Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan jotenkin seonnut!

Vierailija
03.01.2025 |

Ja ei ole mikään vitsi tämä. Itken ja puhun yksikseni, välillä ihan ulvon tuskaani. Mutta sitten muiden seurassa olen hymyilevä ja fiksu. Näinkö se sitten menee kun mieli murtuu?Tuntuu, että koko elämä on nykyään pelkkää suurta teatteriesitystä kaikille.Esitän jopa omalle puolisolle, odotan vain että saan olla yksin ja olla sitä miltä tuntuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni usein samaa, en ajattele kuitenkaan että olisin seonnut. Ajattelen, että puran paineita, koita sinäkin ajatella se niin.🤗

Vierailija
2/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu olet.🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet pelkuri ja kulisseja täytyy pitää yllä ihan väkisin. Et ole ainoa vaan kaltaisiasi on todella paljon.

Vierailija
4/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, olet pelkuri ja kulisseja täytyy pitää yllä ihan väkisin. Et ole ainoa vaan kaltaisiasi on todella paljon.

Sitten kun niitä alkaa pitää yllä valheilla ollaan matkalla narsismiin ja yksinäiseen ja katkeraan vanhuuteen.

Ap sinä olet masentunut, sinä olet nyt tien haarassa elämässäsi, valitse fiksusti.

Vierailija
5/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun niitä alkaa pitää yllä valheilla ollaan matkalla narsismiin ja yksinäiseen ja katkeraan vanhuuteen.

Ap sinä olet masentunut, sinä olet nyt tien haarassa elämässäsi, valitse fiksusti.

Kiitos sinulle, tätä itsekin olen ajatellut.

Vierailija
6/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy pohjalla niin sieltä ei ole muuta kuin tie ylöspäin, äläkä vertaa muihin, joillekka ei ole tullut koskaan mitään vastoinkäymisiä ja leuhkivat menestyksellään.

Vierailija
7/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lääkityksen vaihdevuosiin noilla oireilla.

Vierailija
8/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä on oppimista ja koskaan ei ole valmis yhtään mihinkään ja täydellinen, jos joku niin kuvittelee. Jos joku niin kuvittelee niin kompastuu ylpeyteensä jossain vaiheessa.