Mies päättää milloin olemme yhteyksissä! Mikä neuvoksi?
Mies vastaa viesteihini milloin huvittaa ja ignoorailee ja käy paikalla vastaamatta. Keskeyttää viestittelyt yhtäkkiä milloin huvittaa. Samaan aikan näen hänen olevan paikalla silti. Mikä neuvoksi?
Kommentit (30)
Black cat academy instasta seurantaan.
Ei vaikuta hyvältä, mutta oletko kertonut miehelle, ettei ole kovin fiksua tuo käytös, miksi noin tekee? Olisi hyvä puhua asiat selväksi ja katsoa muuttuuko käytös.
Itse en sietäisi. Vaikuttaa narsistiselta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa viesteihini milloin huvittaa ja ignoorailee ja käy paikalla vastaamatta. Keskeyttää viestittelyt yhtäkkiä milloin huvittaa. Samaan aikan näen hänen olevan paikalla silti. Mikä neuvoksi?
Ole sinäkin paikalla milloin huvittaa, mutta älä vastaa hänelle. Ole pitkiä aikoja poissa. Vastaa pitkällä viipeellä. Keskeytä viestittely seinään, mutta ole silti paikalla whatsapissa vaikka tunti, mutta älä vastaa hänelle.
Ihan hyvä neuvo. Potut pottuina. Tosin puhuisin ensin asiasta ja kuuntelisin miksi toimii kuten kuvaat.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kuin minä, minulla on kokonainen elämä enkä tuijotan puhelinta herkeämättä. Voin lukea jonkun viestin, vaikka en siihen vastaakaan enkä ole ikinä ajatellut, että sillä tavalla päätän, "milloin olemme yhteyksissä".
Hyvänen aika, jos ei ole erikseen sovittu, että viestitellään klo 17, niin en minä katso päättäväni yhteisestä viestittelystä, jos en vastaakaan. MInä voin olla vaikka katsomassa urheilukisoja enkä ymmärrä, että nyt on suhde kriisissä, jos elämässä on muutakin kuin tapailukumppani.
Niiin, tosiaan, voisko miehellä olla ihan elämä joka sisältää muutakin kuin puhelimen näpläämistä?
Kai sillä miehellä muutakin elämää on. Vaikutat tosi raskaalta, joten en ihmettele, että välttelee.
Sama keskustelu oli eilen samalla aloituksella. Ilmeisesti myöhemmin poistettu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5890394/mies-paattaa-milloin-olemme-yht…
Miks ihmeessä suostut olemaan tuollainen kynnysmatto- kysyn vaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5891078/tapailemani-mies-kay-paikalla-m…