Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyisitkö mieheltä miksi yhteydenpito hiljeni?

Vierailija
03.01.2025 |

Otsikossa kysymys. Ei ehditty näkemään, mutta käsittääkseni molemminpuolista kiinnostusta oli ilmassa. Sitten vain totaalinen radiohiljaisuus.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et siis pidä yhteyttä?

Koska mietin et pitäiskö mun vaan tajuta että hän ei ole kiinnostunut.

-ap

Hän varmaan ajatteli sinusta juuri noin. Et vastailet vain lyhyesti kun hän tekee aloitteen yhteydenpidossa, mutta mitään ei tule takaisin.

Väärin. Meillä oli pitkiäkin keskusteluja. Ei koskaan vastattu vaan lyhyesti.

-ap

Vierailija
22/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

KYLLÄ. Ei se siitä kysymällä parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

KYLLÄ. Ei se siitä kysymällä parane.

OK. En sitten kysele mitään. Parempi niin.

-ap

Vierailija
24/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita viestiä, että mitäs kuuluu. Kyllä se juttu siitä etenee,jos on edetäkseen. 

Niin ne miehetkin toimivat. Ei siihen yhteydenpidon hiipumiseen välttämättä suurempaa syytä ole edes.

Vierailija
25/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää olettaa mitään. Pitää tietysti kysyä. Tosin voi olla, että ei saa sanaa suustaan, mutta voisi opetella sen sijaan, että välttelisi. 

Vierailija
26/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko oltiin yhteyksissä. Molemmat vähän yli 30 v.

-ap

Menikö niin, että ennen radiohiljaisuutta oli tiivistä viestittelyä?

Mulle nimittäin kävi juuri noin. Vajaa kuukausi viestiteltiin pitkästi päivittäin. Aamulla heti innoissani tsekkasin puhelimen, ja olin mielissäni, kun viestiä oli taas pukannut. (Mulla luuri yön kiinni).

Sitten mulle tuli äkillinen viestiähky tästä kaikesta. Viesteily ja alitajuntaisetkin toiveet ja odotukset jotenkin söivät mun energian, olin ihan puhki. Tyyppi ei ollut sanonut mitään ikävää, eikä tapoihimme kuulunut mitään lemmenlurituksia, kun ei oltu tavattukaan.

Selityksenä omalle kommunikaatioähkylle ehkä se, että olen introvertti enkä ole tottunut "puhumaan" noin paljon. Annoin parin päivän hiljaisuuden jälkeen meriselityksen, että on kiireitä, palailen. Juuri nyt en osaa edes sanoa, mitä ajattelen koko jutusta. 🤷🏻

Vierailija
27/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aloittaja ei vastannut viestiin ja ihmettelee, miksi mies ei toista kertaa ota kontaktia. Sellaista se on vaikeastitavoiteltavilla naisilla.

Noku miehen pitää saada SAALISTAA, luin naistenlehdistä että ne tykkää siitä ja suhteesta ei tule oikeaa suhdetta, jos ei pelaa pelejä ja testaile jatkuvasti. Vastauksetkin pitää tulla tietyssä aikaikkunassa, että on oikeasti kiinnostunut. 

Miehet ei enää saalista, koska #metoo.

Vierailija
28/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt, saat luultavasti joko ympäripyöreän "sori, on ollut vähän kiireitä" (jonka tarkoitus on vain väistää ikävä kysymys, ja oikeasti hän ei aio jatkossakaan pitää yhteyttä) tai sitten saat yleispätevän "ei oikein tunnu että olis kemiaa", jonka jälkeen et edelleenkään tiedä todellista syytä hiljenemiseen, mutta saitpahan jonkinlaisen vastauksen, että ei kiinnosta. Syy voi olla joko se, että meni fiilis just teidän juttuun, tai sitten on kuvioissa joku kiinnostavampi. Rehellistä vastausta tuskin saat, joten mitä syytä kysellä?

Se "ei ollut kemiaa" riittää hyvin. Tai että ei vaan kiinnostanut. Ihan sama, kunhan joku clousaus asiaan.

-ap

Itse ainakin ghostaan, jos nainen ei koskaan ota yhteyttä. Samanlainen kivireki se olisi suhteessa. 

Et menetä mitään kysymällä. 

Vierailija
29/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kysyä, mitä kuuluu. 

Vierailija
30/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullekin kävi noin. Seuraavaksi tulikin sitten vihaista viestiä miehen vaimolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän