Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: millaisia naisia on Tinderissä?

Vierailija
02.01.2025 |

Kysymykseen sisältyy muutkin deittiäpit kuin Tinder.

Millaisia ne naiset siellä ovat teidän mielestänne? Entä ne naiset, joita olette tavanneet treffeillä?

Eräs nelikymppinen mies sanoi, että hänestä tuntuu, että kaikilla 30-40-vuotiailla naisilla on lapsia. Ja toinen mies sanoi minulle, että hän ei voinut uskoa, että Tinderostä voi löytää minunkaltaiseni nainen. Hän oli omien sanojensa mukaan puolessa vuodessa tavannut paljon naisia (mitä se "paljon" sitten tarkoittaakaan?).

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole kahden vuoden käytön jälkeen tavannut heistä yhtäkään

Vierailija
22/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Pitkiä naisia (yli 175 cm)

- Hyvin tatuoituja (siis paljon leimoja)

Onko se huono asia, jos on pitkä nainen? Onhan huippumallitkin tosi pitkiä. Ja mitä väliä on tatuoinneilla? Ellei ole ihan naamaa tatuoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kuin Suomessa ylipäätään on - kelvottomia.

Vierailija
24/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä ole ihan tavallisia naisia?

Olisikin!

Sekopäitä, porsivia panopatjoja, mt ongelmaisia ja providermiestä etsiviä oman elämänsä sometähtösiä 98%

M42

Ja sit vielä niitä avoimessa suhteessa olevia, joista ei voi kuin ihmetellä millainen urvelo miesoletettu heillä on.

Vierailija
25/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on jännämiehistä toipuvia naisia jotka etsivät enemmän terapeuttia kuin miestä parisuhteeseen. kun ollaan erottu siitä "selvinpäin maailman ihanin tyyppi"- suhteesta!!!.

Vierailija
26/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tykkäävät juoda punaviiniä purjeveneen kannella.

Vierailija
27/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sähköisen tietojenkäsittelyn ammattilaisille kysymys. Kun puhutaan tasoista ja algoritmeistä, niin joko ne tinderit jne osaavat oikeasti itse tarkastella naamakuvia ja etsiä sen perusteella sopivaa vastakkaisen sukupuolen naamaa? Vai vieläkö ne vaan etsii ja ehdottelee sen mukaan mitä sinne kirjottelee?

Tekoäly naamkuvien perkaamisessa olis jo aika kova juttu ja sitten vois oikeasti puhua tasoista, jos tekoäly etsii sun oman nassun mukaan potentiaaliset kumppanit

Vierailija
28/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

85% 30-40v on lapsi ja 10% ei halua lapsia. Sitten on joku 5% pikyamorisia, vapaissa suhteissa, bissejä ym kuraa.

Vierailija
29/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy naisia, joita ei kannata lähestyä. He eivät ole osanneet pariutua normaalissa elämässä, eli joko ei ole ollut kysyntää tai heille eivät kelpaa miehet. Yleensä vähän molempia. Ovat lisäksi kevytkenkäisiä. Eivät todellakaan avioliittomatskua. T: Tinderin ulkopuolella pariutunut aviomies ja isä

Vierailija
30/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se huono asia, jos on pitkä nainen? Onhan huippumallitkin tosi pitkiä. Ja mitä väliä on tatuoinneilla? Ellei ole ihan naamaa tatuoitu.

Esimerkiksi aikuisviihdepreferenssien perusteella voidaan todeta että tatuoinnit ja pituus vähentävät naisten vetovoimaa

Vierailija
31/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huor.. Huonoja.

Olen käynyt 8 tinder treffeillä ja 6 kanssa päädyin sänkyyn jo ekoilla treffeillä ja 2 kanssa vasta seuraavilla. Näistä kahdesta toisella oli lapset kotona ja toisella oli kuukautiset. Minä kun  en itse ole mikään huorpukki niin ainakaan minulle tinder ei ole oikea paikka. Herrasmiehenä kuitenkin annan jos nainen niin haluaa, mutta tuskin lähtisin enää toisille treffeille jos/kun pesää on jo herunnut.

Vierailija
32/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisiä ovat. Eivät mm. keskity yhteen kerrallaan, vaikka esittäisivät luotettavaa.

On se ihan kamalaa, että kolmen eri tuntemattoman ihmisen viesteihin voi vastailla kerrallaan 🥺

Todennäköisyys, että mies laittaa runqqausviestin tai seksivonkausta juuri ennen sovittua tapaamista on omien ja tuttujen kokemusten mukaan ainakin 70% ja siihen päälle vielä ne, joiden ensimmäinen viesti moin jälkeen on jotain läähätystä. 

