Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Jackie Kennedy Onassis tyylikkäin nainen ikinä?

Vierailija
02.01.2025 |

Minusta oli.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli hillitty, elegantti, amerikkalaiseksi hyvin sivistynyt ja kielitaitoinen, jotka kaikki korostivat vaikutelmaa. Lisäksi ranskalainen syntyperä ja noiden piirteiden korostuminen kaikessa lisäsivät vaikutelmaa. Nykyään kai sanottaisiin tuon identifioituneen klassiseksi pariisittareksi paljon enemmän kuin miksikään amerikkalaiseksi.

Jackie opiskeli vuoden Ranskassa, siinäpä se hänen pariisittaren taustansa. Hänen isoisänsä isoisä oli lähtöisin Ranskasta, sieltä siis sukunimi. Äidin puolelta hän oli irlantilaistaustainen, kuten Kennedytkin, mutta kaiken kaikkiaan vaurasta ja periamerikkalaista sukujuurta. 

Väitti siis ilmeisesti olevansa enemmän ranskalainen kuin todellisuudessa olikaan. Noh, eurooppalaista syntyperää oleva katolilainen

Tirsk! Afrikasta tuotiin ihmisiä heti 1600-luvulta lähtien. 

Vierailija
42/76 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän oli erittäin tyylikäs ja siro. En tiedä pitääkö paikkansa että sekä hän että John F. Kennedy molemmat käyttivät  huumeita ja toki tupakkaa poltti mutta tyylikäs hän oli ja käyttäytyi arvokkaasti. Toisin kun itse edesmennyt presidentti joka taisi olla häntäheikki.

Niin tyypillinen kuvio. Nainen pitää perheen julkisivun kunnossa miehen juostessa vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän oli erittäin tyylikäs ja siro. En tiedä pitääkö paikkansa että sekä hän että John F. Kennedy molemmat käyttivät  huumeita ja toki tupakkaa poltti mutta tyylikäs hän oli ja käyttäytyi arvokkaasti. Toisin kun itse edesmennyt presidentti joka taisi olla häntäheikki.

En ehkä puhuisi huumeista, lääkärin määräämää tavaraa oli kaikki. Mutta tuohon aikaan määrättiin melkoisia troppeja, ja ongelmia oli ainakin John F:llä aivan varmasti aineiden kanssa.

Vierailija
44/76 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tyypillinen kuvio. Nainen pitää perheen julkisivun kunnossa miehen juostessa vieraissa.

Kuvio oli tuttu jo lapsuudesta sekä John F:lle että Jackielle. Joten heillä ei välttämättä ollut paljon kummempia odotuksiakaan.

Vierailija
45/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jack oli somaattisesti hyvin sairas mies, mikä salattiin elinaikanaan täysin. Lääkkeitä meni hirveät määrät ja ei todellakaan edes silloisten käypähoitosuositusten mukaisesti. En ymmärrä miten on edes pystynyt harrastamaan seksiä. En tiedä viihdekäyttikö tuon lisäksi.

Vierailija
46/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostakin, että Kennedyn isäpappa Joe olisi halunnut Johnille vaimoksi Grace Kellyn. Molemmat perheet tunsivat toisensa, olivathan kummankin isät irlantilailaistaustaisia. John kyllä ilmeisesti piti Grace Kellysta paljonkin. 

Vierailija
47/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostakin, että Kennedyn isäpappa Joe olisi halunnut Johnille vaimoksi Grace Kellyn. Molemmat perheet tunsivat toisensa, olivathan kummankin isät irlantilailaistaustaisia. John kyllä ilmeisesti piti Grace Kellysta paljonkin. 

Oho! Olisi varmaan saanutkin jos olisi Grace osannut katsoa tulevaisuuteen, mutta ei liian pitkälle.

Vierailija
48/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Jackien sisko Lee oli kauniimpi.

Vierailija
49/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi olla tyylikkäin ikinä ? Kauneus on katsojan silmässä.

Tyylikäs osaa pukeutua ja kantaa vaatteensa, sillä ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa. Eihän tuo Kennedyn rouva mikään kaunotar ollut, naama todella kummallisen näköinen, vaatteet olivat sitä aikaa.

Vierailija
50/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan hän tyylikäs.

Vierailija
51/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jack oli somaattisesti hyvin sairas mies, mikä salattiin elinaikanaan täysin. Lääkkeitä meni hirveät määrät ja ei todellakaan edes silloisten käypähoitosuositusten mukaisesti. En ymmärrä miten on edes pystynyt harrastamaan seksiä. En tiedä viihdekäyttikö tuon lisäksi.

John ja Jackie käyttivät Dr.Feelgoodin epäilyttäviä  ruiskeita. Luultavasti sisälsivät ainakin amfetamiinia. Jack käytti pääasiassa huonon kuntonsa ja selkävaivojen takia. Jack sai myös steroideja kunnon vahvistamiseen, tämän on väitetty johtaneen liialliseen libidoon.

Jackie kinnosti ihmisiä, koska oli nuori First lady, 31-34 v. Aiemmat olivat paljon tätimäisempia. Ranskalaiset olivat ihastuneita Jackieen, koska puhui ranskaa, myös presidentti  De Gaulle oli aivan myyty. Jack esitteli itsensä Ranskan vierailulla Jackien seuralaiseksi eräällä päivällisellä. 

Vierailija
52/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Jackie Kennedyä tyylikkäänä, vaan pikkusievänä. Kamalat vaatteetkin ja koko tyyli, aivan ihmeellinen, kuin jonkun sisustussuunnittelijan laatima mahdollisimman epämukavan näköinen kaikkinensa. Ihmeellisiä pilleripurkkihattuja, omituisia käsveskoja, typeriä kenkiä, missä on epämukava kävellä, hameita, millä on huono istua, muuta kuin tietyssä asennossa, jakkuja, joissa on tekotaskut, mihinkä ei voi pistää mitään jne. Kaikki "stailattu" samaan malliin. Ja rumat värit vielä. Enkä pidä häntä mitenkään kauniina, enkä edes hyvännäköisenä. 

Mutta makuja on monia. Tämä on vaan mun mielipide. 

Omana aikanaan tyylikäs ja upea, tietysti nykynuoren silmiin näyttää omituisilta pillerihatut ja ehkä jopa chanel-jakut? Kuuskytluvulla (kusarilla?) piikkikorkokengät oli kaikilla jotka vähänkään liikkui ihmisten ilmoilla. 

Vierailija
53/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Rose takapiruna, matriarkkana. 

Vierailija
54/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha luikku ei koskaan sykkiny

Vierailija
55/76 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ehkä tyyliltään ensimmäinen nykyaikainen julkkisnainen? Jos ei ollut, niin kuka oli?

Vierailija
56/76 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvio oli tuttu jo lapsuudesta sekä John F:lle että Jackielle. Joten heillä ei välttämättä ollut paljon kummempia odotuksiakaan.

Oliko Jackie itse kuitenkin uskollinen?

Vierailija
57/76 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jackiehan oli aika paljon miestään nuorempi. Yli kymmenen vuotta.

Vierailija
58/76 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli tai ainakin oli varmasti täysin tietoinen vallitsevasta tilanteesta. Saattoi myös olla, että muut asiat kiinnostivat enemmän kuin tuollainen. Vielä tuonakin aikana ns. kunnollisia naisia ei pidetty seksuaalisina. Hyvän vaimon määritelmän mukainen hyvä vaimo toki, eikä sitä varmaankaan kiistetty. Tuon aikakauden seksuaalisimpina pidettyihin naisiin kuulunutta Marilyn Monroeta ei pidetty millään tavalla korkeamoraalisena tai kunnollisena naisena, eikä olisi ikinä päässyt tai hyväksytty vaimoksi noihin piireihin. 

Vierailija
59/76 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli tai ainakin oli varmasti täysin tietoinen vallitsevasta tilanteesta. Saattoi myös olla, että muut

Juu, ei ollut Marilynilla mitään mahdollisuuksia, tajusi lopussa ehkä sen itsekin, vaikka saattoi aluksi aidosti haaveilla nousevansa amerikkalaisittain 'hienoon' sukuun. Vaikka Kennedytkin olivat nousukkaita vanhojen sukujen mielestä. Kennedyn veljekset käyttivät vain hyväksi, kuumaa seksiä ja juttuja, mitä ei omalta vaimolta ikimaailmassa noissa piireissä pyydettäisi. Vaimo on bisneskumppani, edustuskelpoinen, usein rahakas diili. Seksikumppanit sitten on vain seksikumppaneita, hetken hupia ja helpotusta.

Enkä muuten usko, että tuo kuvio on kovin hirveästi muuttunut sitten 1960-luvun ainakaan noissa vanhan rahan suvuissa ja niitä ihailevissa ja matkivissa porukoissa. Naiset ovat nousseet bisnekseen ja politiikkaan, mutta ihan samalla tavalla kunnianhimoiset tyypit tuppaavat valitsemaan puolisonsa huolellisesti ja 'oikeista' piireistä. No, sitten on Trumpit, joilla on sitten ostettu trophy vierellään. Mutta hänhän on nousukassukua.

Vierailija
60/76 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jackien sisar lee radziwil?taisi olla jonkun prinssin puoliso hänellä värikkäämpi tyyli-

voguen toimittaja diane vreeland oli myös tyylikäs ,samoin joutsenet eli swans josta truman capote kirjoitti tubesta löytyy asiasta videoo.

mun mielestä joku levyyhtiön pomon vaimo mica ertegun?kirjoitusasu varmaan väärin oli mielenkiintoinen pukeutuja vogues kuvia joskus ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä