Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin aika imarreltua mammaa :)

Vierailija
27.02.2007 |

Olin ensimmäisen kerran viihteellä mieheni, siskoni sekä hänen miehensä kanssa viime viikon loppuna. Jäimme hetkeksi ulkosalle kahden siskoni kanssa ja lauma nuoria miehiä piiritti meidät. Ja he ylistivät peppuani, sanoivat että minulla on ihan unelmien perse. Onhan se aika piukka ja miehenikin tykkää :)

Tosi hyvältä tuntui siinä mielessä kun kotonamme, mummon seurassa nukkui kuitenkin kaksi lasta, puolitoista- ja puolivuotiaat. Silloin kun olen liikenteessä naisena enkä äitinä, kaikki hämmästelevät kuultuaan että minulla on lapsia sillä olen hoikka. Ihan ihme juttu että oletetaan että jos lapsia on saanut, sen täytyisi jossain näkyä!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kadulla, eikä missään pöydässä.

Alat seota sanoihisi...

Vierailija
22/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulin siihen tulokseen että Porvoossa.

HeLEVETIN HYVÄT PERÄT! On vähän sinne päin. Lopeta jo, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kadulla, eikä missään pöydässä.

Alat seota sanoihisi...

Kiva että olet niin perillä kirjoituksissani:)

Eli kun lapsi oli 4 kk, tämä tapahtui ravintolassa sisällä ja lapsen ollessa 1 v. ravintolan ulkopuolella kadulla.

Vierailija
24/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kattoisin kyllä moista pentumaista huutelua vinoon. Kunnon miehet ei tommosta typerää huutele.. Minua saa ihastella vähän arvokkaammin, jos meinaa, että tunnen itseni imarrelluksi;)

Vierailija
25/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis tulla mun trollausakateemiaan kurssille.

Vierailija
26/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis niitä kakkakikkareita. Mihinkäs se toinen nyt sulta unohtui?

Vierailija
27/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nyt kattoisin kyllä moista pentumaista huutelua vinoon. Kunnon miehet ei tommosta typerää huutele.. Minua saa ihastella vähän arvokkaammin, jos meinaa, että tunnen itseni imarrelluksi;)

Vierailija
28/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

Vierailija
29/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai siis niitä kakkakikkareita. Mihinkäs se toinen nyt sulta unohtui?

Ne oli ne kaksi kertaa jotka olen käynyt ulkona lapsen synnyttyä...

Nyt 1,5 v.

Vierailija
30/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tosi hyvältä tuntui siinä mielessä kun kotonamme, mummon seurassa nukkui kuitenkin kaksi lasta, puolitoista- ja puolivuotiaat"

Vierailija
31/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Tosi hyvältä tuntui siinä mielessä kun kotonamme, mummon seurassa nukkui kuitenkin kaksi lasta, puolitoista- ja puolivuotiaat"

luepas uudestaan:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vierailija
32/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvältä tuntui siinä mielessä kun kotonamme, mummon seurassa nukkui kuitenkin _kaksi lasta_, puolitoista- ja puolivuotiaat. Silloin kun olen liikenteessä naisena enkä äitinä, kaikki hämmästelevät kuultuaan että minulla on _lapsia_ sillä olen hoikka. Ihan ihme juttu että oletetaan että jos _lapsia_ on saanut, sen täytyisi jossain näkyä!

Vierailija
33/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää näy ja täti vaan jatkaa ja jatkaa. Nyt meitsi menee nukkumaan, öitä.

Vierailija
34/34 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis täällä jälleen. Välissä en kommentoinut mitään sillä surffailin muilla sivuilla, joku muu kirjoitti omia kokemuksiaan ja jatkoi niillä. Niin, oliko jollain jotain kysyttävää??

Siis kyllä, kaksi lasta on puolivuotias ja puolitoista-vuotias. Ihan lapsia ovat eikä kakkakikkareita :))