Miesten apua kaivataan
Olen ollut ilman seksiä kohta 3-vuotta, enkä muista enää miten se tapahtuu.
Mies, miten haluat että seksi etenee kanssasi....kerro. Mitä saa tedä ja mitä ei, kiitos.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. En ole ikinä tavannut suomalaista naista, joka olisi aktiivinen sängyssä. Riitää että avaat haarat.
Olen ollut todella aktiivinen ja osaava joskus. Joten uskon, että se on kuin polkupyörälläajo, mutta olisi kiva kuulla, mitä miehet oikeasti haluavat. Viimeisin partnerini oli asumuserossa ja meni takaisin vaimonsa luokse. Olin kuulemma tosi hyvä, mutta on kestänyt vähän toipua erosta. Tarina on tosi.
Soita mulle niin kerron juurta jaksaen mitä miehet haluavat.
Ihan ensimmäisenä paina häpykumpusi miehesi kalua vasten ja purista itseäsi vasten..ja tämä siis ennen kuin vaatteet on edes pois
No mun kanssa voisit aloittaa niin, että antaisit rimjobin.
Jos on kyse ensimmäisestä seksikerrasta tietyn parin kesken, niin ei sillä ole juuri mitään väliä mitä tehdään.
Ainakin se on minun näkökulmani miehenä. Uusi kumppani on joka tapauksessa niin kiihottava asia. Uuden kumppanin kanssa ihan vaniljainen lähetyssaarnaaja kielisuudelmineen menisi jo täydestä.
Jos siitä syntyy pysyvämpikin järjestely, niin silloinhan on kyllä aikaa opetella molempien tavoille ja tehdä vaikka vuoronperään jompaa kumpaa tai molempia innostavia juttuja.
Oke- mietin esim sellaista, että onko suihinotto liikaa ekalla kerralla, mutta ehkä tilanne tosiaan vie eteenpäin, niin se viimeksikin vei- muistaakseni. Tää on ihan tosi juttu, aikaa on vierähtänyt, enkä oikein enää muista. Miten tässä onkin päässyt näin käymään :/
Aika sama miten sen aloittaa. Jos istutte sohvalla vierekkäin niin voi nojautua mieheen ja siirtää vaikka kätesi ja alkaa puristella munaa tai sanoa vaikka suoraan että tekisi mieli panna, ihan miltä itsestään tuntuu. Ei useimpia miehiä tarvitse lämmitellä niin kuin naisia.
No kolme vuotta pärjännyt ilman, niin mitäpä jos jatkaisit samalla lailla?
Ei seksi ole mikään perusoikeus että sitä pitää olla.
Nauti elämän niistä muista riemuista mitä on
T:Kari67
Itselle toimisi alla oleva eteneminen
- tehkää jotain yhdessä jotta läheisyys, intiimit katseet ja suutelu ovat luonnollista
- kerro suoraan että olet ollut kolme vuotta ilman
- varmista että tekee kunnolla mieli jo valmiiksi ja kerro se miehelle
- keskity siihen mitä mies sinulle puhuu ja kysy mistä mies tykkää
Älä huoli. En ole ikinä tavannut suomalaista naista, joka olisi aktiivinen sängyssä. Riitää että avaat haarat.