelin. Oma on ongelmas ellei sulla ole mahkuja katsoa isosta ruudusta.
Läppäri ja tabletti on sitä varten.
digi digi