Uusi vuosi,teitkö lupauksia tai asetitko jtn tavotteita?
Minulla näitä uusia vuosia jo niin paljon takana,etten enää ihmeempi odota. Mutta toivon,että ukrainalaiset saisivat vihdoin rauhan.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin muijalle sellaista 365 haastetta. Kerran kokeiltiin 365 haastetta jossa oli tarkoitus harrastaa seksiä joka päivä vuoden ajan, vuoden saldo taisi olla joku 28 muistaakseni, siitä on kuitenkin jo jokunen vuosi joten luonnollisesti kerrat on vähentynyt vaikka mun halut ei ole,joten nyt ehdotin että koitetaan olla vuosi kokonaan ilman seksiä. Vedin kyllä käteen ekan kerran toisena päivänä, mutta en ole kertonut.
Hö. Meillä muijjan halut jostain kumman syystä lisääntyneet, täytti viime vuonna 40 en tiä oliko siinä syy. Ennen suikkikin oli työn ja tuskan takana, nykyään irtoo kun itsestään :D Taitaa joku huoltomies käydä päivisin kun oon töisä :D no ihan sama xD
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin muijalle sellaista 365 haastetta. Kerran kokeiltiin 365 haastetta jossa oli tarkoitus harrastaa seksiä joka päivä vuoden ajan, vuoden saldo taisi olla joku 28 muistaakseni, siitä on kuitenkin jo jokunen vuosi joten luonnollisesti kerrat on vähentynyt vaikka mun halut ei ole,joten nyt ehdotin että koitetaan olla vuosi kokonaan ilman seksiä. Vedin kyllä käteen ekan kerran toisena päivänä, mutta en ole kertonut.
Oiskohan muijakin jättänyt jotain kertomatta ;-)