Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä tulee-karvat lähtee-millä? Onko kukaan ottanut brasilialaista vahausta? Sokerointi?

Vierailija
14.02.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mitä on ja onko tehokasta? entä kivuliasta?

Vierailija
2/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosin saamarin kallista, eikä sitä tehdä vielä jokaisessa puljussa.

Sääriä oon sillä siistityttänyt, mutta pimppaan en sokerointia antaisi tehdä - enkä kyllä vahaustakaan, auts!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä sattui ihan yhtä paljon kuin vahauskin. Mutta se hyvä piirre siinä on että se ei katko karvoja joten pysyy sileänä pidempään. Ja ajan myötä vähentää karvan kasvua.

Vierailija
4/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lopettaa sit vaikka puolen vuoden päästä, niin paksuneeko ne karvat taas?

Vierailija
5/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se satu ollenkaan ammattilaisten asian osaavien käsissä. Viimeeksi kävin raskausaikana (viikon 30 paikkeilla) ja pyysin ottamaan jo tavaksi tulleen lookin: kaikki pois.

Vierailija
6/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mun kipukynnys korkealla vai mikä on, kun ei se mun mielestä edes satu.

Vierailija
7/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kuumavahaus sattui ensinnäkin ihan tolkuttomasti ja veri tihkui, iho oli pari päivää tosi arka. (Tietysti jos useamman kerran käy, niin ei satu niin paljon. Mutta minulle riitti yksi kerta sitä kidutusta.) Vahauksessa vaha levitetään myötäkarvaan, mutta revitään vastakarvaan, mikä aiheuttaa tuon veren tihkumisen.

Sokeroinnissa " sokeriliisteri" levitetään vastakarvaan, mikä hiukan nipistelee, mutta kun se repäistään myötäkarvaan irti, niin ei satu paljon. Iho hieman punoitti toimenpiteen jälkeen, mutta punoitus hävisi pian eikä iho tullut araksi.

Vierailija
8/11 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos oli kyllä hyvä ja kävisin kivusta huolimatta jatkossakin mutta ihoni ärtyi niin pahasti että meni rakkuloille joten en uskalla. Seuraavaksi valoimpulssihoitoon, kunhan en ole enää raskaana.

Vierailija
9/11 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset ihan hyviä tähän mennessä. Viime käynnistä on 6 kk, karvankasvua enää pieni osa alkup. Kuitenkin aion vielä ainakin kahdesti käydä saadakseni ne sitkeimmätkin asettumaan. Haittapuolena kallis hinta, n. 120¿/ kerta.

Vierailija
10/11 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se höylääminen? Siis jotain parempaa? Kun ei kuulemma saisi noita vahoja sinne " tunkea" ..?!

Höyläämällä kasvaa se pistelevä sänki niin nopeesti takasin =O/

Vierailija
11/11 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroinnista pelkästään positiivisia kokemuksia. Tosin hinnasta en pitänyt joten ostin itselleni Philipsin epilaattorin. Ja tykännyt olen! Parin sokeroinnin hinnalla sain koneen ja nyt voin nyppiä karvoja pois aina kun tarvetta on. Epiloinnin ja sokeroinnin jälkeen on erotyisen tärkeää muistaa kuoria iho esim. sellaisella pesuhanskalla ennen suihkua, kuivakuorinta siis. Jos se jää tekemättä niin mulla ainakin alkaa kasvaa karvat ihon alla.... ahkeralla kuorinnalla tosin sekin ongelma ratkeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi