Miten hoidat kuolemanpelkoasi?
Kommentit (42)
Psykedeelit poistaa kuolemanpelon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain hyväksyttävä kun on sairastunut.
Ei tarvitse edes sairastua. Viimeistän keski-iässä ymmärrät ettei kuolema ole vain muita koskeva filosofinen kysymys vaan kuolet itsekin jollei muuten niin viimeistään vanhuuteen. Silloin rupeaa miettimään miten tyhjää kaikki maallinen todella on kun Jeesuksen lupauksessa on kyse elämäsi jatkumisesta kuolemasi jälkeen. En tarkoita että maallista elämää joka on Jumalan lahja saisi halveksua mutta kirkkokin puhuu liian vähän siitä mikä on todella pelastuksen ydin ja tavoite. Jumala haluaa pelastaa ihmiset elämään kuolemalta.
Olen 54v. ja vakavasti sairas. Vidduuko rupeet jumalasta mulle puhumaan? Olen uskonnoton, ollut syntymästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes sairastua. Viimeistän keski-iässä ymmärrät ettei kuolema ole vain muita koskeva filosofinen kysymys vaan kuolet itsekin jollei muuten niin viimeistään vanhuuteen. Silloin rupeaa miettimään miten tyhjää kaikki maallinen todella on kun Jeesuksen lupauksessa on kyse elämäsi jatkumisesta kuolemasi jälkeen. En tarkoita että maallista elämää joka on Jumalan lahja saisi halveksua mutta kirkkokin puhuu liian vähän siitä mikä on todella pelastuksen ydin ja tavoite. Jumala haluaa pelastaa ihmiset elämään kuolemalta.
Olen 54v. ja vakavasti sairas. Vidduuko rupeet jumalasta mulle puhumaan? Olen uskonnoton, ollut syntymästä lähtien.
Sinulle on kerrottu joskus Jumalasta ja jos et halua kuulla saat kuolla ilman toivoa. Suren vain sitä että ateistien mätää henkistä saastaa saa levittää vapaasti yhteiskunnassa.
Kaikki eivät pelkää kuolemaa. Se on normaali tapahtuma kun elämä loppuu. Miksi pelätä?
En oikeastaan, koska uskon reinkarnaatioon ja olen uskonut siihen jo lapsesta asti.
Jeesus sovitti syntimme ristillä ja avasi meille tien ikuiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on kerrottu joskus Jumalasta ja jos
Perus harhainen uskis siellä. -eri
Kuoleman jälkeen Jeesuksen omat pääsevät taivaaseen.
Kohtasin kuolemanpelon kesällä 2023. Sen jälkeen on ollut pelkkää valmistautumista. Testamentti , suunnitelmat miten etenen, kuolinsiivous alkoi ja tehty. Nyt on kevyempi olo. Kirjoitin listan ihmisistä jotka saavat tulla hautajaisiin, jopa musiikin valitsin. Odotan vain.
Miten ois vaan hyväksyntä et se on osa elämää ilman mitään alotuksessa mainittua. En ymmärrä yhtään miks tuota pitäs pelätä.
Nautin elämästä niin kuin taivaan lintu ja maan matonen.
Ihminen elää kuollakseen, niin miksi pelätä? Maailman tilanne näyttää hyvältä, toivottavasti pian alkaisi ydinsota.
Jeesus nousi haudasta, ensimmäisenä kuolemaan nukkuneista. Näin Raamattu sen ilmaisee. He jotka ovat osa Kristuksen ruumista (uskovat) nousevat Hänen luokseen kuoltuaan.
Meillä kaikilla on kuolematon henki joka on meihin puhallettu kun synnyimme. Siispä koska henki on kuolematon, jonnekkin se palaa kun aika täällä jättää. Valinta tehdään ennen kuolemaan, mihin haluat iankaikkisen kotisi perustaa.
Silloin kun on synnit sovitettu niin ei kuolema haittaa. Silloinhan uskominen vaihtuu näkemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään elää ja tehdä se mikä on tehtävissä. Jospa toisella puolella on elämää myös. Jos osa kuolee sitten vanhana, eikä niin nuorena.
Missä toisella puolella?
Aivot kun mätänee, tietoisuus lakkaa
Ap
Mites sitten selität sen että on paljon henkilöitä jotka lääkärit todenneet kuolleiksi, ja ovat nähneet ja tunteneet vaikka mitäkunnes ovatkin yhtä äkkiä palautuneet; jotkut itse toiset elvytettynä.Tiedekkin on jo selvittänyt että tietoisuus ei ole yksistään aivoissa.