Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristillisilta loikkaus persuihin: haluaa Suomeen brittimallisen yleistuen sosiaaliturvaan

Vierailija
03.01.2025 |

Hallitus | Purran esikuntaan yllättävä vahvistus: Kristillisdemokraattien vaikuttaja siirtyy perussuomalaisiin: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010940233.html

Yleistuki tarkoittaa esim.370 e/kk ilman mitään muita tukia eli asumistuki, toimeentulotuki ym. yhdistetään.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yleistuki

Tarkoitus ei tietenkään työllistää ihmisiä pois tuelta vaan ajaa ihmiset lopulliseen kurjuusloukkoon monennessa sukupolvessa! Tänne halutaan katukerjäläisiä ja asunnottomia. Rikkaat heittävät näille ropoja hyväntekeväisyytenä. Herätkää ihmiset, ennen kuin on liian myöhäistä! Huhtikuussa on vaalit. 

Mitä jos te loikoilijat äänestäisitte jaloillanne ja muuttaisitte sellaiseen maahan, jossa loikoilutuet ovat kohdillaan? Suomi ei ansaitse teitä.

entä jos vain järjestettäisiin niitä töitä, ettei tarvitse lähteä minnekään? Vai onko tämä paljon mainostettu isänmaallisuutenne sitä, että ajetaan suomalaiset pois?

Vierailija
162/167 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita Perussuomalaisiin loikkaamisia tulee vielä enemmänkin, myös Keskustan riveissä kuhisee.

Ovat huomanneet, että on oikeasti ainut puolue, joka on työntekijöiden puolella ja lisäksi suurimman osan suomalaisista puolella.

Ja vihvas vinkujille tiedoksi, ihan teidän toimien takia nykyinen hallitus on joutunut leikkaamaan näin paljon.

ROTFL! Tuota et usko itsekään. Tai jos uskot ja olet vielä töissä kaiken lisäksi niin onnea. 

Tietenkin olen töissä, nyt jo yhtäjaksoisesti yli 35 vuotta.

Miksi työt lopettaisin? Töissäkäyminen mahdollistaa paljon hyviä asioita, kannattaisi kokeilla joskus.

Tähän asti hallitus on tehnyt juuri niitä, mitä siltä toivottiinkin. Pl. tunnin juna, sitä ei halua, kuin KOK ydinkärki.

35 vuotta on jo ihan hyvin, pari vuotta vähemmän kuin minulla. Nyt olen tosin eläköitynyt eli sikäli työelämän muutokset eivät kosketa itseäni.

Kuten sanoin, onnea. Toivottavasti saat pitää sen työpaikkasi ja mielellään palkkatulon nyt jatkossakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus ei tietenkään työllistää ihmisiä pois tuelta vaan ajaa ihmiset lopulliseen kurjuusloukkoon monennessa sukupolvessa! Tänne halutaan katukerjäläisiä ja asunnottomia. Rikkaat heittävät näille ropoja hyväntekeväisyytenä. Herätkää ihmiset, ennen kuin on liian myöhäistä! Huhtikuussa on vaalit. 

Mitä jos te loikoilijat äänestäisitte jaloillanne ja muuttaisitte sellaiseen maahan, jossa loikoilutuet ovat kohdillaan? Suomi ei ansaitse teitä.

entä jos vain järjestettäisiin niitä töitä, ettei tarvitse lähteä minnekään? Vai onko tämä paljon mainostettu isänmaallisuutenne sitä, että ajetaan suomalaiset pois?

Persujen pauhaama väestönvaihtohan se on. Korvataan laskurit ahkerimmilla.

Vierailija
164/167 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä äänestäisi kristillisiä, vaikka olen kristitty.

Mä olen äänestänyt. Montakin kertaa. Minusta kristillisillä ja persuilla on paras ja eniten Suomea ja tavallisia ihmisiä hyödyttävää politiikkaa.

T. Kristitty

Tavallisia ihmisiä hyödyttävää politiikkaa?!!!

Miten se hyödyttää tavallista ihmistä, että lääkäriin pääsee entistä hitaammin?

Miten se hyödyttää tavallista ihmistä, että lapsiperheköyhyys lisääntyy? Lapset näkevät nälkää kotona ja koulussa keskittyminen vaikeutuu, arvosanat laskevat ja opiskelemaan on sitten vaikeampi päästä. Miten se tavallista ihmistä hyödyttää?

Miten se hyödyttää tavallista ihmistä, että osa-aikatyön tekeminen ei n

Ai että sinä olet sitten vielä ylimielinenkin. Phyi...

Vierailija
165/167 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen äänestänyt. Montakin kertaa. Minusta kristillisillä ja persuilla on paras ja eniten Suomea ja tavallisia ihmisiä hyödyttävää politiikkaa.

T. Kristitty

Miten se hyödyttää tavallista ihmistä, että lapsiperheköyhyys lisääntyy? Lapset näkevät nälkää kotona ja koulussa keskittyminen vaikeutuu, arvosanat laskevat ja opiskelemaan on sitten vaikeampi päästä. Miten se tavallista ihmistä hyödyttää?

Kun olet omasta mielestäsi noin tietäväinen, niin kerro ihmeessä, että miten se tavallista ihmistä hyödyttää?

Vierailija
166/167 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kristitty

Kerro jo, miten se tavallista ihmistä hyödyttää,

että tulevaisuudessa nämä tämän hallituksen aiheuttamat ongelmat tulevat räjähtämään, ja sitten tavalliset ihmiset

joko

a) maksavat nykyistä enemmän veroja?

tai

b) joutuvat katuryöstöjen uhreiksi?

Että miten se nyt hyödyttää?

Vierailija
167/167 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän miljonääreille ja miljardööreille saada jättiomaisuus jonkun selkänahasta. Kokoajan keskiluokkaa tuhotaan ja varallisuus keskittyy. Seuraavana tulee tekoäly joka tulee viemään työpaikkoja. Samaan aikaan ostajat sitten vähenee. Vaatimustaso ihmisille alkaa olla korkea.

Vrt. Yhteiskunta jossa monella oli oma torppa jossa viljeli maata ja eli yksinkertaista elämää. Ei se ihme enää ole että ihmiset voi huonosti.

Olen kokoajan törmännyt enemmän videoihin missä esim somen kautta ihmiset näkee mahdollisuuksia rikastua jollain paskalla. Oikeasti tärkeää työtä (esim toisen ihmisen hoivaaminen jne) ei arvosteta, ainoastaan keinottelua, keplottelua ja kikkailua ja sillä rikastumista...