Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko rupatella puhelimessa vastakkaisen sukupuolen henkilön kanssa ilman, että puoliso raivostuu?

Vierailija
03.01.2025 |

Jos vietät kotona vaikka pari tuntia puhelimessa ystävän kanssa, joka on vastakkaista sukupuolta, niin onnistuuko?  Siis jos olet parisuhteessa ja kumppani paikalla?  Tai sitten toisinpäin. Sinun puoliskosi tekee näin. Kykenetkö seuraamaan hiiltymättä? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Ei ole täyspäistä hermostua tuosta.

Vierailija
2/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävälläni on naispuoleisia tuttuja ja ystäviä ja ok, että juttelee. Itselläni ei ole enkä missään nimessä halua. On niin kamalia kokemuksia ihastuvista miehistä. 

Vierailija
4/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta hiiltyminen olisi epätervettä mustasukkaisuutta.

Vierailija
5/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa kaksi tuntia? Miksi joku puhuisi kaksi tuntia puhelimeen ja se suhdepuolisko on vielä kotona.

Vierailija
6/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävälläni on naispuoleisia tuttuja ja ystäviä ja ok, että juttelee. Itselläni ei ole enkä missään nimessä halua. On niin kamalia kokemuksia ihastuvista miehistä. 

Ai siis ystävämies ihastuu sinuun? 

Vierailija
7/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa kaksi tuntia? Miksi joku puhuisi kaksi tuntia puhelimeen ja se suhdepuolisko on vielä kotona.

Olisiko se parempi vaihtoehto, että puhuu kun puolisko ei ole kotona? 

Vierailija
8/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ne voisi tota tekemään kovin paljoa 

Vierailija
9/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voin, ja niin voi myös puolisoni ilman että minä hiillyn siitä.

Vierailija
10/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Eipä mulle muut miespuoliset soittele yleensä paitsi isäni ja mun miespuolinen kollega/työpari. Kollega soittaa vain silloin jos hän meinaa aamulla myöhästyä töistä. Otan hänet tällöin kyytiin kun hän asuu siinä matkan varrella. Ei haittaa mua ollenkaan. Mukavampi ajella useampi kymmenen kilometriä työmaalle jutellen kuin yksin. Aika harvoin näin kuitenkaan käy. Eli kyse on vain erittäin harvoista kerroista.

Vierailija
11/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vältän miesten kanssa tekemisissä oloa. Edelleen on yksi riesa, joka yrittää olla yhteydessä. Hylkään miespuoliset facekaveriksi pyytäjätkin. 

Vierailija
12/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole luottamus suhteessa kunnossa, joten ei onnistu. Mieheni rupesi turhan läheiseksi naispuolisen työkaverinsa kanssa, joten ollaan sovittu että kumpikaan ei enää vietä turhaan aikaa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. Työasioista voi toki keskustella, ja porukalla muistakin asioista, mutta kahden keskeiset keskustelut on iso ei meillä. Ennen vanhaan minulle ei ollut ollenkaan ongelma se, että miehellä oli naispuolisia ystäviä. Sen siitä saa kun pettää luottamuksen. Ei asioita voi tehdä enää samalla lailla kuin ennen, jos haluaa avioliittoa jatkaa.

Vierailija
13/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta kyllä mun mies hämmästyisi jos olisin 2 tuntia puhelimessa. 

Ja tosiaan: parempi meidän molempien mielestä olisi hoitaa nuo puhelut silloin kun puoliso ei ole kotona - silloin se aika ei ole pois jostain sellaisesta, mitä oltiin yhdessä suunniteltu. Ei tarvi sen toisen kärsiä ja odotella syyttä.

Vierailija
14/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vanhojenpiikojen. Vaikka rouvat muuta vakuuttavatkin, niin ennen pitkää äijän karjunta kuuluu jo taustalta. Olenpa tainnut olla jopa osallisenakin jonkun avioliiton kariutumisen viattomilla puhelinkeskusteluillani?

Vierailija
15/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi? Jotenkin kummallinen kysymys. Meillä kummallakin on paljon aivan asiallisia asioita toisten ihmisten kanssa, myös toista sukupuolta olevien.

Minä en tosin pitäisi puolisona ihmistä, joka raivostuisi minulle muutenkaan mistään.

Vierailija
16/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voin tehdä sen.

Mieheni ei ole mustasukkainen idiootti.

Vierailija
17/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu kaksi tuntia puhelimessa ei sitten mitenkään. Ei edes tuntia. Mä en ymmärrä tuommosia ihmisiä. Puhelimessa sovitaan aika, kun tavataan ja sitten lätistään.

Saan huoletta istua miespuolisen ystäväni kanssa meillä huoletta parikin päivää.. sama juttu saisi mieskin, jos hänen naispuolinen kaverinsa koskaan tuntia pidempään olisi paikallaan.

Vierailija
18/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se luulottelee.

ohis

Vierailija
19/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin.  Ryömin aina sängyn alle puhumaan.  Vaimo on niin pullea että ei pääse perässä.

Vierailija
20/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voin.  Ryömin aina sängyn alle puhumaan.  Vaimo on niin pullea että ei pääse perässä.

Teillä on aika iso sänky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme