Minulla on vulvodynia ja kumppani sanoi riidan aikana että "voi olla vaikea löytää seuraavaa kumppania sen takia"
Itkettää, suututtaa. Osasi satuttaa pahimpaan paikkaan. :(
Kommentit (43)
Oletteko kokeilleet että tuleeko sama kipu myös peppureiästä?
Netissä on sellainen keskustelupalstakin olemassa kuin anal only, eli parisuhde jossa harrastetaan pelkkää anaaliyhdyntää.
Ei vulvodynia ole este hyvälle parisuhteelle.
Ainakin pienimunaisilla on hyvä mahdollisuus sinun kanssasi. Niitä on kuitenkin paljon ja voi olla hankaluuksia löytää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Heitä hittoon tuommoinen ällötys. Ilkeä ihminen on kyllä.
Ilkeät tai typerästi ajattelevat iskevät törkeästi ja tahallisesti tietämiinsä toisen salaisimpiin kipuihin (fyysisiin tai psyykkisiin). Kammottavaa. Minulla on ns. ystävätär, joka iskee kuin veitsellä arkoihin asioihini, jos tulee riitaa. Tällaiset toksiset ihmiset tietävät toisen kipupisteet ja avoimet haavat, ja tarraavat juuri niihin. Ja tietävät satuttavansa. Ovat "kaksinaamaisia". Hyi.
Ikävästi tietty sanottu mutta totta. En tiedä loukkaantisinko itse, minkäs faktalle voi.
Kyllä se varmasti rajoittaa parisuhdemarkkinoilla, kaikille ei riitä pelkkä halailu enkä usko että sinulle sopisi avoin suhde??
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä itse sitä ennen sanoit ja/tai teit?
Ilkeät kommentit eivät useinkaan ilmesty tyhjästä.
Olen sitä mieltä, että missään tapauksessa "vyön" alle ei isketä. Alatyylinen solvaaminen on todella tökeröä ja kertoo solvaajasta vain negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi tietty sanottu mutta totta. En tiedä loukkaantisinko itse, minkäs faktalle voi.
Kyllä se varmasti rajoittaa parisuhdemarkkinoilla, kaikille ei riitä pelkkä halailu enkä usko että sinulle sopisi avoin suhde??
tuokin ilkeä kommentti
Mitä ajattelette ap:N kumppanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että missään tapauksessa "vyön" alle ei isketä. Alatyylinen solvaaminen on todella tökeröä ja kertoo solvaajasta vain negatiivista.
Ap ei kerro, mitä itse on tehnyt ja sanonut miehelle. Joten tässä on vain toisen puolen tarina nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mies luiskaan kuten olisi jo! Minulla on ollut vulvodynia-dgn jo 20 vuotta eikä se mikään este ole hyvälle ja kunnioittavalle parisuhteelle jossa toinen ei ole ilkeä. Seksielämäkin on tyydyttävää.
Kannattaako olla suhteessa, jossa seksielämä on vain tyydyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette ap:N kumppanista?
Ajattelen että keskenkasvuinen kloppi ja vapauttaisin markkinoille oppimaan käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuokin ilkeä kommentti
On mutta olen myös realisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luiskaan kuten olisi jo! Minulla on ollut vulvodynia-dgn jo 20 vuotta eikä se mikään este ole hyvälle ja kunnioittavalle parisuhteelle jossa toinen ei ole ilkeä. Seksielämäkin on tyydyttävää.
Kannattaako olla suhteessa, jossa seksielämä on vain tyydyttävää?
Murre-ero. Minulle tyydyttävä = kaikin puolin hyvä, nautintoa antava.
Särkeekö päätä myös silloin kun miestä haluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika kamalalta riidalta. Toinen löi kölin ali. Ihan varmasti löytyy rakastavia kumppaneita kaikille.
Kuule ei ole näkynyt edes ei - rakastavaa kumppania sen jälkeen kun edellinen jätti minut vuosi sitten. Mistä voin lunastaa lupauksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kerro, mitä itse on tehnyt ja sanonut miehelle. Joten tässä on vain toisen puolen tarina nyt.
Petin sitä uudenvuoden aaton juhlissa saunassa yöllä, kun se oli sammunut, mutta ei silti oikeuta sanomaan noin pahasti!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petin sitä uudenvuoden aaton juhlissa saunassa yöllä, kun se oli sammunut, mutta ei silti oikeuta sanomaan noin pahasti!
-ap
Ei ole oikea ap!!
Ap
No voin lohduttaa että todennäköisemmin sinä sen kumppanin löydät kuin hän. Tuollaisella ilkeydellä on tapana jättää pysyviä jälkiä auraan ja me sinkkunaiset kyllä äkkäämme yleensä aika nopeasti, miksi edellinen suhde on päättynyt. Miehet kuvittelevat, että ero takaa heille uuden mahdollisuuden, mutta tosiasiassa sinkkunaiset ovat niin itsenäisiä, että emme katsele minkään tasoista paskaa. Se että sinä siedät tuollaista on todennäköisesti suurin armolahja mitä hän tulee saamaan