Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidat kuolemanpelkoasi?

Vierailija
02.01.2025 |

Niin

Mikä avuksi kuolemanpelkoon?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiiden ylösnousemus.

Jeesus pelastaa

Mitä ihmiset teki ennen jeesusta?

Maapallo miljoonia vuosia vanha..

Jeesus syntyi 1000 vuotta sitten???

Kun Jeesus syntyi maailma oli suuri hautasmaa koska ihmisillä ei ollut mahdollisuutta kuoleman jälkeiseen elämään perisynnin vuoksi. Jeesus toi valon, lupauksen pelastuksesta ja toivon hautausmaalle joka maailma oli ennen sitä.

Et tiedä kristinuskosta mitään.

Vierailija
22/42 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykedeelit poistaa kuolemanpelon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain hyväksyttävä kun on sairastunut.

Ei tarvitse edes sairastua. Viimeistän keski-iässä ymmärrät ettei kuolema ole vain muita koskeva filosofinen kysymys vaan kuolet itsekin jollei muuten niin viimeistään vanhuuteen. Silloin rupeaa miettimään miten tyhjää kaikki maallinen todella on kun Jeesuksen lupauksessa on kyse elämäsi jatkumisesta kuolemasi jälkeen. En tarkoita että maallista elämää joka on Jumalan lahja saisi halveksua mutta kirkkokin puhuu liian vähän siitä mikä on todella pelastuksen ydin ja tavoite. Jumala haluaa pelastaa ihmiset elämään kuolemalta.

Olen 54v. ja vakavasti sairas. Vidduuko rupeet jumalasta mulle puhumaan? Olen uskonnoton, ollut syntymästä lähtien.

Vierailija
24/42 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes sairastua. Viimeistän keski-iässä ymmärrät ettei kuolema ole vain muita koskeva filosofinen kysymys vaan kuolet itsekin jollei muuten niin viimeistään vanhuuteen. Silloin rupeaa miettimään miten tyhjää kaikki maallinen todella on kun Jeesuksen lupauksessa on kyse elämäsi jatkumisesta kuolemasi jälkeen. En tarkoita että maallista elämää joka on Jumalan lahja saisi halveksua mutta kirkkokin puhuu liian vähän siitä mikä on todella pelastuksen ydin ja tavoite. Jumala haluaa pelastaa ihmiset elämään kuolemalta.

Olen 54v. ja vakavasti sairas. Vidduuko rupeet jumalasta mulle puhumaan? Olen uskonnoton, ollut syntymästä lähtien.

Sinulle on kerrottu joskus Jumalasta ja jos et halua kuulla saat kuolla ilman toivoa. Suren vain sitä että ateistien mätää henkistä saastaa saa levittää vapaasti yhteiskunnassa.

Vierailija
25/42 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Annan pelottaa.

Vierailija
26/42 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pelkää kuolemaa. Se on normaali tapahtuma kun elämä loppuu. Miksi pelätä?

Vierailija
27/42 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, koska uskon reinkarnaatioon ja olen uskonut siihen jo lapsesta asti. 

Vierailija
28/42 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sovitti syntimme ristillä ja avasi meille tien ikuiseen elämään.

Vierailija
29/42 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on kerrottu joskus Jumalasta ja jos

Perus harhainen uskis siellä. -eri

Vierailija
30/42 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/42 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen Jeesuksen omat pääsevät taivaaseen.

Vierailija
32/42 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasin kuolemanpelon kesällä 2023. Sen jälkeen on ollut pelkkää valmistautumista. Testamentti  , suunnitelmat miten etenen, kuolinsiivous alkoi ja tehty. Nyt on kevyempi olo. Kirjoitin listan ihmisistä jotka saavat tulla hautajaisiin, jopa musiikin valitsin. Odotan vain.

Vierailija
33/42 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen kuolemanpelkoa??

Vierailija
34/42 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois vaan hyväksyntä et se on osa elämää ilman mitään alotuksessa mainittua. En ymmärrä yhtään miks tuota pitäs pelätä. 

Vierailija
35/42 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästä niin kuin taivaan lintu ja maan matonen. 

Vierailija
36/42 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna huolta huomisesta!

Vierailija
37/42 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen elää kuollakseen, niin miksi pelätä? Maailman tilanne näyttää hyvältä, toivottavasti pian alkaisi ydinsota.

Vierailija
38/42 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus nousi haudasta, ensimmäisenä kuolemaan nukkuneista.  Näin Raamattu sen ilmaisee. He jotka ovat osa Kristuksen ruumista (uskovat) nousevat Hänen luokseen kuoltuaan.

Meillä kaikilla on kuolematon henki joka on meihin puhallettu kun synnyimme. Siispä koska henki on kuolematon, jonnekkin se palaa kun aika täällä jättää.  Valinta tehdään ennen kuolemaan, mihin haluat iankaikkisen kotisi perustaa.

Vierailija
39/42 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on synnit sovitettu niin ei kuolema haittaa. Silloinhan uskominen vaihtuu näkemiseen. 

Vierailija
40/42 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetään elää ja tehdä se mikä on tehtävissä. Jospa toisella puolella on elämää myös. Jos osa kuolee sitten vanhana, eikä niin nuorena.

Missä toisella puolella?

Aivot kun mätänee, tietoisuus lakkaa

Ap

Mites sitten selität sen että on paljon henkilöitä jotka lääkärit todenneet kuolleiksi, ja ovat nähneet ja tunteneet vaikka mitäkunnes ovatkin yhtä äkkiä palautuneet; jotkut itse toiset elvytettynä.Tiedekkin on jo selvittänyt että tietoisuus ei ole yksistään aivoissa.