Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päättää milloin olemme yhteyksissä! Mikä neuvoksi?

Vierailija
04.01.2025 |

Mies vastaa viesteihini milloin huvittaa ja ignoorailee ja käy paikalla vastaamatta. Keskeyttää viestittelyt yhtäkkiä milloin huvittaa. Samaan aikan näen hänen olevan paikalla silti. Mikä neuvoksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pommitat samaa aloitusta? Sait jo monta sivua vastauksia. Ymmärrän ettei mies jaksa tuollaista viesti-pommittajaa. 

En ole ennen tänne kirjotellut

https://www.vauva.fi/keskustelu/5891078/tapailemani-mies-kay-paikalla-m…

Vierailija
22/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

###

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black cat academy instasta seurantaan.

Vierailija
24/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta hyvältä, mutta oletko kertonut miehelle, ettei ole kovin fiksua tuo käytös, miksi noin tekee? Olisi hyvä puhua asiat selväksi ja katsoa muuttuuko käytös. 

Itse en sietäisi. Vaikuttaa narsistiselta tyypiltä. 

Vierailija
25/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vastaa viesteihini milloin huvittaa ja ignoorailee ja käy paikalla vastaamatta. Keskeyttää viestittelyt yhtäkkiä milloin huvittaa. Samaan aikan näen hänen olevan paikalla silti. Mikä neuvoksi?

Ole sinäkin paikalla milloin huvittaa, mutta älä vastaa hänelle. Ole pitkiä aikoja poissa. Vastaa pitkällä viipeellä. Keskeytä viestittely seinään, mutta ole silti paikalla whatsapissa vaikka tunti, mutta älä vastaa hänelle.

Ihan hyvä neuvo. Potut pottuina. Tosin puhuisin ensin asiasta ja kuuntelisin miksi toimii kuten kuvaat. 

Vierailija
26/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kuin minä, minulla on kokonainen elämä enkä tuijotan puhelinta herkeämättä. Voin lukea jonkun viestin, vaikka en siihen vastaakaan enkä ole ikinä ajatellut, että sillä tavalla päätän, "milloin olemme yhteyksissä".

Hyvänen aika, jos ei ole erikseen sovittu, että viestitellään klo 17, niin en minä katso päättäväni yhteisestä viestittelystä, jos en vastaakaan. MInä voin olla vaikka katsomassa urheilukisoja enkä ymmärrä, että nyt on suhde kriisissä, jos elämässä on muutakin kuin tapailukumppani.

Niiin, tosiaan, voisko miehellä olla ihan elämä joka sisältää muutakin kuin puhelimen näpläämistä?

Vierailija
27/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä miehellä muutakin elämää on. Vaikutat tosi raskaalta, joten en ihmettele, että välttelee.

Vierailija
28/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama keskustelu oli eilen samalla aloituksella. Ilmeisesti myöhemmin poistettu.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5890394/mies-paattaa-milloin-olemme-yht…

Vierailija
29/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä suostut olemaan tuollainen kynnysmatto- kysyn vaan.

Vierailija
30/30 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän