Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatuksia lahjojen kierrättämisestä?

Vierailija
30.11.2022 |

Ystäviltä ja sukulaisilta saatujen lahjojen kierrättämistä heidän tietämättään. En aio ostaa mitään vaan kierrätän vanhat lahjat muille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Vierailija
2/11 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan niistä on jotenkin päästä eroon.

Vierailija
4/11 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään näin. Sanotaan suoraan että olen saanut tämän, en tarvii, huolitko ? On mielestäni win-win. Toki annamme muitakin lahjoja, mutta nämä ovat semmoinen bonus.

Äitini esitteli juuri paria Taika-mukia jotka sai, ei tarvitse, pyysin laittamaan minulle joululahjaksi!

Vierailija
5/11 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Itse olen aina välillä tehnyt noin. Ei ole järkeä säästää kaikkea mitä ei tarvi.

Kannattaa kuitenkin olla tarkka ettei anna lahjaa takaisin sille jolta sen sai. Tai veljen vaimon kanssa sama lahja kiersi meillä vuosia. Aina annettiin takaisin seuraavana jouluna (hotellin käyttämättömät kertakäyttö tossut)

Vierailija
6/11 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään näin. Sanotaan suoraan että olen saanut tämän, en tarvii, huolitko ? On mielestäni win-win. Toki annamme muitakin lahjoja, mutta nämä ovat semmoinen bonus.

Äitini esitteli juuri paria Taika-mukia jotka sai, ei tarvitse, pyysin laittamaan minulle joululahjaksi!

Mikä lahja se sellainen on jonka olet nähnyt ja siten tiedät etukäteen?

Vierailija
7/11 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lahja se sellainen on jonka olet nähnyt ja siten tiedät etukäteen?

Sekoitatko nyt lahjan ja yllätyksen?

Vierailija
8/11 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätän esimerkiksi kaikki viinipullot eteenpäin. Olen sanonut jo vuosia, että en halua mitään, joten luulen, että nyt asia alkaa olemaan selkeä jo kaikille. Sukulaiset tietävät asian hyvin, ystävätkin alkavat uskomaan yhtä lukuunottamatta.

Vierailija
9/11 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin, että löytyyköhän joulun jälkeen kirppareilta lahjaksi saatuja epäsopivia lahjoja?

Ainakin käyttämättömiä villasukkia on kiva löytää ja ostaa. Pidän niitä melkeinpä ympäri vuoden, kun olen vilukissa ja lattiat on viileät.

Vierailija
10/11 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei. Itse olen aina välillä tehnyt noin. Ei ole järkeä säästää kaikkea mitä ei tarvi.

Kannattaa kuitenkin olla tarkka ettei anna lahjaa takaisin sille jolta sen sai. Tai veljen vaimon kanssa sama lahja kiersi meillä vuosia. Aina annettiin takaisin seuraavana jouluna (hotellin käyttämättömät kertakäyttö tossut)

Kuka ne kertakäyttö tossut antoi ensimmäisenä lahjaksi? Miksi edes lahjotte toisianne kun se tuollaista on?

Vierailija
11/11 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätän lahjat hyväntekeväisyyteen, kierrätyskeskukseen, siis ihan mitä vain keksin kohteita, joissa minulle epäsopiva lahja otetaan hyvillä mielin vastaan.

Nyt joulun alla saan kivoja joulujuttuja  eri palveluntuottajilta asiakasuskolllisuudestani (tonttukoristeita, karkkeja, sukkia) . Lähellä on senioritalo, jossa niille on kyllä käyttöä.

PÄäasia on kai "väärissä lahjoissa" ajatella tarkemmin kenelle ne ovat hyvät. On paljon vähäosaisia tai piristystä kaipaavia tiukan budjetin kohteita,joten miksei voi laittaa hyvää kiertämään. Jopa se kaikkien syljeksimä pilttipurkkituikku voi palvella jonkun hyväntekeväisyystapahtuman joulupöydässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi