Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäkuiset kuumeilijat, vko 38

15.09.2008 |

Hei!

Kävisikö jos aloitan viikkopinon? Olisi mielestäni selkeämpi. Mitä mieltä olette?

Hyvää alkavaa viikkoa! =) Ja tsemppiä!! :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis

yk 1, kp 11/21-37, ja odotuksen todella korkealla. Aina tärpännyt helposti joten toivottavasti nytkin

:D

Vierailija
2/44 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen yk juuri alkamassa. tai oikeastaan on maaliskuusta yritystä ollut, mutta km viikolla 12 heinäkuussa. nyt siitä toivuttu ja uutta putkeen, eka siis meillä toiveissa.

aiemmin en ole aktiivisesti ollut keskusteluissa mukana, mutta taustaillut olen ahkerasti. nyt sitten haluan jakaa teidän kanssa kokemuksia ja ajatuksia tässä hermoja raastavassa odotuksen odotuksessa ja sitten myöhemmin toivottavasti myös odotuksessa. :)

~ulpsu kp 1/30, yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 19/28 ja olen onnistunut itselleni saamaan vaikka mitä oireita jo kasaan ja plussa tunteen,vielä on vaan odoteltava, 8 kokonaista päivää ennen kuin voi testailla. Yritys kiertoja on jo 10 Tjot kiertoa takana,ja pari kemiallista raskautta.

Vierailija
4/44 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!!!

Eli toukokuisista tipuin tänään. Olin aivan varma tädin saapumisesta jo pitkän aikaa sitte, joten ajatukset oli jo siirtyny kesäkuulle...Jotenki sitä vaan tunsi, ettei vieläkään tärpänny. Nyt vaan uuteen yritykseen toiveikkain mielin:) Onneks kierto pysy aisoissa, kun pelkäsin tädin saapumista jo viime perjantaina.

Plussaonnea kaikille++++++++++

Neppe kp1/24-29, yk5

Vierailija
5/44 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin täti vierailulla, joten odotellaan yritys nro 2:sen alkua. Kuumeillaan viidettä, lapset ovat -98,-00,-03 ja -06 syntyneitä, takana keskenmeno viime toukokuussa viikolla 9. Kesä meni toipuessa ja uusi yritys alkoi elokuussa. Jos tällä kierrolla nappaa, la olis juhannuksena! Tsemppiä kaikille!

muumimamma75, kp 3/26-28 yk 2

Vierailija
6/44 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viikkopino onkin hyvä ajatus, niin ei mene niin pitkiä aikoja samassa pinossa ja kerry sivukaupalla pinoa :)

Minä en edelleenkään usko, että ovista oli ollenkaan tässä kierrossa, enkä ole viitsinyt edes siksi oireita miettiä, vaikka on kovin viluinen olo ollut pari päivää, niin se lienee tuloillaan olevaa flunssaa, meitin perheen esikoinen kun aloitti jo syksyn toisen flunssakauden, on kovin nuhainen ja kuopuskin eilen nukahti jo puoli kuusi illalla sohvalle, eli on tulossa kipeäksi myöskin. Joten eiköhän tuo omakin vilutus johdu flunssan iskemisestä. Alavatsaa juilinut sunnuntaista asti ja rinnatkin vähän arat, mutta ne on aivan tyypillisiä pms-oireita mulla jopa puolitoista viikkoa ennen menkkojen alkamista :( Ja eilinen valkoisen suklaan räväkkä mieliteko on aika varma merkki lähestyvistä menkoista, aina jokunen päivä ennen niiden ilamantumista tulee tuhoton makean mieliteko. Eli alan olla melko poissulkenut koko raskautumisen mahdollisuuden tälläkään kierrolla. Kummalta vaan tuntuu, ettei sitä edes ota enää niin surullisena mitä kahdessa ekassa kierrossa. Ja muistan saman kuopusta yritellessä, että muutaman ensikierron jälkeen ei enää edes surrut kun menkat alkoivat, siihen turtui melko nopeasti. Ihan kuin toivo raskautumisesta jäisi taka-alalle vaikka toive vauvasta säilyy.. Mutta eipä auta kuin odotella milloin menkat alkavat, jos alkaa jo tällä viikolla niin pysyn ensi kierronkin vielä kesäkuisissa, sentäs jotain positiivista keksii siitäkin..

*helene kp.21/24-28, yk.3*

Vierailija
7/44 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitänyt vähän palstataukoa... Yrittänyt vähän jättää sivummalle tätä kuumeilua ja ottaa rennommin! Tosin syyskuun alussa alkoi sekä opiskelut, että iltatyöt, että ota tässä nyt rennosti...;)

Ovis, jos on ollakseen on tällä viikolla! Mitään erityisiä tuntemuksia ei ole ollut, mutta se ei ole ihmeellistä.. Harvemmin mä oviksen niin tunnistan.. Viime kierrosta se tunnistus onnistui valkkarista, mut nyt oon jättänyt senkin tarkkailun.. Pupuillaan muutenkin ahkeraan, että mieluummiin niin, kuin pakolla...=)

Alkukuukaudet sitä jaksoi olla niin toiveikas, nyt pitää jo enemmän jalkoja maassa, pettymystä välttäen... Mutta katselin Faktalta sitä synnytyssairaala-ohjelmaa ja voih... Kyllä se kuume vaan niin valtaisa on...=)

Sofi kp16/28-37 ja yk 5

Vierailija
8/44 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä tänään ja minulla on poskiontelon-, kurkun- ja korvatulehdus. Ja sain antibioottikuurin joka kestää 8 päivää! :/ Voihan rähmä!! Ja minulle tulee aina hiivatulehdus antibiootista. :( Olisihan se pitänyt arvata. Kiva tässä on sitten puuhailla... Täytyy varmaan ottaa tämä kierto harjoittelun kannalta. Tai sitten koittaa vaan ihan Tjot:lla.

Pahoittelen etten ehdi nyt kommentoida muuta.

Nyt iltapalalle! Palataan! =)

Kp 10 tai 11/26-30, yk 14

Vierailija
9/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan vaan odottavissa tunnelmissa, menossa kp20. Ja viime kierto oli kai sen 44 päivää, joten odottamista riittää... tuskin testailen edes tämän kuun puolella:)

Kukakohan pääsee ekana testailemaan?

Vierailija
10/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmin kirjoitellut tuonne toukokuisiin, mutta tuskin toukovauvaa on tulossa. Vielä tässä kuumeillaan, mutta menkkojen mukaan LA olisi 31.5. eli ihan viimeinen toukokuun päivä. Kiertoni on kuitenkin pidempi kun normikierto ja nyt tässä kierrossa en meinannut pongata ovista ollenkaan, kunnes viime perjantaina kp.20 tunsin edes jotain pientä ovikseen viittaavaa. En tosin ole yhtään varma, että oliko ovis (yleensä on tosi selvä), mutta jos oli ja jos tärppää niin LA tulee menemään pitkälle kesäkuun puolelle.

Tuosta myöhäisestä oviksesta johtuen testata aion vasta 1,5 viikon päästä joten ei tässä ihan vielä piinailla - jännätään kuitenkin :)

Terkuin, mannaryyni kp 25 / 30-33 (viime kierrossa 38)

Vierailija
11/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat! Ensin ne alkoi kiertopäivänä 26, mitä ei ole koskaan tapahtunut (yleensä alkavat 28-29 kp:n paikkeilla, mutta ei missään tapauksessa ennen päivää 28). Sitten oli menkat 3 päivää ja sitten ne loppui kuin seinään. Tavallisesti kestäneet 5, jopa 6 päivää! No, joka tapauksessa kivaa kun pääsee "puuhamaan" vaikkei vielä ovis olekaan käsillä.

Mannaryyni: kuulostaa kuitenkin, että se pieni toive vielä on, että tästä kierrosta kuitenkin nappasi. Mulla ei kahden viime lapsen kohdalla (poikia) ollut pienintäkään oiretta, joten en sitten ruvennut edes testailemaan. Sitten iski yhtäkkiä kuvotus kun menkat oli 5 päivää myöhässä. Testiä en kummassakaan tapauksessa tarvinnut. Jälkimmäisen kohdalla sen kuitenkin tein viikolla 7 koska mies ei millään uskonut että todella ole raskaana :D

Vierailija
12/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä mennään kp 21/28 ja toi juuttaan plussatunne edelleen kiusaa.Meinaan ihan väkisin klikatakkin tuonne odottajien puolelle:)).Toivottavasti tietäis nyt ihan oikeasti sitä plussaa.

Millois kukakin meinaa testailla?

Mä testaan viimeistään perjantaina ensiviikolla eli 26pvä.Tekisi mieli kylläkin jo kokeilla 23.pvä testiä jolloin olisi kp 27/28 menossa ,kun on miehen synttärit ja oi kun olisi plussa kiva syndelahja.

Tari kp21/28

Vierailija
13/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh, perustin äsken vahingossa kokonan uuden keskustelun vaikka tekstin piti tulla tänne, en saa sitä poistettua... ?:|

Tässä se mitä piti ilmoitella kuitenkin :)

täällä 25v nainen ja 27 mies, ensimmäistä lasta yrittämässä, toinen yrityskuukausi meneillään.

Mistä nuo kp:t aloitetaan laskemaan, siitä kun menkat loppuu?

Viime kuu toi mukanaan pettymyksen kun oli jo vaikka mitä tuntemuksia että olisin raskaana, mutta eihä ne totta olleet vaikka kuinka toivoi. Nyt uutta yritystä vaan..

Vierailija
14/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että saadaan tänne lisää kuumeilijoita :)

Kp:t lasketaan ensimmäisestä vuotopäivästä, eli siis edellisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä.

Itekin olen monta kertaa edellisiä raskauksia odotellessa tuntenut vaikka mitä oireita, mutta kuvitelmiahan ne vaan olivat.

Pihlajankukka yk 1 kp 13/24-30(21-37)

Vierailija
15/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vihdoin tädin kylään kp 43 jälkeen. Kierto venyi kyllä tosi pitkäksi ja ennätin jo testailla, mutta odotetusti negaa. Nyt tätönen lähtenyt ja kp11/30-43, ja ovista odotellessa.

Tyhmänä kysyn limoista(kuulostaa ihan hölmöltä) millaista se lima teillä on kun ovis on "päällä"? Itsellä nyt aika vetistä eli pikkarisuojaa ihan tarvitsee. Mietin vaan kun kierrot ovat mitä sattuu niin voiko jo nyt olla ovis tulossa? Yleensä en kyllä tunne mitään kipuja tms. merkkejä oviksesta. Sen huomaa että halut heräävät tietyssä vaiheessa kiertoa, ja nyt tuntuu juuri siltä. Pohdin että johtuuko nuo halut vaan siitä kun on päätetty aloittaa yrittäminen vai voisiko olla jo ovis tulossa. Menipä nyt pelkäksi pohdinnaksi...

Tää viikkopino juttu on mukava, ei veny nuo pinot niin pitkiksi.

lemminkäinen yk1 kp11/30-43

Vierailija
16/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittapa tehdä vielä raskaustesti, mulla esikoisen kanssa tuli kolme päivää tuhrua ja siihen loppui ja raskaana olin. Se oli tosin vain tuhrua.

T. Pötkö

Vierailija
17/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..varovaisesti alan muuttaa mielipidettäni ovuloimattomuudesta :D

Kuten aikaisemmin kertonutkin, niin tuota flunssaa odotin tulevaksi kun muksuilla sitä ollut ja flunssaoireet, eli järjetön vilutus ja väsymys vaivanneet tän viikon. No, miehen kehotuksesta tein tuon herkän testin tänä aamuna, laitoin vielä sekuntikellon päälle, että osaan katsoa tulosta ennen 5min.ohjeaikaa. No, sekuntikello näytti 1.58 kun alkoi piirtyä hailakka, mutta selvän vaaleanpunainen viiva!!! Tuuletella en uskalla, sillä tämähän voi tarkoittaa mitä vaan ja uskon tuloksen positiiviseksi vasta jos/kun on hehkuvan punainen viiva. Että sshh tästä asiasta vielä toistaiseksi..

Oletetun oviksen aikana eli 4-9.9 kun ne ovistestit oli ainakin tuloksettomia, eli tuskin ovuloin silloin ainakaan, joten ihmetyttää miten olisi voinut onnistua raskautua sitten, eihän ovis ole voinut kovin myöhäänkään olla, jos nyt jo näkyy viiva testissä kuitenkin.

Mutta näillä jännityksillä eteenpäin, edelleen odotan että menkat saapuvat lähipäivinä, enkä ala liikaa uskoa tuohon aamun testiin, ettei taas ole aivan alamaissa jos ei positiivista tarkoitakaan.

Millonkas muut alkavat testailla?

*helene kp.23/24-28, yk.3*

Vierailija
18/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla menne kp 16/30-35 mies ilmoitti tässä pari päivää ettei ajoi tähän aikaa vuodesta pupuilla jos sattuis tärppään syntyis kesäaikaan. Meillä on yksi keväinen ja muut on syys-joulukuisia. Aloitetaan kuulemma vasta syystöiden jälkeen touhut uudestaan. saa nyt sitten nähä.

Vierailija
19/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"erehdyin" tiistaina tilaamaan netistä pari raskaustestiä jotka sitten tupsahtivatkin postilaatikosta heti seuraavana päivänä ja nyt ne sitten hiljaa ja mieltäni piinaten odottavat käyttäjäänsä tuolla vessan peilikaapissa.

Olen vakaasti päättänyt että teen testin vasta 5.10 eli kp 30, ellei sitten täti tule kylään ennen sitä. Mutta itseni tuntien, en malta kuitenkaan odottaa ja teen testin jo kun kp 26 paikkeilla. Toivon niin kovin plussaa että olen jo valmiiksi varma että negaa se näyttää.. ei tarvitse sitten tulla niin korkealta ja kovaa.

Touhua on ainakin riittänyt ja "hikipäässä" aherrettu, en sitten tiedä miten tuo flunssan pirulainen vaikuttaa asiaan, olen nyt kuitenkin oletettujen hedelmällisten päivien ajan välttänyt kaikkia särky- ja flunssalääkkeitä.

Aika tuohon ajattelemaani testipäivään kuluu järkyttävän hitaasti, tuntuu ettei päivät ole koskaan kuluneet näin hitaasti. Mutta positiivisin mielin eteenpäin, "töitä tehden"

pihlajankukka yk 1 kp14/24-30(21-37)

Vierailija
20/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ihmeitä ole tapahtunu.. Olen koittanu olla hermoilematta ja sen takia oon ollut enempi taustajoukoissa, aiemmin jotain kirjoittelin tuonne kesäkuisiin.. :) Kovasti on yritelty esikoista ja nyt ois menossa yk1 kp 16/29