Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2€ tilillä ja saan rahaa kuukauden päästä, jääkaapissa maito banaani rahka jauheliha, miten selvitä?

Vierailija
04.01.2025 |

Tukiani leikattiin -40% ja tuli yllättävä lasku.

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita paistopisteellä 5 riisipiirakkaa pussiin, mutta ota yhden hinta. Sit mene itsepalvelukassalle mahdollisimman kauas työntekijästä ja maksat vaan siitä yhdestä. Jos onnistuu niin toista muiden paistopistetuotteiden kanssa jatkossa.

Vierailija
42/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasku?

Veden tasauslasku 300€

Ap

Ei ju ma lauta! Tiedätkös sinä,kuinka minä yhna seslvisin kun ein todellakaan saanut kelasta vesiä maksettua koska taloyhtiö veti välistä ja kela teki laittomia päätöksiä vaatiessaan vähentämään veden kulutusta,vaikka kulutus oli paljon alle keskiverron? Me käytimme kuukausikaupalla vain kylmää vettä ja keittelin vedet sitten hellalla, koska sähkökuluihin kela ei päässyt käsiksi. Termariin vain vedet,pysyvät kuumina tunteja. Jos sähköt olisi katkaistava, minä valmistaisin ruuat kynttilöiden avulla,joita olen vuosien aikana varastoinut melkoisen varaston. On ohjeet,on selviytymiskeinot,on vesivarastot jne. Mitä sinulla on,muuta kuin typerä uskosi siihen,että tämä valtio pitää kansalaisistaan "huolta"? Herää jo! Ainiin,mutta sinähän et ole älynnyt mihinkään tälllaisiin ajoissa sijoittaa. No, ehkä varastamalla löytyy. prismasta jotain.

Vierailija
44/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPÄMMI POIS

Vierailija
45/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo lukemattomat kerrat annettu nämä samat neuvot: kerää pulloja/tölkkejä, mene diakoniaan, mene leipäjonoon, lainaa kaverilta, myy tavaroitasi, ala tehdä tubevideoita tai ofansia, tee pimeää työtä, varasta, mene metsään, syö pettujauhoja ja vettä. Mitä sinä oikein odotat saavasi täältä neuvoksi? Mikä lasku voi olla niin yllättävä, että sen tulosta ei taloutensa kurissa pitävällä köyhällä ole ennakkoon tietoa? Tee maksusuunnitelma tai anna laskun mennä ulosottoon. Jos tukien leikkaus on laiton, tee kantelu ja vie oikeuteen vääristä päätöksistä. Kai sinä nyt edes jotain osaat tehdä, kaurapuuroa,hernesoppaa? 500g herneitä n euron, samoin paketti hiutaleita. 

Tämän tunnistaa trolliksi juuri siitä että yksikään oikeasti köyhä tuilla eläjä ei kysele tällä noin tyhmiä, että terveiset seuraaville kokkaretrollaajille;lopettakaa jo se köyhien kiusaaminen tai käy huonosti sodan syttyessä,kun ei ole rintamal

Joissain aikaisemmissa ketjuissa joku/jotkut on kuulemma vienyt setelinipun sille jonku sovitun penkin alle tai laittanut sen tilille rahaa(tilinumero on ollut esillä jossain keskustelussa mutta se poistettiin). Eli rahaa se oottaa

Vierailija
46/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novittutapaittes!

Vierailija
47/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tää typerä spämmäys. Ei sulla mikään lasku tule yllärinä. Huhu. Pilaat oikeasti hädänalaisten maineen ruikutuksellasi ja huomion halullasi. Mulla tulee nolla euroa täsdäkuussa rahaa tilille. En saa mitään ja olen vaikeasti työkyvytön. En silti u li se täällä vaan yritän selviytyä helmikuuhun.

Tuli vedentasaus lasku yllätyksenä, ennen minulla oli kiinteä vesimaksu eikä minulle olla ilmoitettu että nyt otetaan vesi kulutuksen mukaan

Ap

Vierailija
48/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDIOOTTILAUMA KOMMENTOIMASSA JANKUTTAJAÄÄLIÖN ALOITUSTA.

Vierailija
49/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasku?

Veden tasauslasku 300€

Ap

Käsittämätön summa. Sä vissiin asut suihkussa ja pidät muutenkin vesihanaa auki koko ajan. Mun koko vuoden vesimaksu on parinsadan luokkaa. Just ihmeteltiin taloyhtiössä, miksi vettä kuluu niin hirmu vähän, alle keskiarvon. Mittarit on kunnossa.

Käyn suihkussa 5 min ja tiskikone pari kertaa viikossa

Ap

Vierailija
50/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

TUNGE JANKUTTAJAHULLU UPPI PERSEESEES.

Vierailija
51/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ota neuvoja vastaan.

Vierailija
52/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tää typerä spämmäys. Ei sulla mikään lasku tule yllärinä. Huhu. Pilaat oikeasti hädänalaisten maineen ruikutuksellasi ja huomion halullasi. Mulla tulee nolla euroa täsdäkuussa rahaa tilille. En saa mitään ja olen vaikeasti työkyvytön. En silti u li se täällä vaan yritän selviytyä helmikuuhun.

Tuli vedentasaus lasku yllätyksenä, ennen minulla oli kiinteä vesimaksu eikä minulle olla ilmoitettu että nyt otetaan vesi kulutuksen mukaan

Ap

VALEHTELEVA SPÄMMÄRI POISTOON.

Vierailija
53/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuinen ihminen olla niin avuton että on perse auki jo tammikuun toisena arkipäivänä.

Vierailija
54/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

TUNGE UPPI PERSEESEES.

Vierailija
55/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä valehtele.

Vierailija
56/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MONTAKO ORKKUA OLET SAANUT KYLLIKIN KANSSA TÄMÄN JANKUTUKSESI AIKANA?

Vierailija
57/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se sama tyyppi, joka aina laittaa "Onko Xtran keksit hyvä välipala lapselle, muuhun ei rahat riitä leikkauksien jälkeen" ? xDD

Vierailija
58/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja yhä jaksat jauhaa p a s k aa. Jos ei ole ilmoitettu ( taatusti on) niin sitten teet valituksen  siitä. Ja kestät odottelun.

Lopeta tää ty pe rä spämmäys.

Vierailija
59/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö pahasta hapen puutteesta kun synnyit  vai mikä on?

Vierailija
60/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin