Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:ssä juttu siitä, kuinka naiset kiinnostuvat varatuista miehistä. Miksei esim. vapaat kiltit miehet kelpaa naisille?

Vierailija
02.01.2025 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010894802.html

Niin naiset! Esimerkiksi kilteissä miehissä olisi paljonkin vapaita miehiä. Miksei ne kelpaa teille?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti te kilttimiehet olette raskaita. 

Vierailija
22/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiihottaa status ja siksi juuri naiset ihastuu julkkismiehiinkin ja siihen että on kelvannnut jollekin muullekin. Ei ole sattumaa, että vaivaa juuri (kiltti)naisia.

This disorder is most often seen (though not exclusively) in female patients who are shy, dependent, and sexually inexperienced. The object of the delusion is typically a male who is unattainable due to high social or financial status, marriage, or lack of interest.

https://en.wikipedia.org/wiki/Erotomania

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormus sormessa on laaduntae. Nainen näkee, että mies on jo kelvannut jollekin naiselle niin ei tarvitse itse lähteä kokeilemaan. Parhaat napataan aviovuoteesta ;)

Eli persuincel peräkammarinpojankin kannattaa hankkia sormus sormeensa?

Onko sillä vaikutusta, kun kuitenkin haluat sellaista tyyppiä.

Vierailija
24/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormus sormessa on laaduntae. Nainen näkee, että mies on jo kelvannut jollekin naiselle niin ei tarvitse itse lähteä kokeilemaan. Parhaat napataan aviovuoteesta ;)

On muuten saaterin huonoja aviomiehiäkin. Eipä ole laadun tae. Kierrätyskamaa useimmat.  ;D

Vierailija
25/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoiset naiset kiinnostuvat varatuista miehistä. 

Vierailija
26/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset naiset ja miehet tekee tota. Lähes jokaisen kaveripiirissä on yks sellanen nainen ja mies ketkä on valmiita yirttää heti kaverin kumppania, kun siihen tulee mahis.

Vierailija
27/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisenhan saa lähimmältä kultasepältä. Kaiverruttaa itselleen vaikka voimalauseen vuodelle 2025 saman tien sormuksen sisälle.

Vierailija
28/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5€ markkinasormus sormeen ja baariin niin kyllä tulee naisia tyrkylle ;)

Vierailija
29/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti te kilttimiehet olette raskaita. 

Olen kyllä hoikka. Itse olet lihava!

Vierailija
30/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies. On kiltti ja hyvä mies.

Vierailija
31/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin naiset luottavat toisen naisen makuun kuin omaan älyynsä. Siksi monille ääliöille ehdotellaan kun sattuu olemaan vaimo. Sitten taas minulle sinkulle jos lähestyn niin käsketään painua kotiin vaimon luo :)

Eli sinua luullaan varatuksi? Miksi? Mitä olet tehnyt asian korjaamiseksi?

Olen paristi ihastunut varattuun, koska jotenkin onnistunut välttämään tiedon siitä että on varattu. Sillä tiedolla ehkä olisi pystynyt feidaamaan jonkin verran tai paljonkin. No, sellaiset pitää lusia pois vain. En lähtisi tarkoituksella siihen. 

Vierailija
32/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lehtijutussa nyt puhuttiin ilmeisesti yhden miehen kokemuksesta. Ja 33v miehen. Eli hän on siinä iässä, kun miehet usein miehistyvät. Sellaiset siis, jotka ovat olleet ennen enemmänkin poikamaisia. Ehkä naisten lisääntynyt kiinnostus johtuu siitä, eikä niinkään sivilisäädystä?

Vierailija
33/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaiset naiset ja miehet tekee tota. Lähes jokaisen kaveripiirissä on yks sellanen nainen ja mies ketkä on valmiita yirttää heti kaverin kumppania, kun siihen tulee mahis.

Ei ainakaan meidät kaveripiirissä tuollaista katsottaisi yhtään. Minkälaisten ihmisten kanssa oikein vietät aikaa?

Vierailija
34/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kiinnostunut varatuista miehistä. Sinkkunaisista kiinnostuneet varatut miehet ovat mielestäni oksettavia luusereita. Yksikin 35-v varattu mies, jolla oli kaksi pientä lasta, valitteli seksin puutetta liitossaan, vaikka sitä oli kertomansa mukaan 2 krt/viikko. Sinkkunaisen olisi sit pitänyt kiinnostua hänestä tämän kuvauksen myötä. Ärsyttää, ettäovat hidastamassa oman parini löytämistä. Kyllä osasikin antaa itsekkään kuvan itsestään.

Vierailija
35/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti näitä "kilttejä" miehiä vaivaa. Ei kukaan jaksa tota ruikutusta. Voisiko siinä olla syy?!

Mikä helvetti niitä naisia vaivaa, joiden pitää yrittää saada toisen oma itselleen?

Juuri oli myös juttu Väestöliiton tutkimuksesta, jonka mukaan miehet pettävät kaksi kertaa niin usein kuin naiset. 

Että ketäköhän mikäkin vaivaa. 

Vierailija
36/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jos on kauan tahtomattaan vapaalla niin siihen on usein syy joka löytyy siitä ihmisestä itsestään. 

Vierailija
37/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän sama juttu kuin että työnantajia kiinnostaa enemmän muissa työpaikoissa olevat kuin työttömät työnhakijat.

Vierailija
38/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi. Siksi nainen kiinnostuu toisen naisen miehestä. Naiset myös kiinnostuvat samoista miehistä, eihän muuten naimisissa olevilla miehillä olisi mahdollisuutta pettää.

Viisikymppinen kaverimme oli mukanamme tanssiravintolassa ja tanssitti varattuna kymmentä naista, osa pyyti kotiinsa mukaan. Sinkkukaverini ei saanut tanssiin kuin kaksi naista.

Vierailija
39/39 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pikkujouluissa piti heitellä firman pikkulikkoja kivillä kun pyörivät kimpussa. Yhdenkin tyytyväisenä pitämisessä on tekemistä ni ruveta ny vielä useampaa, ei jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi