A-Studio ja Otto Andersson (RKP) on änkyrä😖
Kommentit (15)
Ilmiselvä vihervassari, ja on nyt väärässä puolueessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä säkin selittelisit jos haluaisit pitää kaverit rahan syrjässä suojatyöpaikassa
Se selittääkin paljon, onko siis Oton kansanedustajan paikka uhattuna?
RKP sinänsä on ainainen räksyttäjä.
Näin ne asiat varmastikin koetaan.
RKP pitäisi kieltää terroristijärjestönä.
Selittämäänhän se on tehtäväänsä valittu... siitä sille maksetaan, siitä selittämisestä. Sillä on eturyhmä kenen etua se ajaa rahaa vastaan. Hänelle ei siis esim. makseta sähkötöistä tai lumien auraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä säkin selittelisit jos haluaisit pitää kaverit rahan syrjässä suojatyöpaikassa
Se selittääkin paljon, onko siis Oton kansanedustajan paikka uhattuna?
Ei, mutta persujen on! Hahahaaa!
RKP on ainoa käytöstavat omaava puolue. Persut on ääliöitä, erotettava hallituksesta. Hörökorva selittelee vaikka ei mitään ymmärrä, ihmettelen kuka sitä on äänestänyt.
Pikkupojalla taas kädet heiluu tyhjät paperit vaan puuttuu.
Ehkä kansa kiittää, kun Li Andersson yksin oli moninkertaisesti suositumpi kuin koko persut eurovaaleissa - takiaispuolue…
Tuli pikkuisen oksennusta suuhun, kun Otto alkoi pyytämään hallituksen puolesta nöyrästi anteeksi järjestörälssiltä 😂🤮 Naamallaan sellainen nalle-luppakorva...
Mutta näittekö millainen pää Niko Bergbomilla on
Vierailija kirjoitti:
Tuli pikkuisen oksennusta suuhun, kun Otto alkoi pyytämään hallituksen puolesta nöyrästi anteeksi järjestörälssiltä 😂🤮 Naamallaan sellainen nalle-luppakorva...
Oikein kunnon limanuljaska. Ihme kun ei alkanut rääkymään ja anelemaan päänsilityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta näittekö millainen pää Niko Bergbomilla on
Kerrohan. Kuka Niko B. muuten on?
Kyllä säkin selittelisit jos haluaisit pitää kaverit rahan syrjässä suojatyöpaikassa