Lue keskustelun säännöt.
Isä ei käy ulkona lasten kanssa
03.01.2025 |
Meillä vuoroviikkoasuminen ja lapset 1v ja 2v. Isä asuu toisella paikkakunnalla, on yrittäjä ja hänen viikoillaan lapset eivät siis käy päiväkotia, vaan on isän kanssa kotona. Olen kuullut tuttujen kautta, että isä hoitaa työtehtäviään lasten ollessa hänellä ja lapset touhuavat keskenään sisällä koko päivän kun isä tekee töitä. Välillä lastenhoitaja on hänen luona vahtimassa kun hänen pitää käydä tekemässä jokin työtehtävä. Lapset eivät juuri saa raitista ulkoilmaa. Välillä käyvät asioilla ja liikkuvat paljon autolla. Minulle kuitenkin valehtelee siitä, mitä kaikkea ovat puuhailleet ulkona. Olen todella ärsyyntynyt enkä tiedä, mitä tässä voi tehdä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kyllä kommentoinut, mutta pitääkö se aina allekirjoittaa "ap", jotta teikäläiset ymmärtävät kommentin tulevan aloittajalta? Lapset on pieniä joo (nuorempi 1 v 3 kk), mutta kyllä ne ulkoilevat päiväkodissa sekä luonani ollessa. Kyse on vain siitä, että isä suorittaa viikkoaan eikä oikeasti "ole" lasten kanssa. Nuorempi on kävellyt 10 kk iässä jo. Ei se ulkoilu vaadi muuta kuin lähipuiston keinun ja liukumäen. Pääasia, että saavat ulkoilmaa keuhkoihinsa. Tiedän myös että isä syöttää lapsille eineksiä, sillä ei viitsi tehdä oikeaa ruokaa. Inhottaa, miten epäterveelliset elämäntavat siellä opitaan.