Eiköhän Prinsessa Catherinelta lähtnyt hiukset syöpähoidoissa kun hänellä on nyt pitkät hiukset
ei kai ne olisi kasvaneet tuohon pituuteen näin nopesti?
Kommentit (36)
Varmaan hoidettu sillä tavoin että hiusten lähtö ei ole ongelma.
Kaikki eivät saa sytostaatteja, eivätkä kaikki sytostaatit aiheuta hiustenlähtöä.
Eihän kaikki sytostaatit ole sellaisia että hiukset lähtevät. Esim. Suolistosyövässä käytettävissä sytostaateissa hiukset pysyvät päässä.
Kemoterapiaa sai oman kertomuksen mukaan. Eikö se tarkoita sytoja?
Ei me tiedetä onko se käyttänyt sytostaatteja. Jos sillä on ollut vain sädehoitoa?
Kaikki syöpähoidot ei vie hiuksia. Itse olen saanut virtsarakkosyövän hoitoon yli vuoden sytostaattia (mitomysiini) paikallisesti rakkohuuhteluina, eikä se ole vaikuttanut hiuksiin millään lailla.
Kaikki sytostaatit eivät vie hiuksia.
Eiköhän kuninkaallisilla ole varaa muihinkin kuin temu-peruukkeihin. Laadukasta peruukkia on vaikea erottaa aidosta, etenkin kuvissa.
Syövän jälkeen kuningattareksi. Ei tule olemaan helppoa. Jaksamista hänelle. Itse pötkisin pakoon.
Itsellä oli äänihuulten syöpä reilu 2 v sitten. Sädehoitoa ja kaksi sytokertaa (elimistö ei kestänyt enempää). Ei lähtenyt hiukset.
Meille ei ole ensinnäkään kerrottu mitä syöpää hän sairastaa, emmekä me tiedä miten hänen saamansa liitännäislääkehoito vaikuttaa tai ei vaikuta hiuksiin.
Säälittävää ettei teilläkään ole parempaa tekemistä kuin miettiä kaiken maailman salaliittoteorioita.
Vierailija kirjoitti:
Syövän jälkeen kuningattareksi. Ei tule olemaan helppoa. Jaksamista hänelle. Itse pötkisin pakoon.
Palstallahan hoetaan koko ajan, että hän on vain synnytyskone ja pahvinen keulakuva, vailla mitään arvostusta ja melkeinpä tarpeeton koko nainen, joten eipä hätää, kun voi olla sairauslomalla, jos olo on huono. Kukaan ei ilmeisesti kaipaa, ja Williamkin on jo laatinut eropaperit.
Miksi noista hiuksista muuten pitää edelleen jankuttaa, ap? Tuntuu siltä, että joku on todella katkera, kun ei saanut nähdä häntä kaljuna ja nimenomaan pyörätuolissa. Vuosikin on vaihtunut, Kate on edustanut jo useaan kertaan tyylikkäänä, mutta ei kun jankutijankuti, onko peruukki, lähtikö tukka???
Kaikki syöpähoidot eivät vie hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki syöpähoidot eivät vie hiuksia.
Ihan turha tätä on enää toistella, ei vaan näytä millään menevän joillekin tajuntaan.
Hänellä on ollut varaa teettää täsmälleen omien hiustensa näköinen maailman laadukkain peruukki. Tai vaikka kaksisataa peruukkia.
Ei kukaan ulkopuolinen huomaisi, vaikka hiukset olisivat lähteneet. (Ja luultavasti ovat.)
Vierailija kirjoitti:
Oikea Kate on jo haudassa. Nyt esiintyvä Kate on feikki.
Nonnii, hyvin pyllähti sinunkin uusi vuotesi käyntiin. Sairaat harhat tulilla.
Temoselta lähti hiukset. Yhden kerran sytkyjä.
Onpas täällä taas melkoinen mässäily käynnissä. Uteliaisuus ja ilkeys voimissaan. Vauhdikasta ja monipuolista elämää.
Peruukit on keksitty