Apua rahaa 0.02€ ja tulee tiistaina tili!! Kaapissa pelkkää riisä ja makaroonia. Plus kaurahiutale paketti.
Vähän margriinia. Näillä pitäisi pärjätä tiistaihin eikä edes tyhjiä pulloja ole.
Kommentit (56)
mullä tilillä 72 400 euroa ja huomenna vasta tulee palkka apua mitä teen.
Me ollaan työssä käyviä ja silti raha on todella tiukassa tällä hetkellä. Tiedän myös mitä on kun sitä ei ole yhtään, joten pistä tähän kaupunki julki. Jos olet samasta kaupungista kuin minä, ostan sinulle kassillisen ruokaa. Jos et ole, etsitään tässä porukalla joku, joka voi toimia välikätenä.
apua voisitko pitää turpasi kiinni.
TAAS TÄLLÄINEN RAHATTOMUUS VALITUSKETJU......LOPETTAKAA JO...JA MIETI ITSE MITEN PÄRJÄÄT SELVIÄT...ET VOI OLLA NOIN AIVOTON
Rahhaa on kuin roskkaa, roska on kuin paskkaa, paska ei lopu koskaan. Tv. roskakuski.
jokapäiväinen tuki itku taas käynnissä.
Pystytkö myymään jotain fb-kirpparilla?
menkää töihin tienaamaan...silloin ei tarvitse lässyttää jonninjoutavasta..
Apua kuinka aikuinen ihminen viitsiikin postata jatkuvasti samaa keksittyä paskaa.
Tsekkaa lidl plus äppi. 74 euroa oli joulukuun bonusrahat, kun oli tuplabonukset
Osta Visalla ja maksa heti pois sitten siitä tilistäsi. Ja säästeliäästi sitten kun se tili tulee, ettei aina ole näin kädestä suuhun.
Mulle jäi hieman epäselväksi tuo sanan "apua" tarkoitus? Latelit faktoja. Oliko tuo avunpyyntö vai vahinko? Minkälaista apua kaipailit?
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi hieman epäselväksi tuo sanan "apua" tarkoitus? Latelit faktoja. Oliko tuo avunpyyntö vai vahinko? Minkälaista apua kaipailit?
Kontakti mielenterveyspalveluihin olisi mitä ilmeisimmin tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Osta Visalla ja maksa heti pois sitten siitä tilistäsi. Ja säästeliäästi sitten kun se tili tulee, ettei aina ole näin kädestä suuhun.
Hän unohti kertoa, ettei ole luottotietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän unohti kertoa, ettei ole luottotietoja.
Niin, ihan vahingossa "unohti",,,
Näitä anderssonnin& marinin lähisukulaisia vinkumassa täällä kun ei öö rahaa ööööööööööö
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö myymään jotain fb-kirpparilla?
Miksi vastaat tälle jankuttajapellelle joka tekee näitä aloituksia päivittäin, taidat olla itsekin hieman yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
AP ON TROLLI.
Osta tiistaina siis lisää makaronia ja riisiä.