Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rahat ruokaan?

Vierailija
03.01.2025 |

Hain (ja pääsin!) opiskelemaan, kun töitä ei millään löytynyt 2 vuoden ahkeran haun jäljeen.

No nyt opiskelijoiden asumistuki laskee alle 300€:oon elokuussa. Välttämättömät kuluni kasvavat tuon 300€, kun vuokrakin nousee. Eihän tässsä ole mitään järkeä.

"Mee töihin", no hp vaan itelles. Ja lue viestini alusta uudelleen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis töitä ei ole löytynyt 2 vuoden jälkeen, vaikka asut Helsingissä? Mikä ammatti sulla oikein? Mikä saa ajattelemaan, että tämä uusi ammatti työllistäisi sen paremmin?

Helsingissä nyt voi mennä vaikka kaupan kassalle opintojen ohessa.

Eiköhän voisi jo viimein lopettaa kassojen halveksimisen? Kuka tahansa ei sovellu tähänkään työhön.

Vaaditaan tarkkuutta ja hyviä hoksottimia. On ihan oikeaa palkkatyötä, ei mikään viimeinen vaihtoehto. Jos ei kassoja, siivoojia ym. palvelualojen työläisiä olisi, niin kaikki seisahtuisi.

Noloa, että tässä yhteiskunnassa, missä on valtava lauma työttömiä ja ennen kaikkea niitä lusmuilijoita, vieläkin aliarvioidaan tätä psyykkisestikin suht raskasta työtä.

Vierailija
22/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tyhjiä pulloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika muutti jatkuvasti kallistuneen vuokran takia Vantaalta Nurmijärvelle , on puolta halvempi vuokra, bussit kulkee Hesaan. Ehkä lähempänä Hesaa myös halvempia asuntoja kuin Nurmijärvi.. Nämä hallituksen toimet ovat aivan liian rajuja pienempi tuloisille, en tajua miten edes ilkeävät ajaa ihmiset pois kodeistaa, ruokajakeluihin ym vaikeuksiin. Minusta opiskelua pitäisi kannustaa taloudellisesti enemmän.

Vierailija
24/24 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opintolainaahan sitä joutuu sitten ottamaan. Ja toivomaan että koulutus työllistää aikanaan.

Mun isä otti joka vuosi täydet opintolainat. Ja muutti kauas Suomesta, ennen kuin lainoja alettiin periä takaisin. Valtion tappioksi ne jäi.

Opintolainanhan saa kokonaan anteeksi korkoineen, jos huonosti käy. Itse sain n. 16000 euroa anteeksi ja luottotiedot pysyivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän