Oikeasti hyvä reititin? Suosituksia ja kokemuksia?
Mikä olisi oikeasti hyvä reititin kaksikerroksiseen taloon? Sellainen jolla lapset voi pelata alhaalla ja minä katsoa sarjoja yläkerrassa ilman pätkimistä
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kukaan tarvii reititintä??
Kaikilla on puhelimet jolla pääsee nettiin ja voi pelailla, katsella videoita. 5G yhteytenä niin netti ei pätki, sen voi myös jakaa puhelimella muille.
Mihin siis kukaan tarvii reititintä tai modeemia???
Toisille meistä 5G ei riitä. Meillä ainakin on gigainen kuituliittymä.
5G = gigainen kuituliittymä. Itselläni 5g 1000/1000 1 ms ping.
Puppua. Langallinen laajakaista on aina parempi.
Kaikki ne tulee lankoja pitkin. Etkö tiennyt että 5G ja valokuitu menee valokuitua pitkin? Ainoastaan laitteelle tulee langattomasti 5g ja valokuidulla kanssa tai sitten rj45 joka taas ei ole valokuitu.
Minä en voi tehdä työtä langattoman yhteyden varassa. Asutaan maaseudulla ja se on liian epävakaa vaikka olisikin tarpeeksi nopea.
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peleihin langattomat on huonoja. Wifi-soveltuu nettisurffaukseen.
Nykyaikainen wifi tuo noin tuhannesosasekunnin lisää latenssia nettiyhteyteen. Jos kaikki toimii kuten pitää niin tuota ei ihminen kykene edes havaitsemaan.
Äläpä puhu paskaa kun et selkeästi mistään mitään tiedä.
Tarpeeksi nopea netti ja kaistaa kun on niin ei ehkä pätki. Muuten se on aika tekemätön paikka kun ei ne värkit osaa sitä nettiä niin tasaisesti jakaa kuitenkaan etenkään jos kaista loppuu kesken. Joten mieluiten sitä kaistaa saisi olla vähän "ylimääräistä".
"Vahva on voimakkain yksinään" - Roope Ankka
Vierailija kirjoitti:
Elon Muskin Starlink sateellittiantenni katolle ja nautit nopeasta netistä
Joo ja lähetykset tulevat ainoastaan ulkoavaruudesta nano nano kielellä.
DNA hoiti, en itse ymmärrä mitään. Joku 200Mb kaapelimokkula tämä on.
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Voitaisiinko verot nostaa 50% kaikille ja tuloilla auttaa köyhiä?
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Elämä on liian lyhyt ollakseen onneton.
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
Suosittelen kaapelien vetämistä yläkertaakin, why not?
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Kaikki ne tulee lankoja pitkin. Etkö tiennyt että 5G ja valokuitu menee valokuitua pitkin? Ainoastaan laitteelle tulee langattomasti 5g ja valokuidulla kanssa tai sitten rj45 joka taas ei ole valokuitu.