Pitääkö kassamyyjän vastata kysymyksiin jos asiakas kysyy missä olen ollut koulussa ja kuinka pitkä olen?
Minusta ei liittynyt työhöni mutta miten teidän mielestä? Mitä vastaisitte itse?
Kommentit (32)
Sanoisin, että ovat yksityisasioita, eivätkä kuulu työhön mitenkään.
Sanoisin, että en tällä palkalla juttele yhtään mitään ylimääräisiä.
Mitä helvettiä ne sille "aasille" kuuluu?
Eihän kassamyyjän tarvitse mitään vastata jos asiaa kysytään sinulta eikä myyjältä?
Asiakas on aina oikeassa. Kohteliaasti kuuluu vastata teititellen, ellei hävyttömyyksiä kysele.
Koulua en vastaisi. Ettei utele muilta lisätietoja.
Vierailija kirjoitti:
"En puhu henkilökohtaisista asioistani asiakkaiden kanssa. Hyvää päivänjatkoa."
Kuulostaa sellaiselta myrtsi-ilmeiseltä typykältä, joka ottaa asiat liian vakavasti. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sellaiselta myrtsi-ilmeiseltä typykältä, joka ottaa asiat liian vakavasti. Ei jatkoon.
Hän on varmasti kiitollinen että jätät hänet rauhaan. Kumpikin voittaa. Ottakaa muut incelit mallia tästä!
Itse varmaan vain valehtelisin jotain.
En puhu henkilökohtaisista asioista työajalla varsinkaan vieraille ihmisille,sori :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän nimenomaan ei mitään jatkoa olla haluamassakaan.
Varsinkaan yli-ikäisen setämiehen kanssa, jonka aktiivisanastoon kuuluu "typykkä".
Voi sanoa kohteliaasti etten vastaa henkilökohtaisiin kysymyksiin.
Jos en haluaisi kertoa oikeita tietoja, vastaisin jotain epämääräistä. En kehtaisi sanoa, että ei kuulu sulle tms.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voisi vastata, että 190cm, vaikka olis 160 cm pitkä 😊
Osa juttelee varmaan hyvällä tahdolla niitä näitä. Mutta on myös niitä tyyppejä jotka utelevat tai on epämääräistä tarkoitusperää. Jolloin mitään tarkkoja tietoja ei kannata antaa, vaikka missä talossa asuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuokin auttaisi? Kyselijä jatkaa kyselemistään niin kauan kun vastailet.
Ei todellakaan pidä. Toteaa vain yksityisasioita utelevalle asiakkaalle tarpeeksi tiukasti ettei kommentoi yksityisasioita, se riittää. Ja jos ei riitä niin huikkaa toisen myyjän tai ihan vartijan hätiin.
Vastaisin/huutaisin kovaan ääneen: "ne tummanruskeat xxl-jellyjortikat löytyy hyllystä nro 3".