Valtaosa viestinvaihdoista menee siis ennen tapaamista poistoon ja estoon. Ei se moi, mitäs sun iltaan ole mikään avioliittoon velvoittava kaavake. 

Vierailija
33/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on käytännössä läpileikkaus koko naispopulaatiosta sen kaikissa eri variaatioissa. 

Hiljaisia, äänekkäitä, stabiileja, täysin hulluja, aseksuaaleja, hyperseksuaaleja, älykkäitä, tyhmiä, duunareita, akateemisia...

Kaikenlaisia naisia siellä on.

Vierailija
34/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huor.. Huonoja.

Olen käynyt 8 tinder treffeillä ja 6 kanssa päädyin sänkyyn jo ekoilla treffeillä ja 2 kanssa vasta seuraavilla. Näistä kahdesta toisella oli lapset kotona ja toisella oli kuukautiset. Minä kun  en itse ole mikään huorpukki niin ainakaan minulle tinder ei ole oikea paikka. Herrasmiehenä kuitenkin annan jos nainen niin haluaa, mutta tuskin lähtisin enää toisille treffeille jos/kun pesää on jo herunnut.

Onpas kevytkenkäistä ja siten paheksuttavaa. Oksettavaa, että vielä lapsia kuvioissa.

Vierailija
35/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisiä ovat. Eivät mm. keskity yhteen kerrallaan, vaikka esittäisivät luotettavaa.

On se ihan kamalaa, että kolmen eri tuntemattoman ihmisen viesteihin voi vastailla kerrallaan 🥺

Todennäköisyys, että mies laittaa runqqausviestin tai seksivonkausta juuri ennen sovittua tapaamista on omien ja tuttujen kokemusten mukaan ainakin 70% ja siihen päälle vielä ne, joiden ensimmäinen viesti moin jälkeen on jotain läähätystä. 

Valtaosa viestinvaihdoista menee siis ennen tapaamista poistoon ja estoon. Ei se moi, mitäs sun iltaan ole mikään avioliittoon velvoittava kaavake. 

Deittailevat siis montaa samaan aikaan. Kevytkenkäistä ja paheksuttavaa. Ei jatkoon.

Vierailija
36/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikenlaisia laidasta laitaan, kuten muutenkin elämässä. Olipas tyhmä kysymys.

No ei ne kauniit ja hoikat lapsettomat naiset ole siellä kauaa kunnes löytävät miehen.

No mä en ole löytänyt sieltä miestä. Vaikea löytää lapsetonta ja päihteetöntä miestä, jolla on pakka kasassa. Ei kiinnosta ituhipit eikä polyhörhöt, mutta ei kyllä uskovaisetkaan. Eli voi meitä "hyviäkin" olla sinkkuna.

Vierailija
37/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia sieniä metsässä, sienikorissa, kaloja järvessä, katiskassa.

Vierailija
38/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi aikuisviihdepreferenssien perusteella voidaan todeta että tatuoinnit ja pituus vähentävät naisten vetovoimaa

Nyt taitaa joku miehen pätkä puhua täyttä pskaa. Kyllä näin 191 pituisen Miehen silmin katsottuna naisen vetovoima lähinnä vähenee mitä lyhyempi hän on. Alle 165 pituinen nainen näyttää lähinnä teletapilta. Niin no toisaalta niin näyttää sen mittainen mieskin joten vajaamittaiset sopivat toisilleen ja olisihan se noloa jos mies olisi naista lyhyempi.

Vierailija
39/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85% 30-40v on lapsi ja 10% ei halua lapsia. Sitten on joku 5% pikyamorisia, vapaissa suhteissa, bissejä ym kuraa.

Näin se taitaa olla sukupuolesta riippumatta. Miehillä vaan on ikävä tapa jättää mainitsematta niistä lapsista.

Vierailija
40/178 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikenlaisia laidasta laitaan, kuten muutenkin elämässä. Olipas tyhmä kysymys.

No ei ne kauniit ja hoikat lapsettomat naiset ole siellä kauaa kunnes löytävät miehen.

No mä en ole löytänyt sieltä miestä. Vaikea löytää lapsetonta ja päihteetöntä miestä, jolla on pakka kasassa. Ei kiinnosta ituhipit eikä polyhörhöt, mutta ei kyllä uskovaisetkaan. Eli voi meitä "hyviäkin" olla sinkkuna.

Kuka tahansa voi kehua olevansa "hyvä". Pointti onkin siinä, että pitääkö kukaan muu sinua hyvänä.

Koska epäonnistuit saamaan miestä, veikkaan että sinun tapauksessasi ainoa taho joka pitää sinua "hyvänä naisena", olet sinä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi