Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset. Miten saatte vkl illat kulumaan?

Vierailija
04.01.2025 |

Pitkästä aikaa tuli tunne et hajoon yksin tänne kotiin.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle: jos tuntuu, että hajoat kotiin, niin auttaisiko, jos tekisit hyvän viikkosuunnitelman miten kulutat iltaisin aikasi. Laitat suunnitelmaan esim. tunnin ulkoilua/urheilua joka päivälle, yhden päivittäin vaihtuvan kotihomman johon varaat vaikka puolitoista tuntia aikaa, puoli tuntia itsesi kunnostamiseen ja tunnin tai pari ohjelmien katsomiseen tai lukemiseen. Sitten vaan toimit viikko ohjelman mukaan ja menet suunnitellusti nukkumaan. Älä mieti hajoamistasi vaan mietit vaan sitä, että teet kaiken mitä suunnitelmaan kuuluu. 

Otsikossa kysyttiin vkl illoista, eikä elämäntapa-työttömyydestä. Ei kai kukaan työssäkäyvä ala itselleen viikonlopuiksi mitään tuntiaikataulua tekemään, vkl on palautumista ja lepoa varten.

Vierailija
62/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion pitäisi kustantaa eutanasia meille yksinäisille, kaikki hyötyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, eikö kukaan normaalia elämää viettävä kirjoita tässä ketjussa? Minun viikonloppuni: luontolenkki lähimetsään, iltajooga kuntosalilla, kirjojen lukemista (kaunokirjallisuutta, filosofiaa, tiedettä), ruuanlaittoa, juustotarjottimen napostelua

Kuulostaa hyvältä mut jatkuvasti yksin tehtynä toikin alkaa masentaa. Mä ainakin haluaisin sen oman miehen jonka kainaloon käpertyä iltaisin pusuttelemaan, saunomaan, ihan vaan juttelemaan ja mitä nyt keksiikään. N

Vierailija
64/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämällä...ns."pelti" kiinni

Vierailija
65/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen tuntenut itseni aivan hirveän yksinäiseksi. Kukaan ei kaipaa minua. Mietin vain, että tällaistako loppu elämäni tulee olemaan.

Mutta tiedän, huomenna on taas parempi päivä 😊! Sitten alan suunnittelemaan, mitä voisin tehdä toisin, kun tämä tyyli ei nyt pure.

Tsemppiä kaikille

Vierailija
66/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, eikö kukaan normaalia elämää viettävä kirjoita tässä ketjussa? Minun viikonloppuni: luontolenkki lähimetsään, iltajooga kuntosalilla, kirjojen lukemista (kaunokirjallisuutta, filosofiaa, tiedettä), ruuanlaittoa, juustotarjottimen napostelua

Kuulostaa hyvältä mut jatkuvasti yksin tehtynä toikin alkaa masentaa. Mä ainakin haluaisin sen oman miehen jonka kainaloon käpertyä iltaisin pusuttelemaan, saunomaan, ihan vaan juttelemaan ja mitä nyt keksiikään. N

Naimaan? 

Vierailija
67/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut tekemisen puutetta minulla, enemmänkin tuntuu että aika ei riitä millään kaikkeen mitä haluaisi tehdä tai mitä ajatteli tehdä.

Mulla sama. 

Ette sitten kumpikaan viitsineet vastata että mitä sitten teette? 

Olen tuo alempi. Ulkoilen, kokkailen, olen netissä, luen, katson sarjoja, kotitöitä olisi aina ja muuta sen sellaista. Riippuu myös vuoden ajasta mitä voi harrastaa. Käyn paikoissa jos esimerkiksi jotain näyttelyitä tai muuta on. Joskus voi myös vaan jumittaa omissa ajatuksissaan. 

Vierailija
68/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, katson leffoja tai luen kirjaa

Vierailija
69/69 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimaan? 

Mm, mielellään. Mut oon kai joku demiseksuaali ku eka pitää olla tunneyhteys, turvallinen ja aidosti haluttu olo. Niitä ei saa random panoista. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan